Kehu pelisi

tiiviö

Tässä otsikossa kehutaan estotta oma auto. Miksi päädyit juuri siihen ja miksi se on niin hyvä?

14

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Se on vihreä, ja siinä on dieselkone.

      Tämän lisäksi siinä on tilaa koko perheelle ja (ainakin tähän mennessä) kaikille tarvittaville tavaroille.

      Kun vielä sattui hintahaitariin osumaan, niin valinta oli aika selkeä. Pari kilpailijaa oli kalkkiviivoille asti, mutta jäivät sitten sinne - johtuen siitä että niissä oli vielä huonompi ajettavuus.

    • wtmietö

      Tietysti ensimmäisenä,
      ne kuuluivat 6 merkkiin joihin luotan, jota yleensä voin ostaa.

      Hinta edullinen,
      huoltopäällikkö miellyttävä, myyjä siedettävä,
      oli saatavina vanhan miehen moottori,
      ajo-ominaisuudet maantiellä,
      näkyvyys kaupunkipyörityksessä,

      yleensä että saa tilaa edullisesti,
      kuuluu vähänruostuviin,
      kuuluu autoihin jotka saa korjattua niin, että ei aina ole jotain vikaa,
      olipa vaikea,
      auton jonka uskon toimivan edullisesti, 10 vuotta ja 150 000 km.

      Aika hyviä on ollut, pahinta on useissa runsas arvonlasku,
      vakka sekin on minun etu,
      aina helpompi on myydä 8-12v iässä, köyhille nuorille miehille.

    • nyt sitten

      Ikäisekseen melko vähän ajettu, hyvä kuntoinen, luotettava, vääntävä kone, hyvä ajaa ja raapii joka kulmasta.

      nimim. talvea odotellessa

    • autonisti

      Hinta-laatu-suhde: luotettavuutta ja kokoa sopurahalla
      Koko: pari lasta ja emäntä
      Turvallisuus: takapenkin vaahtosammuttimien pitää olla mahdollisimman hyvässä tallessa
      Ulkonäkö: ei riemulla rajaa kun virtaviivaisella autolla ajaa
      Varustus: autom. ilmastointi, sähkölelut jne

      Ei välttämättä tässä järjestyksessä.

    • yksin, ja paljon yksin liikkuvalle liikuvalle melko hyvä ratkasu, diesel on halpaa ja pakun dieselvero ei oo paljoa.
      Valinta osu muuten aika hyvin, mutta vuotta uudemmassa olisi säästänyt paljon luotettavamman (ja tehokkaamman) moottorin muodossa, kilpailijoitten ajo-ominaisuudet olivat selkeästi hunommat, joten tämä oli valintani,

    • AIV-Rehu

      Koska nykyinen autoni on uudempi kuin edellinen, sillä on vähemmän ajettu, sain hyvän tarjouksen vaihdossa, se riittää omiin tarpeisiini, ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B vailla murheita.

    • ...nykyiseen monen pikkuasian kautta.

      1. Ensinnäkin edellinen autoni CarinaII-87 oli luotettavuuden esikuva, joten Toyota-liikkeeseen suuntasin seuraavaa autoa katselemaan.

      2. Lehdessä olleeseen myyntimainokseen (Corolla 2.0D ikää/km en muista) en tykästänyt, koeajoin silloin 20tmk ja 40tkm enemmän maksavat Avensikset ja tuo kalliimpi "vähän kuin vahingossa" tuli ostettua.

      Ja hyvähän tämä valintani on ollut. Vuosittaiset korjaus huoltokulut ovat ollet alle 500e/v 40tkm/v ajolla. Eli jo löhes 250tkm/6v on taittunut noin 2te kululla polttoaineet verot vakuutukset

    • K.Ä.

      Oli edullinen ostaa, on ollut toimintavarma, huollot ovat olleet edullisia, ajettavuus ja varustelu hintaluokassaan hyvää, upea tehokas ja taloudellinen moottori...

      Ja olen jo tehnyt vaihtokaupan uuteen saman merkkiseen.

    • Autoilija_

      - Hinta noin 800 euroa
      - Käyttökustannukset noin 1 eur / 50 km
      - Välttää ruuhkat, edessä hidastelijat ja perässä roikkujat
      - Ilmainen pysäköinti eikä ongelmia löytää pysäköintitilaa
      - Lievittää stressiä
      - Ehkäisee sairauksia ja parantaa vastutuskykyä
      - Pitää testosteronitasot korkealla
      - Alentaa verenpainetta
      - Vahvistaa luustoa ja lihaksistoa
      - Ei saastuta
      - Parantaa unen laatua ja itsetuntoa

    • 156V6

      Päädyin Alfa Romeoon, koska se on hintaluokassaan ainoa auto, joka herättää minussa omistamisen halua. Se on kaunis, (suhteellisen) erikoinen ja pidän sen imagosta. Saan myös salaista nautintoa siitä, että valintani aiheuttaa ihmettelyä joissakin ihmisissä.

      Ja on Alfassa järkeäkin. Pari vuotta vanhana se on edullinen ostos, siinä on hyvä varustelu ja se on turvallinen ajaa. Seuraavakin autoni tulee olemaan samaa merkkiä.

    • STW2.5

      Kun se on hieno
      Siinä on iso ja tehokas kone
      Se on varma
      Turvallinen
      hyvä ajaa ja paljon varusteltu.
      Ainoa miinus on bensan kulutus, mutta vielähän tuota saa rahalla.

    • perustein omani

      ostin.

      Halpa ostaa, pitkä takuu, vie melko vähän bensiiniä (alle 6 litraa sadalla). Pienihän se on, mutta kyllä sillä yksin ajelee työmatkat. Huonoimpana puolena autossa on kallihkot huollot.

    • jokumuu

      Onhan tässä jotain hyvää.

      tilava
      pieni kulutus
      suhteellisen mukava
      kohtuullisen tyylikäs
      suuntavakaa
      hyvin varusteltu
      halpa

      Toisaalta

      - paljon ajettu
      - jotkut varaosat pirun kalliita
      - tunnoton kytkin ja veltto vaihteisto
      - niin tylsä, että tähän voi vaikka kuolla

    • kaurapuuro

      ja melkein kaikilla muillakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe