Tässä otsikossa kehutaan estotta oma auto. Miksi päädyit juuri siihen ja miksi se on niin hyvä?
Kehu pelisi
14
1266
Vastaukset
- The Rat
Se on vihreä, ja siinä on dieselkone.
Tämän lisäksi siinä on tilaa koko perheelle ja (ainakin tähän mennessä) kaikille tarvittaville tavaroille.
Kun vielä sattui hintahaitariin osumaan, niin valinta oli aika selkeä. Pari kilpailijaa oli kalkkiviivoille asti, mutta jäivät sitten sinne - johtuen siitä että niissä oli vielä huonompi ajettavuus. - wtmietö
Tietysti ensimmäisenä,
ne kuuluivat 6 merkkiin joihin luotan, jota yleensä voin ostaa.
Hinta edullinen,
huoltopäällikkö miellyttävä, myyjä siedettävä,
oli saatavina vanhan miehen moottori,
ajo-ominaisuudet maantiellä,
näkyvyys kaupunkipyörityksessä,
yleensä että saa tilaa edullisesti,
kuuluu vähänruostuviin,
kuuluu autoihin jotka saa korjattua niin, että ei aina ole jotain vikaa,
olipa vaikea,
auton jonka uskon toimivan edullisesti, 10 vuotta ja 150 000 km.
Aika hyviä on ollut, pahinta on useissa runsas arvonlasku,
vakka sekin on minun etu,
aina helpompi on myydä 8-12v iässä, köyhille nuorille miehille. - nyt sitten
Ikäisekseen melko vähän ajettu, hyvä kuntoinen, luotettava, vääntävä kone, hyvä ajaa ja raapii joka kulmasta.
nimim. talvea odotellessa - autonisti
Hinta-laatu-suhde: luotettavuutta ja kokoa sopurahalla
Koko: pari lasta ja emäntä
Turvallisuus: takapenkin vaahtosammuttimien pitää olla mahdollisimman hyvässä tallessa
Ulkonäkö: ei riemulla rajaa kun virtaviivaisella autolla ajaa
Varustus: autom. ilmastointi, sähkölelut jne
Ei välttämättä tässä järjestyksessä. yksin, ja paljon yksin liikkuvalle liikuvalle melko hyvä ratkasu, diesel on halpaa ja pakun dieselvero ei oo paljoa.
Valinta osu muuten aika hyvin, mutta vuotta uudemmassa olisi säästänyt paljon luotettavamman (ja tehokkaamman) moottorin muodossa, kilpailijoitten ajo-ominaisuudet olivat selkeästi hunommat, joten tämä oli valintani,- AIV-Rehu
Koska nykyinen autoni on uudempi kuin edellinen, sillä on vähemmän ajettu, sain hyvän tarjouksen vaihdossa, se riittää omiin tarpeisiini, ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B vailla murheita.
...nykyiseen monen pikkuasian kautta.
1. Ensinnäkin edellinen autoni CarinaII-87 oli luotettavuuden esikuva, joten Toyota-liikkeeseen suuntasin seuraavaa autoa katselemaan.
2. Lehdessä olleeseen myyntimainokseen (Corolla 2.0D ikää/km en muista) en tykästänyt, koeajoin silloin 20tmk ja 40tkm enemmän maksavat Avensikset ja tuo kalliimpi "vähän kuin vahingossa" tuli ostettua.
Ja hyvähän tämä valintani on ollut. Vuosittaiset korjaus huoltokulut ovat ollet alle 500e/v 40tkm/v ajolla. Eli jo löhes 250tkm/6v on taittunut noin 2te kululla polttoaineet verot vakuutukset- K.Ä.
Oli edullinen ostaa, on ollut toimintavarma, huollot ovat olleet edullisia, ajettavuus ja varustelu hintaluokassaan hyvää, upea tehokas ja taloudellinen moottori...
Ja olen jo tehnyt vaihtokaupan uuteen saman merkkiseen. - Autoilija_
- Hinta noin 800 euroa
- Käyttökustannukset noin 1 eur / 50 km
- Välttää ruuhkat, edessä hidastelijat ja perässä roikkujat
- Ilmainen pysäköinti eikä ongelmia löytää pysäköintitilaa
- Lievittää stressiä
- Ehkäisee sairauksia ja parantaa vastutuskykyä
- Pitää testosteronitasot korkealla
- Alentaa verenpainetta
- Vahvistaa luustoa ja lihaksistoa
- Ei saastuta
- Parantaa unen laatua ja itsetuntoa - 156V6
Päädyin Alfa Romeoon, koska se on hintaluokassaan ainoa auto, joka herättää minussa omistamisen halua. Se on kaunis, (suhteellisen) erikoinen ja pidän sen imagosta. Saan myös salaista nautintoa siitä, että valintani aiheuttaa ihmettelyä joissakin ihmisissä.
Ja on Alfassa järkeäkin. Pari vuotta vanhana se on edullinen ostos, siinä on hyvä varustelu ja se on turvallinen ajaa. Seuraavakin autoni tulee olemaan samaa merkkiä. - STW2.5
Kun se on hieno
Siinä on iso ja tehokas kone
Se on varma
Turvallinen
hyvä ajaa ja paljon varusteltu.
Ainoa miinus on bensan kulutus, mutta vielähän tuota saa rahalla. - perustein omani
ostin.
Halpa ostaa, pitkä takuu, vie melko vähän bensiiniä (alle 6 litraa sadalla). Pienihän se on, mutta kyllä sillä yksin ajelee työmatkat. Huonoimpana puolena autossa on kallihkot huollot. - jokumuu
Onhan tässä jotain hyvää.
tilava
pieni kulutus
suhteellisen mukava
kohtuullisen tyylikäs
suuntavakaa
hyvin varusteltu
halpa
Toisaalta
- paljon ajettu
- jotkut varaosat pirun kalliita
- tunnoton kytkin ja veltto vaihteisto
- niin tylsä, että tähän voi vaikka kuolla - kaurapuuro
ja melkein kaikilla muillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483