Tahteja ja Luoteja osa 8 (uudestaan korjattuna)

Puhelimeni soi taas... Taas Brian. Neljäs kerta. Molly ja Kelly olivat olleet pitkään kunnes "hääsin" heidät.
Olin omassa huoneessani, kolmas purkki jäätelöä menossa. Olisin halunnut itkeä, mutta olin itkenyt jo koko päivän, eikä kyyneleitä enää tullut. Yritin ajatella mitä tahansa muuta, mutta en pystynyt. Yllättäen äitini ilmestyi ovelle.
"mitä sinä täällä itket?" hän kysyi. Hän oli teini-iässään, niin Jaguri oli sanonut.
Huokaisin syvään ja kerroin koko jutun äidille.

"pojat on tuollaisia. Minullekin on tehty noin. Edellinen poikaystäväni teki juuri noin. Mutta ei saa näyttää tuskaansa. Näyttele ettei se olisi ollut mitään", äiti neuvoi.
"Piristy nyt. Taidat olla uusi kun en ole ennen nähnyt sinua", hän totesi hetken päästä, kun olin rauhoittunut.
"niin olenkin", kuiskasin.

Päätin tehdä niin kuin äiti oli neuvonut, olla välittämättä. Esittää että juttu olisi ollut pikku asia. Olin koulussa ja Molly ja Kelly söi kanssani lounasta.
Yllättäen joku kietoi kätensä olilleni. Brian suuteli poskeani ja sanoi: "hei kulta." "Brian", totesin viileästi ja otin hänen kätensä pois olkapäiltäni.
Molly ja Kelly katsoivat Briania niin kylmästi, että helvettikin olisi jäätynyt pariin otteeseen.
"Onks jotakin käynyt?" Brian kysyi ja istahti viereeni.
"Sitä pitäisi kysyä sinulta", Molly totesi. "Niin, ja siltä Blondilta", Kelly jatkoi.
"Miltä Blondilta? Voisitteko nyt vähän auttaa?" Brian kysyi ihmeissään. "Bella. Mitä tytöt höpisee?" "Mieti sitä", käskin. "Bella. kerro nyt... Oletko vihainen?" Brian jatkoi. "Olenko loukannut sinua? Unohtanut jotakin?"

"Kyllä. Taisit unohtaa sen, että seurustelemme, eikä sinä aikana suudella muita naisia!" huusin ja koko ruokasali tuijotti meitä. nousin seisomaan ja lähdin Molly ja Kelly perässäni. Brian jäi yksinään ja yllättäen koko koulu puhui keskustelustamme. Viimeisellä tunnilla kuulin viisi eri versiota, miksi olin huutanut Brianille.

menin suoraan kotiin ja kun Brian yritti soittaa minulle, suljin puhelimen...

33

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmästi,

että helvettikin olisi jäätynyt pariin otteeseen." TOSI kylmästi katsoikin, *nauraa*, olipa hyvä vertaus:)

Saahan nähdä, arvasinko oikein tai edes sinne päin sitä Brianin suudeltavaa; vielä et sitä paljastanut tässä jaksossa...Hyvin osaat pitää mielenkiintoa yllä; sekin kiinnostaa, miten Brian saa Bellan leppymään...

Kiitos taas kivasta jaksosta, jez; taidan alkaa olla jo koukussa...niinkuin Salkkareihinkin;)

• lukisit..

hieman muutakin kuin näitä huuhaa juttuja,niin tietäisit että tuo vertaus on jo keksitty ajat sitten.Se esiintyy aika monessa vertauksessa.

• mutta ei mitään.. kaikille sattuu virheitä ;)

Ja mietin vähän aikaa tota vertausta :D hyvä että siitä tuli hyvä ;)

ja kyllä se pian selviää ;)

• lukisit.. kirjoitti:

hieman muutakin kuin näitä huuhaa juttuja,niin tietäisit että tuo vertaus on jo keksitty ajat sitten.Se esiintyy aika monessa vertauksessa.

se sopii tuohon tilanteeseen.. ja sehän vaatii jo taitoa käyttää oikeassa kohtaa...

• tietäisit...
        lukisit.. kirjoitti:

kuinka paljon olen lukenut, yllättyisit varmasti.

-Se, että Jefin käyttämä vertaus on esiintynyt aiemminkin kaunokirjallisuudessa, ei vähennä lainkaan nuoren kirjoittajan tekstin ansioita!

• siis Jef eikä
        jef kirjoitti:

mutta ei mitään.. kaikille sattuu virheitä ;)

Ja mietin vähän aikaa tota vertausta :D hyvä että siitä tuli hyvä ;)

ja kyllä se pian selviää ;)

jef; tiesin kyllä että erisnimet kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella (onhan minulla se ällä äikästä), mutta kun nikkisikin on pienellä, niin luulin...*nolostuu...* No, se siitä...

