voiko näin sanoa..

..kauniille naiselle?.. olen kiinnittänyt silmäni sinuun??..

25

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh tottakai voi sanoa....=:0))))))

      • ..ajattelin sen kuullostavan hiukan..oudolta vaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ajattelin sen kuullostavan hiukan..oudolta vaan..

        kuulosta oudolta.....=;0))))) että anna palaa...ilmeisesti olet ne simmus kiinnittänny johoki pimuun....=;))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        kuulosta oudolta.....=;0))))) että anna palaa...ilmeisesti olet ne simmus kiinnittänny johoki pimuun....=;))))

        ..jos sekin vie sydämmen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jos sekin vie sydämmen..

        se vei koko käden....."millä tavalla vie...miun sydän on viety mut ihan hyvällä tavalla....eli ei se vaarallista ole jos sen vie niin ettei se särje...oo rohkee ja anna palaa vaan...=;))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        se vei koko käden....."millä tavalla vie...miun sydän on viety mut ihan hyvällä tavalla....eli ei se vaarallista ole jos sen vie niin ettei se särje...oo rohkee ja anna palaa vaan...=;))))

        ..ne vie ja särkee ja sit se löytyy jostain hylättynää..tulee postina..sähköpostina tai tekstarina.. jopin postia nyyhhkiiss


      • pervokki kirjoitti:

        ..ne vie ja särkee ja sit se löytyy jostain hylättynää..tulee postina..sähköpostina tai tekstarina.. jopin postia nyyhhkiiss

        ajattele tuollasii....kokeilet vaan nyt kiinnittää ne simmut...=;)))))mitään ei voi saada jos ei ole rohkea.......


      • BBrunetti kirjoitti:

        ajattele tuollasii....kokeilet vaan nyt kiinnittää ne simmut...=;)))))mitään ei voi saada jos ei ole rohkea.......

        ..okkoooo uusi yritys päälle ja uudet sutkautukset kehiin..aina jotain erikoista kuitenkin keksinyt kuin kuluneita fraaseja..


      • pervokki kirjoitti:

        ..okkoooo uusi yritys päälle ja uudet sutkautukset kehiin..aina jotain erikoista kuitenkin keksinyt kuin kuluneita fraaseja..

        oli hauska heh..... ookko kuullu omistusoikeudesta...=;0))))) mulle on niin käynny...heh...ääh lähen kauppaan lyllertää...äääähhh...öööhhhh......


      • BBrunetti kirjoitti:

        oli hauska heh..... ookko kuullu omistusoikeudesta...=;0))))) mulle on niin käynny...heh...ääh lähen kauppaan lyllertää...äääähhh...öööhhhh......

        ..ja kodin lakikirjaakin lukenut.. et kai ny sent-ään.. "lyllerrä"..mä pinkasen keittiöön..


    • sanois..

      jätin munaskuuni sinuun.Kihikihikihi.

      • ..ja mithän tähän sitten toteais hmm..nainen..sinussa on osa minua..


    • Jamnapur

      kai noin voi sanoa....mut toivottavasti se ei tee mitä aikoo...
      Inhottava jos jonkun silmät roikkus, vaik olkapäässä ;)
      No ei sentään...taitaa tulla ulkomaankielestä kömpelö suomennos...taitaa olla sana fix syypää?

      • ..on jotain muuta kuin kömpelöjä suomennoksia.. heh ai gat aii on juu.. hehehheeheh


    • mikhaildenisov

      silmäni lepää sinua katsellessani.......tms....

      • ..sanoen ..olen väsynyt katselemaan sua.. vois ehkä niinkin huuhaamaisesti käsittää jos käsityksen taso on väärä.,.


    • Ajankulu

      jos ny kuitenki pikkusen erillään, vaikeeta kulkee silmät kamppeissa kii,,,)))

      • ..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..


      • pervokki kirjoitti:

        ..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..

        mä maistelin tota sun ehdotusta ja se kuulostaa jotenkin armopalalta... ei naiset sellasia halua, keksi jotain henuusempaa;)


      • Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

        ..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..

        mites ne tuntoaisti kulkeekaa,,,mikäs niiden kulkusuunta o,,,sormesta aivoihin,,,aivoista jonnekki,,,jostakin taas jonnekki, mut ei sormeen samallai ku se toinen suunta,,olikos se ny näin,,vai toistappäin...)))


      • häkä päähän
        a-v kirjoitti:

        mä maistelin tota sun ehdotusta ja se kuulostaa jotenkin armopalalta... ei naiset sellasia halua, keksi jotain henuusempaa;)

        Silmäni ovat jääneet vangiksesi.


      • Ajankulu kirjoitti:

        mites ne tuntoaisti kulkeekaa,,,mikäs niiden kulkusuunta o,,,sormesta aivoihin,,,aivoista jonnekki,,,jostakin taas jonnekki, mut ei sormeen samallai ku se toinen suunta,,olikos se ny näin,,vai toistappäin...)))

        ..no kulkoo miten kulkoo mutta pääasia on että kulukoo yleensäkki..


      • pervokki
        a-v kirjoitti:

        mä maistelin tota sun ehdotusta ja se kuulostaa jotenkin armopalalta... ei naiset sellasia halua, keksi jotain henuusempaa;)

        ..armopaloja huhh.. pitää kehitellä kesseliästä että pääsee maistelee.. jotain ihan muuta.. kröhh..


    • voi vaikka

      kauniille naiselle kiiniitää silmänsä MINUUN!

      • ..mutta jos näkisin ehkä voisin kiinnittääkki-..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe