Natu vs roina

sdgf

Pidän naturaaleja huomattavasti kovempina reenaajina,kuin roinaajia,joiden reenikestävyys ja palautumisnopeus ei ole miehestä kiinni vaan lääkekaapin sisällöstä.Se on kovaa duunia jaksaa vääntää rautaa ruisleivällä ja palautua mahdollisimman hyvin,jotta seuraava reeni kulkisis taas hyvin.On myös erittäin vaativaa psyykkisesti jaksaa reenata silloin kuin ei tahdo kehittyä ja tuloksia ei näy,oli kyse sitten bodauksesta tai voimailusta.Monilla reenaajilla nimenomaan kehitys on suurin motivaattori kuten naisilla,jotka yrittävät laihduttaa.Jos ei tulokset näy,niin on vaikea psyykata itseä kovaan työhön.Toisin taas roinaajilla alussa tuloskehitys on niin valtavaa,että sellaiseen ei edes vuosien työllä natu pysty.Ei siis ole mikään ihme,että roinaajat jaksaa reenata vaikka aamusta iltaan.Monet roinaajat huutaa isoon ääneen miten vitun kovia he on reenaamaan ja lässyn lässyn.Minä väitän,että jokaisessa urheilulajissa on huipulle pyrkivä valmis reenaamaan aamusta iltaa,jos fysiikka sen kestää.Ja väittäisin omasta kokemuksesta,että kestävyyslajit ovat kaikkein kovimpia urheilumuotoja,jos niitä nyt kovin hyvin voi verrata toisiinsa esim triathlon vaatii hurjia reenimääriä.

Joskus näkee kavereita,jotka vuodessa turpoo ja voimistuu hurjasti ja sitten he on kertomassa jotain fiksuja reenijuttuja tai palautusjuomista vaikka kaikki on kiinni siitä,että ekat kuurit on vedetty.Ja monet näistä jampoista nostaa surkeita painoja roinaajaksi.Itseäni hävettäisi,jos olisin kamalassa nestepöhössä ja penkki olis esim 180-200kg,joka on huono tulos roinaajalle.Parasta on sitten,kun ei ole ollut rahaa pillereihin tai pilsut on jäänyt tulliin ja kunto laskee.....sitte alkaa nää selittelyt,että reeni on jääny vähälle blaa blaa ja kaikki nauraa mielessään,miten jollain on pokkaa heittää tollasta vakavalla naamalla kun otsassa lukee,olen roinaaja.Miksi se muuten on niin vaikea tunnustaa,että käyttää?

Tästäkin varmaan joku vetää nyt herneet nenään,mutta eihän se mitään.Tää palstahan on provoja täynnä.Tämä tosin ei ole provo vaan olen ehdottomasti tätä mieltä.

Niille tiedoksi,jotka puolustelee bodausta.......kyllä,bodaus on äärimmäisen vaativa laji HUIPULLA siinä missä muutkin lajit ja siihen kuuluu hormonit ja se on psyykkisesti vaativaa kuten muutkin urheilulajit.Kirjoitukseni oli suunnattu enemmän näille harrasteurheilijoille,jotka on "kovia" omalla salilla,mutta ei urheilla millään kilpatasolla.

Ketä näistä kerää ihmisten katseet?

Luurangon laiha anoreetikko?

250kg painava pullukka?

Kilpabodari?

Vastaus,KAIKKI

No kuka edellä mainituista saa arvostusta?

Vastaus,ei kukaan.Jokainen poikkeuksellisen ulkonäön omaava saa ihmiset katsomaan,mutta se voi olla säälivä katse EI IHAILUA.

Saa provosoitua!

7

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhgtyhh

Totta !

Roinaus ei ole järkevää. Ihminen on erittäin idiootti jos haluaa laittaa itsensä hormooneja jolla elämän saapi tuhottua

Tulostahan saadaan ihme aineilla vaikka kuinka suuriin mittoihin mutta sitten sitä ei voida sanoa oikeaksi lihakseksi ja voimaksi, se on keinotekoista

Itse syön kovasti, kreatiini, hiilarit ja protsku lisäravinteena. Siinä mun roinaus :D

Ja voimaa löytyy ja lihastakin on.

• RyönäSika

En provosoidu, vaikka roinaa olenkin käyttänyt. Sillä olen hyvin monesta asiasta kanssasi samaa mieltä. Huvittuneena olen monesti katsonut, kuinka roinaajat selittää natuille jotain hyvää treenimetodia, vaikka todellakin kaikki on kiinni hyvin monella lääkkeiden määrästä.

Samoin huvittaa se uhoaminen siitä miten kova jätkä on, vaikka jälleen kerran kaikki on kiinni lääkkeistä ja niiden määrästä. Ainakin omalla kohdalla kuurittaminen on typerää, jonka myönnän anonyymisti. En tietenkään huutele julkisilla paikoilla kuurittavani, mutta en myöskään tee numeroa siitä paljonko nostan tai miten iso olen. Tää on harrastus ja se vaatii veronsa, ei sen kummempaa. Elämässä kuitenkin ne kannukset on hankittava mielestäni muuta kautta, mm. kouluttautumalla ja kehittämällä itseään muuten kuin vain fyysisesti.

• m.pieni

totta tosiaan. elämässä on onneksi muutakin
        kuin nää lillipullat ja ei niillä lihaksilla tätä
        elämää ja käyttäytymistä ym johdeta..
        eiköhän ne oo nää perusarvot kaikista tärkeämmät.
        ja semmonen juttu en oo mikään moraalisaarnaaja
        mulle ei kuulu toisten asiat ,mutt silti sanon
        että jätä kokonaan ne horkat et sä niitä tar´vi.
        10.20. 30 kg lisää tai pois se on vaan elämää.

• ilo katsoa ja huomata, että näinkin tulenarasta asiasta täällä osataan puhua ASIALLISESTI ja PERUSTELLUSTI! =)

toivotaan linjan pitävän.. =)

• järkyttävän eron:
    • m.pieni

ehdottomasti olen sillä kannalla että pysyttäis
      kaidalla tiellä, ja taasen kun en tunne lääketiedettä sen enempää kuin täällä olevat konitohtorit,en pysty millään lailla puoltamaan ja suosittelemaan jollekulle aineitten hyviä puolia.
      no varmaan niillä aineilla saa nopeasti lihakset ja voimatason.
      mut enmä lähtis edes kokeilemaan koska en tunne lääketiedettä enkä tiiä mitä jälkivaikutuksia sillä on loppuun elämään ja taasen en koe tätä
      puuhaa niin vakavaksi että alkaisin puuhaileen terveyteni uhalla.
      taas huippu urheilija on erikseen se on niiden työtä ja tulokset puhuvat puolesta ja taasen siellä on huippulääkärit ym jotka tietävät miten kukin aine vaikuttaa ja miten jos "vahingossa"
      livetään kaidalle polulle,

• alltimenatural

Itse olen ehdottomasti natureenaamisen kannalla. Syitä on lukemattomia. Kyllä monesti mielessä käynyt "voiman pimeä puoli", mutta aina järkiin tulleena jatkanut oikeata tietä. Ei ne lihakset roinallakaa iha ilmases tuu mut sekin on suurimmaks osaks vaa nesteitä, eli ku lopettaa kuurit nii yllätys yllätys suurin osa saadusta massata lähtee pois ja henkinen puoli käy ylikierroksilla. Natu4ever!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe