Kehu pelisi

tiiviö

Tässä otsikossa kehutaan estotta oma auto. Miksi päädyit juuri siihen ja miksi se on niin hyvä?

14

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Se on vihreä, ja siinä on dieselkone.

      Tämän lisäksi siinä on tilaa koko perheelle ja (ainakin tähän mennessä) kaikille tarvittaville tavaroille.

      Kun vielä sattui hintahaitariin osumaan, niin valinta oli aika selkeä. Pari kilpailijaa oli kalkkiviivoille asti, mutta jäivät sitten sinne - johtuen siitä että niissä oli vielä huonompi ajettavuus.

    • wtmietö

      Tietysti ensimmäisenä,
      ne kuuluivat 6 merkkiin joihin luotan, jota yleensä voin ostaa.

      Hinta edullinen,
      huoltopäällikkö miellyttävä, myyjä siedettävä,
      oli saatavina vanhan miehen moottori,
      ajo-ominaisuudet maantiellä,
      näkyvyys kaupunkipyörityksessä,

      yleensä että saa tilaa edullisesti,
      kuuluu vähänruostuviin,
      kuuluu autoihin jotka saa korjattua niin, että ei aina ole jotain vikaa,
      olipa vaikea,
      auton jonka uskon toimivan edullisesti, 10 vuotta ja 150 000 km.

      Aika hyviä on ollut, pahinta on useissa runsas arvonlasku,
      vakka sekin on minun etu,
      aina helpompi on myydä 8-12v iässä, köyhille nuorille miehille.

    • nyt sitten

      Ikäisekseen melko vähän ajettu, hyvä kuntoinen, luotettava, vääntävä kone, hyvä ajaa ja raapii joka kulmasta.

      nimim. talvea odotellessa

    • autonisti

      Hinta-laatu-suhde: luotettavuutta ja kokoa sopurahalla
      Koko: pari lasta ja emäntä
      Turvallisuus: takapenkin vaahtosammuttimien pitää olla mahdollisimman hyvässä tallessa
      Ulkonäkö: ei riemulla rajaa kun virtaviivaisella autolla ajaa
      Varustus: autom. ilmastointi, sähkölelut jne

      Ei välttämättä tässä järjestyksessä.

    • yksin, ja paljon yksin liikkuvalle liikuvalle melko hyvä ratkasu, diesel on halpaa ja pakun dieselvero ei oo paljoa.
      Valinta osu muuten aika hyvin, mutta vuotta uudemmassa olisi säästänyt paljon luotettavamman (ja tehokkaamman) moottorin muodossa, kilpailijoitten ajo-ominaisuudet olivat selkeästi hunommat, joten tämä oli valintani,

    • AIV-Rehu

      Koska nykyinen autoni on uudempi kuin edellinen, sillä on vähemmän ajettu, sain hyvän tarjouksen vaihdossa, se riittää omiin tarpeisiini, ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B vailla murheita.

    • ...nykyiseen monen pikkuasian kautta.

      1. Ensinnäkin edellinen autoni CarinaII-87 oli luotettavuuden esikuva, joten Toyota-liikkeeseen suuntasin seuraavaa autoa katselemaan.

      2. Lehdessä olleeseen myyntimainokseen (Corolla 2.0D ikää/km en muista) en tykästänyt, koeajoin silloin 20tmk ja 40tkm enemmän maksavat Avensikset ja tuo kalliimpi "vähän kuin vahingossa" tuli ostettua.

      Ja hyvähän tämä valintani on ollut. Vuosittaiset korjaus huoltokulut ovat ollet alle 500e/v 40tkm/v ajolla. Eli jo löhes 250tkm/6v on taittunut noin 2te kululla polttoaineet verot vakuutukset

    • K.Ä.

      Oli edullinen ostaa, on ollut toimintavarma, huollot ovat olleet edullisia, ajettavuus ja varustelu hintaluokassaan hyvää, upea tehokas ja taloudellinen moottori...

      Ja olen jo tehnyt vaihtokaupan uuteen saman merkkiseen.

    • Autoilija_

      - Hinta noin 800 euroa
      - Käyttökustannukset noin 1 eur / 50 km
      - Välttää ruuhkat, edessä hidastelijat ja perässä roikkujat
      - Ilmainen pysäköinti eikä ongelmia löytää pysäköintitilaa
      - Lievittää stressiä
      - Ehkäisee sairauksia ja parantaa vastutuskykyä
      - Pitää testosteronitasot korkealla
      - Alentaa verenpainetta
      - Vahvistaa luustoa ja lihaksistoa
      - Ei saastuta
      - Parantaa unen laatua ja itsetuntoa

    • 156V6

      Päädyin Alfa Romeoon, koska se on hintaluokassaan ainoa auto, joka herättää minussa omistamisen halua. Se on kaunis, (suhteellisen) erikoinen ja pidän sen imagosta. Saan myös salaista nautintoa siitä, että valintani aiheuttaa ihmettelyä joissakin ihmisissä.

      Ja on Alfassa järkeäkin. Pari vuotta vanhana se on edullinen ostos, siinä on hyvä varustelu ja se on turvallinen ajaa. Seuraavakin autoni tulee olemaan samaa merkkiä.

    • STW2.5

      Kun se on hieno
      Siinä on iso ja tehokas kone
      Se on varma
      Turvallinen
      hyvä ajaa ja paljon varusteltu.
      Ainoa miinus on bensan kulutus, mutta vielähän tuota saa rahalla.

    • perustein omani

      ostin.

      Halpa ostaa, pitkä takuu, vie melko vähän bensiiniä (alle 6 litraa sadalla). Pienihän se on, mutta kyllä sillä yksin ajelee työmatkat. Huonoimpana puolena autossa on kallihkot huollot.

    • jokumuu

      Onhan tässä jotain hyvää.

      tilava
      pieni kulutus
      suhteellisen mukava
      kohtuullisen tyylikäs
      suuntavakaa
      hyvin varusteltu
      halpa

      Toisaalta

      - paljon ajettu
      - jotkut varaosat pirun kalliita
      - tunnoton kytkin ja veltto vaihteisto
      - niin tylsä, että tähän voi vaikka kuolla

    • kaurapuuro

      ja melkein kaikilla muillakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe