palstahäitä tiedossa :D

tahtoopi kaasoks

Kevätlempi näköjään leiskuu,nyt kaikki palstahäitä järkkäämään.Kekkä haluu olla ekoja? :D

61

10994

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

      olla kevättä muuallakin kuin rinnoissa.. Eilen vasta hihiteltiin ihastuksia ja kohta on naituja neitejä palsta pullollaan :D

    • mayanna

      voisin jotain....
      Kaivattaisko juhlapaikan koristelijaa? Jos morsmaikut sitten ilmoittautuisivat, kun päättävät aikovatko tahtoa. Tietäsin sitten minkälaisia vihtoja maljakoihin taiotaan.

      • ex-koltis

        Kunhan et heti ainakaan vihtuja. Satutätix antaa niistä sulle varmaan lisätietoja.


      • mayanna
        ex-koltis kirjoitti:

        Kunhan et heti ainakaan vihtuja. Satutätix antaa niistä sulle varmaan lisätietoja.

        vihtuista vai vihtoista? *menee kysymään*


      • galleria,

      • mayanna

        Ahaa, tota en tiennyt, ymmärsin vihjailun vallan toisin :D


      • ex-koltis

        Vihtu varrella. Kukaan sitä ei oikein osannut visualisoida ymmärrettävään muotoon. Liekö sillä muodolla edes väliä, kunhan mielikuvan moisesta värkistä edes saisi.


      • mayanna
        ex-koltis kirjoitti:

        Vihtu varrella. Kukaan sitä ei oikein osannut visualisoida ymmärrettävään muotoon. Liekö sillä muodolla edes väliä, kunhan mielikuvan moisesta värkistä edes saisi.

        muka väittää, ettei sinulla ole Mitään Mielikuvaa? :D


      • mayanna

        nyt hämärästi kuulleeni siitä erinomaisesta kasvista maininnan ennenkin, mutten ole tajunnut juttua. Hyvä, että selvisi sekin :D

        Ymmärsin toisella tavalla :)


      • ex-koltis
        mayanna kirjoitti:

        muka väittää, ettei sinulla ole Mitään Mielikuvaa? :D

        Väittäisi. Sen verran oma mielikuvitukseni tuottaa mielikuvia, välistä liiankin paljon. Mielikuvat ovat joskus paljon mielekkäämpiä kuin live-kuvat, koska ne antavat suuremman tulkinnan vapauden.


      • mayanna
        ex-koltis kirjoitti:

        Väittäisi. Sen verran oma mielikuvitukseni tuottaa mielikuvia, välistä liiankin paljon. Mielikuvat ovat joskus paljon mielekkäämpiä kuin live-kuvat, koska ne antavat suuremman tulkinnan vapauden.

        on nähtävä, mielikuvakin. Eikä sovi unohtaa, että kauneus on katsojan silmässä, tulkitessakin.


      • mayanna kirjoitti:

        nyt hämärästi kuulleeni siitä erinomaisesta kasvista maininnan ennenkin, mutten ole tajunnut juttua. Hyvä, että selvisi sekin :D

        Ymmärsin toisella tavalla :)

        Satutädin juttu vihtusta, on kyllä hauskin juttu mitä täällä on ollut..Eikä varmaan koskaan unohdu keneltäkään...:)))


      • ex-koltis
        mayanna kirjoitti:

        on nähtävä, mielikuvakin. Eikä sovi unohtaa, että kauneus on katsojan silmässä, tulkitessakin.

        Mielikuvat ovat välttämättömiä, eivätkö olekkin?


    • ...uhrautua hyvän asian vuoksi, siispä ryhdyn sulhaseksi, lähinnä siksi ettei juuri nyt ole parempaakaan tekemista, odotan tietysti että avioero astuu heti voimaan kun keksin uutta mielekästä puuhasteltavaa.