• tietäisit... kirjoitti:

kuinka paljon olen lukenut, yllättyisit varmasti.

-Se, että Jefin käyttämä vertaus on esiintynyt aiemminkin kaunokirjallisuudessa, ei vähennä lainkaan nuoren kirjoittajan tekstin ansioita!

sinä tietäisit kuinka paljon olen lukenut, ja menneisyyteni, hämmästyisit... Mun ei olisi kuulema edes pitänyt oppia kunnolla kirjottamaan tai lukemaan... ja tässä sitä ollaan...

Ja kyllä, tuo on upea vertaus, ja nykyään saa etsiä paikkaa jossa tuota ei tunneta/käytetä...

• siis Jef eikä kirjoitti:

jef; tiesin kyllä että erisnimet kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella (onhan minulla se ällä äikästä), mutta kun nikkisikin on pienellä, niin luulin...*nolostuu...* No, se siitä...

"Kiitos taas kivasta jaksosta, jez; taidan alkaa olla jo koukussa...niinkuin Salkkareihinkin;) " tämä on suora lainaus viestistäsi.. jez ;) korjasin että Jef... enkä välitä suuresta tai pienestä alkukirjaimesta oman nikkini suhteen ;)

Älä nolostu... olemmehan vain ihmisiä.. ja ihminen on epätäydellinen ja tekee virheitä...

• nolottaa...
        jef kirjoitti:

"Kiitos taas kivasta jaksosta, jez; taidan alkaa olla jo koukussa...niinkuin Salkkareihinkin;) " tämä on suora lainaus viestistäsi.. jez ;) korjasin että Jef... enkä välitä suuresta tai pienestä alkukirjaimesta oman nikkini suhteen ;)

Älä nolostu... olemmehan vain ihmisiä.. ja ihminen on epätäydellinen ja tekee virheitä...

...en voi sille mitään...Sorry:( Mutta se siitä kuitenkin; hyvää yötä, jef...

Menen kohta nukkumaan ja nukun nikkisi huulillani, siis toistan sitä, kunnes nukahdan, etten enää erehdy:)))

• vastasin sille
        jef kirjoitti:

sinä tietäisit kuinka paljon olen lukenut, ja menneisyyteni, hämmästyisit... Mun ei olisi kuulema edes pitänyt oppia kunnolla kirjottamaan tai lukemaan... ja tässä sitä ollaan...

Ja kyllä, tuo on upea vertaus, ja nykyään saa etsiä paikkaa jossa tuota ei tunneta/käytetä...

toiselle nikittömälle, joka arvosteli minun mielipidettäni siitä vertauksestasi (sanoin, että se oli hyvä...) Mutta ihan kiva kommenttisi oli kuitenkin tässäkin kohtaa...

• nolottaa... kirjoitti:

...en voi sille mitään...Sorry:( Mutta se siitä kuitenkin; hyvää yötä, jef...

Menen kohta nukkumaan ja nukun nikkisi huulillani, siis toistan sitä, kunnes nukahdan, etten enää erehdy:)))

Huomenta vain ;)
        ihminen erehtyy... kannattaa hyväksyä se ;) aina voi yrittää olla erehtymättä, mutta kaikki eivät onnistu, eikä kannata onnistua.

mun tulevaan ammattiin on sanottu:
        "Jos emme voi opettaa lapsille mitään, niin opetetaan heidät edes pettymään"

eli kannattaa oppia pettymään ja erehtymään *naureskelee* vaikka itse en paljoa käytä tuota neuvoa ;S :D

• vastasin sille kirjoitti:

toiselle nikittömälle, joka arvosteli minun mielipidettäni siitä vertauksestasi (sanoin, että se oli hyvä...) Mutta ihan kiva kommenttisi oli kuitenkin tässäkin kohtaa...

mä osaan taas..

ja olin väsynyt kuin luin tuota ja aivot ei toimi *selittelee* mä katoan maan rakoseen kirjottelee *see ya!*

• painua maan
        jef kirjoitti:

mä osaan taas..

ja olin väsynyt kuin luin tuota ja aivot ei toimi *selittelee* mä katoan maan rakoseen kirjottelee *see ya!*

rakoon...ei aihetta;) *Vetää pois rakosesta, jos jo ehdit sinne livahtaa*

• ...en tunne enkä
        jef kirjoitti:

Huomenta vain ;)
        ihminen erehtyy... kannattaa hyväksyä se ;) aina voi yrittää olla erehtymättä, mutta kaikki eivät onnistu, eikä kannata onnistua.

mun tulevaan ammattiin on sanottu:
        "Jos emme voi opettaa lapsille mitään, niin opetetaan heidät edes pettymään"

eli kannattaa oppia pettymään ja erehtymään *naureskelee* vaikka itse en paljoa käytä tuota neuvoa ;S :D

tiedä ketään täysin erehtymätöntä ihmistä; sellaista ei ole olemassakaan, luulisin... Monta on kuitenkin ollut ja tulee olemaankin, jotka LUULEVAT olevansa erehtymättömiä...

