Kekkonen sairastui viimeisen Islannin matkansa jälkeen. Uskaltaako kukaan joka tietää sanoa mitä siellä tapahtui? Itse tiedän mutta EN uskalla kertoa. Se on liian Heavyä kertoa.
Kekkosen vimeinen Islannin matka
12
1075
Vastaukset
- "Sotamaa"
"Tule hakemaan minut pois".Soitti Kekkonen Rikhardille.Kohta adjutantti soitti perään;Leikkillään Kekkonen vaan soittelee"
Näinhän Kekkosesta pidettiin huolta.
Tässä alemmassa keskustelun avauksessa Kekkosen sanotaan olleen vain OVELA,SAIRAUDESTA EI OLLUT MUKAMAS TIETOAKAAN.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000024825262 - huyi kauhistus
Isovanhemmillani oli kesämökki jossain hämeessä.
Saman järven rannalla oli myös erään 70-luvun teollisuusherran huvila. Kekkonen vieraili kyseisen herran huvilalla ja oli ympäripäissään. Se huuteli isoäidilleni ollen vahvasti humalassa. Tämän miehen kielenkäyttö oli sopivampi enemmänkin jollekin katujätkälle kuin presidentille.- Juovuksissakin
Voi olla fiksusti.Siinä meille kaikille ohjetta kerrakseen.
- verrattavissa
JFK.n murhaan tai Huhtiniemen tapahtumiin tai Idols kähmintää. Alan huolestumaan Suomen tulevaisuudesta.
- Siihen aikaan
lehdet eivät saaneet lainkaan kirjoittaa presidentin tai ministerien juopottelusta ym. ketkuiluista.Kansan suusta juttuja kyllä kerrottiin Kekkosesta paljon.
- mukana olin
ei se siellä sairastunut kyllä vikaa löytyy
ihan läheltäsi- mutta ei mikään salaliitto
Kekkosen kävi vähän vanhanaikaisesti siellä Islanissa. Voihan Vigdis Vinbogadottrir.
- urkki 2
HEI! ! tiedän sen mitä olen jostain lukenut että Urho kekkonen ei osallistunut yhteenkään kalastamiseen vaan väsyyneenä lepäili kalamajassa. kuvaa jota kerrotaan kun kekkonen kaatui veteen kalareissulla oli vanha edellisiltä vuosilta ja taisipa tuolloin kekkonen vetää kaveriaankin vedestä. mutta nyt kekkonen tunsi voimiensa hiipuvan ja loikoili ehkä kävi rannalla vain katsomassa ja tulivat ennen aikojaan pois vielä tulon jälkeen kekkonen otti jonkun valtiovieraan vastaan oliko jostain japani n vietnamin suurlähettiläs. lyhyeksi jääneen keskustelun jälken . kekkonen lähti Tamminiemessä ylös lepäämään kaiketi ja parin pv. päästä oli sairastunut. tai annettiin julkisuuteen tieto. On Myös Juhani Suomen kirjassa kuva kekkosesta kun täytti 85 v. tuli tapaaman poikaansa ja pojan poikaansa tamminiemessä. ovenssuusta kuva aika hyvin voivasta kekkosesta joka ei tarvinnut keppiä eikä rollaattoria. niinkuin amoja vaivoja kuin kekkonen sairastava 86v. isäni. terveisin matti kantola
- Tavallinen tarina
Varmaan monelle tuttu juttu vanhempien kautta. Eu siis mitenkään harvinainen varsinkaan itäsuomalaisissa suvuissa tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aivoinfarkti
Saattaa iskeä kehen tahansa ja koska tahansa varsinkin vanhemmiten - joten ei kannata ilkkua.- rk hewitt
Kuka tässä on ilkkunutkaan. Tietysti ihmisen kunto ja terveys heikkenee ikääntyessään paitsi tietysti supermies Arvo Ylpöllä joka keskenkasvuisuudestaan huolimatta ei edes satavuotiaana tarvinnut laseja.
- Dementoitunut vanhus
Ei siinä mitään nauramista ole. Samassa jamassa voidaan olla jokainen muutaman vuosikymmenen päästä. Häpeä pojilleen ja hännysmiehille jotka päästivät sairaan ihmisen arvottomiin tilanteisiin.
- Koivisto huomasi
tilanteen silloin jo keväällä,kun kepun poliitikot yrittivät kaataa hallituksen.Koivisto halusi julkisen väittelyn Kekkosen kanssa,jolloin kepulaisille tuli kiire perua homma .Yleisöllä olisi ollut hauskaa seurata kyseistä väittelyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822