      En kuitenkaan ryhdy sulhaseksi puskille enkä etenkään vakkareille, luoja minua suojelkoon sellaiselta kohtalolta

      Tuleva yhdenyön vaimoni tärkeimpiä ominaisuuksia on tietty...uuups..niitä onkin monia..eli hakemuksia vaan reippaasti ja pitäkää mielessä että joku aina voittaa ja hyvää kannataa tavoitella vaikka ei onnaiskaan koska raaka totuus on että kaikki eivät voi voitaa vain kymmenen ensimmäistä, lopuille jonotusnumero ilmaiseksi

      • ex-koltis

        Varsinaistahan tuo vonkaa.


      • BädMynthön

        Tiesin, että sinua kannattaa odottaa. Pusi!


      • ex-koltis kirjoitti:

        Varsinaistahan tuo vonkaa.

        ..kuka taas ei, minä en koskaan, naiset laahustaa cmuutenkin perässäni jättäen vanaa perässään kuin etana...


      • Synnove.Pullo

        Jotenkin tuntuu, että nyt naksahti.

        Tuntuuko Sinusta samalta........rakas......? Rohkenenko kutsua Sinua sillä nimellä? Rohkenen.

        Tarjoan käteni, tartuthan siihen. Minulla on ranskalaiset korot sekä sateinen, lehmusten reunustama kotikatu jossa askeleemme kaikuvat samaan tahtiin kulkiessamme kohti kahta huonetta Manhattanilla. Kuuluisa sininen sadetakkisi on harteillani ja jostain kaukaa kuuluu saksofonin soitto.

        Uppouduin tunteisiini niin, että pakko sanoa että nyt pikkasen unohdin mistä oli kysymys.

        Aivan, siis saanhan luvan.


      • Ritari Börje

        Kumpi karauttaa ensin.


      • ex-koltis
        Kadunmies kirjoitti:

        ..kuka taas ei, minä en koskaan, naiset laahustaa cmuutenkin perässäni jättäen vanaa perässään kuin etana...

        Ja mun naiset ovat siistejä, eivätkä jätä mitään vanaa peräänsä. Valinta kysymys.


      • ex-koltis kirjoitti:

        Ja mun naiset ovat siistejä, eivätkä jätä mitään vanaa peräänsä. Valinta kysymys.

        ...mutta kyse ei ole puhtaudesta vaan siitä että seurasi saa heidät frigidiksi..
        Ei ole valintakysymys olla viehättävä, se on synnynnäistä eikä sitä voi opiskella, koita pärjätä sillä mitä luoja on sinulle kaikessa itaruudessaan suonut


      • Synnove.Pullo kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu, että nyt naksahti.

        Tuntuuko Sinusta samalta........rakas......? Rohkenenko kutsua Sinua sillä nimellä? Rohkenen.

        Tarjoan käteni, tartuthan siihen. Minulla on ranskalaiset korot sekä sateinen, lehmusten reunustama kotikatu jossa askeleemme kaikuvat samaan tahtiin kulkiessamme kohti kahta huonetta Manhattanilla. Kuuluisa sininen sadetakkisi on harteillani ja jostain kaukaa kuuluu saksofonin soitto.

        Uppouduin tunteisiini niin, että pakko sanoa että nyt pikkasen unohdin mistä oli kysymys.

        Aivan, siis saanhan luvan.

        ..kutsua minua miten haluat, vaikka rakkaudesta nyt on oikeastaan turha leperrellä ihan oli paljon käytännöllisemmät asiat mielessäni kun ilmottauduin sulhaseksi, kuten vaikkapa tuo tiskivuori tuossa tiskipöydällä ja likapyykkikori on täysi ja ei ainuttakaan puhdasta paitaa ja huomena pitäisi mennä treffeille..siis oikeastaan tarvitsisin vaimon aika pikaisesti, mutta ei kovin pitkäksi aikaa..