Tänäänkin erehdyin, kun valitsin jälkiruokaa työpaikan ruokalassa: näytti hyvältä hedelmärahkalta, mutta siinä olikin riisiä, yäk...

• painua maan kirjoitti:

rakoon...ei aihetta;) *Vetää pois rakosesta, jos jo ehdit sinne livahtaa*

Miksen saa? *kissanpentuilme*
        siellä on jo iso varasto mehukattia, ja sarjiksia, ja kirjoja ja netti kone *naureskelee* siellä on hyvä olla ;)

• ...en tunne enkä kirjoitti:

tiedä ketään täysin erehtymätöntä ihmistä; sellaista ei ole olemassakaan, luulisin... Monta on kuitenkin ollut ja tulee olemaankin, jotka LUULEVAT olevansa erehtymättömiä...

Tänäänkin erehdyin, kun valitsin jälkiruokaa työpaikan ruokalassa: näytti hyvältä hedelmärahkalta, mutta siinä olikin riisiä, yäk...

Rahkat on semmosia. ei koskaan tiiä mitä saa *nauraa*

Olet oikeassa... on olemassa niitä jotka luulee olevansa erehtymättömiä, kuten yksi tässäkin taloudessa *kuiskaa*

• paikka...
        jef kirjoitti:

Miksen saa? *kissanpentuilme*
        siellä on jo iso varasto mehukattia, ja sarjiksia, ja kirjoja ja netti kone *naureskelee* siellä on hyvä olla ;)

...*miettii*...Jos siellä on lisäksi säilykkeitä, suklaata, hedelmiä ja kivennäisvettä (hiilihapollista), niin...Voisin itsekin *vahingossa* painua maanrakoon kanssasi...*luo spanielinkatseen jefiin*

Silloin siellä olisi vielä parempi olla:)

• paikka... kirjoitti:

...*miettii*...Jos siellä on lisäksi säilykkeitä, suklaata, hedelmiä ja kivennäisvettä (hiilihapollista), niin...Voisin itsekin *vahingossa* painua maanrakoon kanssasi...*luo spanielinkatseen jefiin*

Silloin siellä olisi vielä parempi olla:)

hanki oma! Tää on mun maan rako! ja se on yksityisaluetta... mutta tuossa naapurissa just vapautui uus maan rakonen *vinkkaa*

• ...minulla on
        jef kirjoitti:

hanki oma! Tää on mun maan rako! ja se on yksityisaluetta... mutta tuossa naapurissa just vapautui uus maan rakonen *vinkkaa*

jo vastaavanlainen paikka...*Hymyilee salaperäisenä...*

Mutta että tulisin lähemmäs sinua...Naapuriksi...
        *Silmät kirkastuu* Joo, olisihan se helpompi keskustella kirjoista ja muustakin...Ja mokattua joskus "vähän", painua yhdessä maan alle, naapuruusrakoihin...

• ...minulla on kirjoitti:

jo vastaavanlainen paikka...*Hymyilee salaperäisenä...*

Mutta että tulisin lähemmäs sinua...Naapuriksi...
        *Silmät kirkastuu* Joo, olisihan se helpompi keskustella kirjoista ja muustakin...Ja mokattua joskus "vähän", painua yhdessä maan alle, naapuruusrakoihin...

No hyvä että sinulla onkin semmoinen paikka ;) mun paikkani kun on huoneeni ja nyt äidillä on kova valitus kun se on kuulema liian pimeä :D

Mutta pelkkiä naapureita :U muista se :u

• naapureita..."
        jef kirjoitti:

No hyvä että sinulla onkin semmoinen paikka ;) mun paikkani kun on huoneeni ja nyt äidillä on kova valitus kun se on kuulema liian pimeä :D

Mutta pelkkiä naapureita :U muista se :u

*Vilpitön katse* (sormet ristissä selän takana, jef ei huomaa), mutta ERITTÄIN hyviä naapureita;)

Joo, että muuttoauto on sitten tilattu viereiseen koloon tai rakoon...Tulikin vain kymmenen isoa laatikollista tavaroita, joista yhdeksän ja puoli kirjoja ja puoli laatikollista muuta maallista omaisuutta...

