Moraalittomat sutenöörit yrittää parittaa työttömiä.
(- vuokratyöfirmat, järjestöt esim spr, työnantajat,,,, jne..)
Ihmisen hädänalainen tila on tuonut markkinoille nuo hyeenat.
MISSÄ OVAT OIKEAT TYÖT; joilla tulee toimeen !!???
sutenöörit riistää
9
759
Vastaukset
- leipäjonoissa
Tosiaan, nuo salistajat ja hyeenat raastaa työttömiä vereslihalle.
Sekä aineellisesti että henkisesti.
mm kirkko nöyryyttää ihmisiä leipäjonoissa.
Siinä paatuneemmankin papin sielu paranee, kun saa alamaisia johdettavlseen.
Varmaan oikea "jeesus olo" ! - rehti kansalainen
Oletko kenties joutunut Venjän mafian käsiin ja seonnut?
- rikaat riistää
Aivan kotimainen työmarkkinamafia riistää köyhimpiään.......
Saastaista paritusta ja hyväksikäyttöä !!!
- persaukisten piiritarkastaja
Olin SPR:llä palkkatukitöissä viime vuonna, pitivät juuri niin kauan kun saivat korotettua palkkatukea. Työt tein hyvin ja kehuja tuli jatkuvasti. Mutta kun tuo 90%:lla korotettu palkkatuki loppui ja olisi ollut sitä normaalia palkkatukea jäljellä vielä vuosi niin ei jatkaneet työsopimusta. Se sijaa toivottivat tervetulleeksi työelämävalmennukseen, työharjoitteluun, vapaehtoistyöhön yms. palkattomiin töihin milloin vain. Siellä olikin porukka jotka oli olleet ensin vuoden palkkatukitöissä ja sitten olivat toista vuotta "orjatöissä" tehden täsmälleen samaa työtä mistä aikaisemmin oli saaneet palkkaa. Tuollainen homma haiskahtaa jo vaikka miltä!!
SPR:llä on ns. talokohtainen työehtosopimus. Alussa oli työaika 24 h/viikko joka muuttui työnantaja yksipuolisella suullisella ilmoituksella 21h/viikko palkan pysyessä ennallaan, 727 euroa/kk, brutto. Siinä vaiheessa aloin haistaa palaneen käryä ja hommasin kyseisen työehtosopimuksen josta kävi ilmi että palkka oli ollut reilusti alle palkkataulukon alimman palkan, siis työaikaan suhteutettuna. Siis SPR rikkoi omaa tekemäänsä työehtosopimusta.
Työsuhde loppui marraskuussa ja vuosilomaa oli kertynyt 16 päivää jotka työnantaja yritti määrätä pidettäväksi lomana vastoin vuosilomalakia marraskuussa. Vuosilomalain mukaan ei työnantaja voi määrätä pidettäväksi kulumassa olevan lomanmääräytymisvuoden lomaa työsuhteen kestäessä eikä loma ajan (2.5.-30.9)ulkopuolella. Taaskaan asiasta ei sen kummemmin puhuttu vaan loma oli merkitty työvuorolistaan. Vuosilomalain mukaan vuosiloman ajankohta on ilmoitettava kuukautta ennen loman alkamista. Siis kolminkertainen vuosilomalainrikkomus!!
Liiton avulla sain kuitenkin lomat rahana ja palkkarästitkin maksoivat. Kukahan montaa on tulla tavalla kohdeltu? Kaikkien saatavat ei ole vielä vanhentuneet. Vanhenemisaika on 2 vuotta työsuhteen päättymisen jälkeen.
Miten voi luottaa enää yhteenkään työnantajaan kun luotettavana pitämäni SPR:kin tekee tuollaista?- Kaaleppi
Länsi-Uudenmaan yrittäjiä vaivaa työvoimapula.
http://lotta.yle.fi/rsweblja.nsf/sivut/Uutiset2004?opendocument&pageid=Content4E9C8
Hommaa sinäkin elinkeino työstä, älä turhia syytä niitä jotka auttavat saithan arvokasta työkokemusta SPR:n työstä... - persaukisten piiritarkastaja
Kaaleppi kirjoitti:
http://lotta.yle.fi/rsweblja.nsf/sivut/Uutiset2004?opendocument&pageid=Content4E9C8
Hommaa sinäkin elinkeino työstä, älä turhia syytä niitä jotka auttavat saithan arvokasta työkokemusta SPR:n työstä...Minua ei huijata enää tämän jälkeen!!
Työvoimapulahan on sitä että etsitään nöyriä orjia jotka ei osaa/uskalla puolustaa laillisia oikeuksiaan. En ole mikään kepillä ohjattava tyyppi. Kokemusta löytyy usealta eri alalta paljon vaativaamistakin tehtävistä ja ikääkin jo 50 vuotta.
Kaaleppi, onko se mielestäsi sitä asennevammaisuutta jos pitää omista oikeuksistaan kiinni? - Gestapo
Kaaleppi kirjoitti:
Hommaa sinäkin elinkeino työstä, älä turhia syytä niitä jotka auttavat saithan arvokasta työkokemusta SPR:n työstä...puhuu Kaaleppi asiaa! Ihan minun ajatuksia.
- Mahtaa se olla
Gestapo kirjoitti:
puhuu Kaaleppi asiaa! Ihan minun ajatuksia.
jännää sairastaa jakautunutta persoonallisuutta. Yritätkö välillä naida itseäsi?
Täällä on käyty sanomalehdessä keskustelua SPR:stä ja palkkatukityöstä,
tuo juttu sopisi juuri nyt paikalliseen sanomalehteen tai paikallislehteen
täällä.
Jos olet kiinnostunut laittaan juttusi lehteen niin pistä viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103019Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922710Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2421416Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221320Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31131Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3882Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103863