        Saat toki luvan ja paljon muutakin mutta huomena minun pitää olla taas skarppi ja tavoiteltu poikamies


      • ex-koltis
        Kadunmies kirjoitti:

        ...mutta kyse ei ole puhtaudesta vaan siitä että seurasi saa heidät frigidiksi..
        Ei ole valintakysymys olla viehättävä, se on synnynnäistä eikä sitä voi opiskella, koita pärjätä sillä mitä luoja on sinulle kaikessa itaruudessaan suonut

        Täällä pärjätään ja liiankin hyvin niillä, mitä luoja on suonut.


      • Synnove.Pullo
        Kadunmies kirjoitti:

        ..kutsua minua miten haluat, vaikka rakkaudesta nyt on oikeastaan turha leperrellä ihan oli paljon käytännöllisemmät asiat mielessäni kun ilmottauduin sulhaseksi, kuten vaikkapa tuo tiskivuori tuossa tiskipöydällä ja likapyykkikori on täysi ja ei ainuttakaan puhdasta paitaa ja huomena pitäisi mennä treffeille..siis oikeastaan tarvitsisin vaimon aika pikaisesti, mutta ei kovin pitkäksi aikaa..

        Saat toki luvan ja paljon muutakin mutta huomena minun pitää olla taas skarppi ja tavoiteltu poikamies

        Hetken jo pelkäsin että tulikos nyt kosittua ja eniten sitä että vastaat myöntävästi.

        Toivon, ettei hetkellinen aivojeni pehmeneminen ole esteenä tulevalle ystävyydellemme.

        *pese itte sukkas :-p*


      • ex-koltis kirjoitti:

        Täällä pärjätään ja liiankin hyvin niillä, mitä luoja on suonut.

        ..jos olet osaasi tyytyväinen, mikään ei ole niin huvittavaa kuin lippalakkipäinen ladakuski, kun ei paremmasta tiedä niin on onnellinen osaansa..


      • Synnove.Pullo kirjoitti:

        Hetken jo pelkäsin että tulikos nyt kosittua ja eniten sitä että vastaat myöntävästi.

        Toivon, ettei hetkellinen aivojeni pehmeneminen ole esteenä tulevalle ystävyydellemme.

        *pese itte sukkas :-p*

        ..vastasin myöntävästi, et sinä nyt oikein voi mitenkään perua kosintaasi ajattele vähän miten minun pyykkivuorelle käy ja kukas tiskaa tiskit?

        Voin minä sitten joustaa sen verran että pesen itse sukkani, mutta sinä peset sitten kaikki muut vaatteeni..kyl jämpti on näin ;)


      • ex-koltis
        Kadunmies kirjoitti:

        ..jos olet osaasi tyytyväinen, mikään ei ole niin huvittavaa kuin lippalakkipäinen ladakuski, kun ei paremmasta tiedä niin on onnellinen osaansa..

        Kommentti olla ottamatta huomioon. Täten otin sen huomioon ja kuittaan.


    • Punainen pulleroinen viipyy?

      Eiks tää naiminen lopu koskaan?

      • animattiN

        vaan nyt se tulee, kun on noin 503 vasatausta.


    • Väärämies

      Turha minun on tänne tulla kuokkimaan.
      "pyyhkii silti kenkiään ja availee kuokka pakettia"

    • jane.london

      saako heittää riisiä..kaikkien päälle?

      • mayanna

        onko vaaleeta vai tummaa, pitkää vai pätkää, kunhan ei ole valmiiks keitettyä!


      • jane.london
        mayanna kirjoitti:

        onko vaaleeta vai tummaa, pitkää vai pätkää, kunhan ei ole valmiiks keitettyä!

        saattaisi olla vaarallistakin,jos suoraan isosta kattilasta heittäis;D


    • vappunenä

      pallukkaan :o]

    • Puskapirkko

      satiinilakanaksi teidän häävuoteeseenne:DDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 238 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe