e-rengas ja iho-ongelmat

e-pillereiden lopettamisen jälkeen monelle on tullut iho-ongelmia, mutta miten reknaan jälkeen? Onko joku saanut aknen sen jälkeen? Itse olen nyt roaccutan kuurilla aknen hoitoon ja ehkäisynä e-rengas, pelottaa miten ihon käy renkaan lopettamisen jälkeen, vaikka roan on tarkoituskin parantaa ihon ehkä lopullisestikin...
1189
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Moi,
Lopetin e-renkaan käytön pari kuukautta sitten ja kyllä naama valitettavasti kukkii. Ei tätä nyt voi akneksi sanoa, mutta itseäni asia häiritsee, koska vastaavaa ongelmaa ei ole aiemmin ollut. Ei edes murrosiässä. Nyt olen 26v ja hormonaalista ehkäisyä käytin 6 vuotta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


roan aloittanut kirjoitti:

e-pillereiden lopettamisen jälkeen monelle on tullut iho-ongelmia, mutta miten reknaan jälkeen? Onko joku saanut aknen sen jälkeen? Itse olen nyt roaccutan kuurilla aknen hoitoon ja ehkäisynä e-rengas, pelottaa miten ihon käy renkaan lopettamisen jälkeen, vaikka roan on tarkoituskin parantaa ihon ehkä lopullisestikin...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu