Sari ja Mikko olisi saanut voittaa.
Ihmettelen Marikon kommenttia heti voiton jälkeen.
Aika lapsellista kommenttia.
Väärä pari voitti
6
673
Vastaukset
- ihan oikeesti
kansa on puhunut. JEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Sä voit miettiä voiko v.tukseen kuolla.
- suuri haloo?
Vai siksikö, kun mielestäsi "väärä pari" voitti? Sorry, mutta aika lapsellista itseltäsikin.
- Jepulista jeps
Moi äiti. En kylläkään tiennyt, että osaat käyttää tietokonetta noin hyvin... Ihme nikki tuo äiti, koska ei taida teidän lapset olla täällä?
Mariko oli innoissaan ja reagoi aidosti. Kommentti oli lähinnä hauska. Meillä naurettiin sille :D
Sinun mielestäsi se ehkä oli lapsellista, se on ihan ok. Minun mielestäni aito reaktio ei ole lapsellista ja sinun on hyväksyttävä myös minun mielipiteeni... - joutuu sanomaan
Eipähän enää tarvi kattoa ensi viikonloppuna koko ohjelmaa! En taida kyllä katsoa ensi vuonnakaan tämän jälkeen. Mariko oli sahapukki Sariin verrattuna. Kyllä Sarillakin vähän meni överiksi, mutta otetaan huomioon että hän on näyttelijä. Mariko munasi itsensä, vai paljastiko todellisen minänsä tuossa loppukommentissa. Sari ja Mikko olisivat todella ansainneet voiton!!
Väärä pari voitti . Ihmee käytöstä vielä viimeksi huusi jotain vittuuu
Oliko se tuo Napatanssi , kun sai Suomalaiset luulee ,,et on kivaa ja mukava ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437