voiko näin sanoa..

..kauniille naiselle?.. olen kiinnittänyt silmäni sinuun??..

25

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh tottakai voi sanoa....=:0))))))

• ..ajattelin sen kuullostavan hiukan..oudolta vaan..

• pervokki kirjoitti:

..ajattelin sen kuullostavan hiukan..oudolta vaan..

kuulosta oudolta.....=;0))))) että anna palaa...ilmeisesti olet ne simmus kiinnittänny johoki pimuun....=;))))

• BBrunetti kirjoitti:

kuulosta oudolta.....=;0))))) että anna palaa...ilmeisesti olet ne simmus kiinnittänny johoki pimuun....=;))))

..jos sekin vie sydämmen..

• pervokki kirjoitti:

..jos sekin vie sydämmen..

se vei koko käden....."millä tavalla vie...miun sydän on viety mut ihan hyvällä tavalla....eli ei se vaarallista ole jos sen vie niin ettei se särje...oo rohkee ja anna palaa vaan...=;))))

• BBrunetti kirjoitti:

se vei koko käden....."millä tavalla vie...miun sydän on viety mut ihan hyvällä tavalla....eli ei se vaarallista ole jos sen vie niin ettei se särje...oo rohkee ja anna palaa vaan...=;))))

..ne vie ja särkee ja sit se löytyy jostain hylättynää..tulee postina..sähköpostina tai tekstarina.. jopin postia nyyhhkiiss

• pervokki kirjoitti:

..ne vie ja särkee ja sit se löytyy jostain hylättynää..tulee postina..sähköpostina tai tekstarina.. jopin postia nyyhhkiiss

ajattele tuollasii....kokeilet vaan nyt kiinnittää ne simmut...=;)))))mitään ei voi saada jos ei ole rohkea.......

• BBrunetti kirjoitti:

ajattele tuollasii....kokeilet vaan nyt kiinnittää ne simmut...=;)))))mitään ei voi saada jos ei ole rohkea.......

..okkoooo uusi yritys päälle ja uudet sutkautukset kehiin..aina jotain erikoista kuitenkin keksinyt kuin kuluneita fraaseja..

• pervokki kirjoitti:

..okkoooo uusi yritys päälle ja uudet sutkautukset kehiin..aina jotain erikoista kuitenkin keksinyt kuin kuluneita fraaseja..

oli hauska heh..... ookko kuullu omistusoikeudesta...=;0))))) mulle on niin käynny...heh...ääh lähen kauppaan lyllertää...äääähhh...öööhhhh......

• BBrunetti kirjoitti:

oli hauska heh..... ookko kuullu omistusoikeudesta...=;0))))) mulle on niin käynny...heh...ääh lähen kauppaan lyllertää...äääähhh...öööhhhh......

..ja kodin lakikirjaakin lukenut.. et kai ny sent-ään.. "lyllerrä"..mä pinkasen keittiöön..

• sanois..

jätin munaskuuni sinuun.Kihikihikihi.

• ..ja mithän tähän sitten toteais hmm..nainen..sinussa on osa minua..

• Jamnapur

kai noin voi sanoa....mut toivottavasti se ei tee mitä aikoo...
      Inhottava jos jonkun silmät roikkus, vaik olkapäässä ;)
      No ei sentään...taitaa tulla ulkomaankielestä kömpelö suomennos...taitaa olla sana fix syypää?

• ..on jotain muuta kuin kömpelöjä suomennoksia.. heh ai gat aii on juu.. hehehheeheh

• mikhaildenisov

silmäni lepää sinua katsellessani.......tms....

• ..sanoen ..olen väsynyt katselemaan sua.. vois ehkä niinkin huuhaamaisesti käsittää jos käsityksen taso on väärä.,.

• Ajankulu

jos ny kuitenki pikkusen erillään, vaikeeta kulkee silmät kamppeissa kii,,,)))

• ..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..

• pervokki kirjoitti:

..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..

mä maistelin tota sun ehdotusta ja se kuulostaa jotenkin armopalalta... ei naiset sellasia halua, keksi jotain henuusempaa;)

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..parempi pitää silmät päässä ku sokkona kulkee.. yhteyshän on katkennut silmistä aivoon..

mites ne tuntoaisti kulkeekaa,,,mikäs niiden kulkusuunta o,,,sormesta aivoihin,,,aivoista jonnekki,,,jostakin taas jonnekki, mut ei sormeen samallai ku se toinen suunta,,olikos se ny näin,,vai toistappäin...)))

• häkä päähän
        a-v kirjoitti:

mä maistelin tota sun ehdotusta ja se kuulostaa jotenkin armopalalta... ei naiset sellasia halua, keksi jotain henuusempaa;)

Silmäni ovat jääneet vangiksesi.

• Ajankulu kirjoitti:

mites ne tuntoaisti kulkeekaa,,,mikäs niiden kulkusuunta o,,,sormesta aivoihin,,,aivoista jonnekki,,,jostakin taas jonnekki, mut ei sormeen samallai ku se toinen suunta,,olikos se ny näin,,vai toistappäin...)))

..no kulkoo miten kulkoo mutta pääasia on että kulukoo yleensäkki..

• a-v kirjoitti:

..armopaloja huhh.. pitää kehitellä kesseliästä että pääsee maistelee.. jotain ihan muuta.. kröhh..

• voi vaikka

kauniille naiselle kiiniitää silmänsä MINUUN!

• ..mutta jos näkisin ehkä voisin kiinnittääkki-..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      64
      4052
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3690
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3195
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2558
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2196
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2035
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36