Olihan se odotettavissa, tunnemyrskyä ruudun molemmin puolin. Tuskin kummankaan tanssiparin esitykset jätti ketään kylmäksi.
Itselläni Sarin ja Mikon La Strada-esitys mursi viimeisenkin kyynelmuurin. Ei voinu mitään, niin mahtava tunnelataus tuosta esityksestä tuli.
Ja kun arvasi mitkä oli tanssiparin tunteet tuolla hetkellä kun he tanssivat toistaiseksi viimeistä yhteistä tanssiaan tiiviin kolmen kuukauden jakson jälkeen, tunsin itsekin haikeutta.
Sari ja Mikko ovat olleet suosikkini alusta lähtien. Sarin kauniit käden ojennukset ja notkeat vartalonliikkeet ja taivutukset teki kyllä minuun vaikutuksen. Hellyys ja huomaavaisuus mitä he toisilleen ovat osoittaneet, kertoo että kemiat on kohdallaan. Mikon suukko Sarille jokaisen tanssiesityksen jälkeen kertoo miten ylpeä hän on paristaan. Mikko on todella sympaattinen kaveri.
Eivät huonoille hävinneet. Mielettömän upean tanssifinaalin kilpailijat meille järjesti. Onnea myös Marikolle ja Aleksille. Toivottavasti saadaan nauttia myös ensi vuonna yhtä mielenkiintoisesta Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmasta.
Kyyneleitä ja suuria tunteita
3
863
Vastaukset 3
- Norigo
SE EI OLLUT TANSSIA, TÄYTTÄ SIRKUSTEMPPUILUA.vERRATKAA MYRSKYLUODON MAIJAN ESITYKSEEN .SE OLI TÄYTTÄ TANSSIA EIKÄ PELLEILYÄ.
- ihastunut*
Se oli freestyletanssi, vapaatanssi. Sarin ja Mikon tanssi oli lumoava esitys. Sellaisen kuuluu vapaatanssin olla.
- vaikka yritti
oikein itkeä lopussa tämä Sari,näyttelijä mikä näyttelijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502