*Miettii*...mahdunkohan minä enää itse sinne koloon, kun kirjoja on noin paljon...No, annan ylimääräiset jefille...*virnistää ilkikurisesti*

• naapureita..." kirjoitti:

*Vilpitön katse* (sormet ristissä selän takana, jef ei huomaa), mutta ERITTÄIN hyviä naapureita;)

Joo, että muuttoauto on sitten tilattu viereiseen koloon tai rakoon...Tulikin vain kymmenen isoa laatikollista tavaroita, joista yhdeksän ja puoli kirjoja ja puoli laatikollista muuta maallista omaisuutta...

*Miettii*...mahdunkohan minä enää itse sinne koloon, kun kirjoja on noin paljon...No, annan ylimääräiset jefille...*virnistää ilkikurisesti*

Kuinka hyviä? Sinuna muistaisin että olen kirjailija, eli olen yksinäinen susi

Vain noin vähän kirjoja? *silmät kuin lautaset* Okei.. toi sun hankkima kolo on ... pieni, mul kun on lukaali ;) *naureskelee* No mulla onkin koko elämä täällä..

ja mulle käy vain hyvät ja fantasia kirjat ;) *nauraa*

• hyviä?
        jef kirjoitti:

Kuinka hyviä? Sinuna muistaisin että olen kirjailija, eli olen yksinäinen susi

Vain noin vähän kirjoja? *silmät kuin lautaset* Okei.. toi sun hankkima kolo on ... pieni, mul kun on lukaali ;) *naureskelee* No mulla onkin koko elämä täällä..

ja mulle käy vain hyvät ja fantasia kirjat ;) *nauraa*

No parhaita! *Katsoo jefiä suoraan silmiin...*

Muistan, että olet Lonely Wolf; ainakin lähes aina... *Iskee silmää jefille*

Saat valita ylimääräisistä kirjoistani parhaat ja loput...Mitäs niille tehdään?

No niinpä tietysti: kaksi lukutoukkaa saa käyttää niitä ravinnokseen ja sitten niistä kuoriutuu kaksi kaunista ja upeaa PERHOSTA, toinen jefille ja toinen minulle...

• hyviä? kirjoitti:

No parhaita! *Katsoo jefiä suoraan silmiin...*

Muistan, että olet Lonely Wolf; ainakin lähes aina... *Iskee silmää jefille*

Saat valita ylimääräisistä kirjoistani parhaat ja loput...Mitäs niille tehdään?

No niinpä tietysti: kaksi lukutoukkaa saa käyttää niitä ravinnokseen ja sitten niistä kuoriutuu kaksi kaunista ja upeaa PERHOSTA, toinen jefille ja toinen minulle...

Miten niin lähes aina? Mähän oon aina *nauraa*

Loput laitetaan kirpparille. ja sillä sipuli :U
        *päättäväine* saataisiin vähän rahaa myöskin ;)

ja lukutoukista ei tehdä perhosta :f
        lukutoukkaasta ei muuteta miksikään muuksi! lukutoukka pysyy lukutoukkana, jos tämä ei halua muuttua!

• kuoriutuu
        jef kirjoitti:

Miten niin lähes aina? Mähän oon aina *nauraa*

Loput laitetaan kirpparille. ja sillä sipuli :U
        *päättäväine* saataisiin vähän rahaa myöskin ;)

ja lukutoukista ei tehdä perhosta :f
        lukutoukkaasta ei muuteta miksikään muuksi! lukutoukka pysyy lukutoukkana, jos tämä ei halua muuttua!

kaunis perhonen, joka tietää paljon asioita (on syönyt paljon kirjoja...), mutta jatkaa edelleen lukemista ja kirjoittamista...

• kuoriutuu kirjoitti:

kaunis perhonen, joka tietää paljon asioita (on syönyt paljon kirjoja...), mutta jatkaa edelleen lukemista ja kirjoittamista...

Voitit. *nauraa* sie voitit.

• wenkula

jäätävä ja saman tien niin hellä!

• voi sun kaa hyvä mies :D
        ja mäkö jäätävä? *enkeli*

• Tämä ja muut osat ovat Jef-nikin kirjottamia! Eli tekijäoikeus koskee!

• ...mitäs saan

palkinnoksi...*Kysyvän toiveikas ilme...*

• et mitään.
        *pusu poskelle* vain tuon ;)

• riittääkin
        jef kirjoitti:

et mitään.
        *pusu poskelle* vain tuon ;)

oikein hyvin:) *Punastuu hämillisenä...*

• riittääkin kirjoitti:

oikein hyvin:) *Punastuu hämillisenä...*

eli palkinto oli hyvä ja mieluisa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5298
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe