Olen aloittamassa syömään diane novia. Olen kuullut niistä kaikenlaisia juttuja. MM. että rinnat kasvavat paljon. Minua huolettaakin sellainen seikka, että jos rintani kasvavat, ja jos jostakin syystä lopetan pillereitten syömisen (esim.vakavien sivuvaikutusten takia,niinkuin on aikaisempien pillereiden kanssa käynyt) niin pieneneekö rintani samaan kokoon kuin ennen ja tilalle jää vain ylimääräistä ihokudosta. Jos jollain olisi kokemusta niin olis kiva:) Kaverit on kertonut kauhujuttuja....
diane novan vaikutus rintojen kasvuun
tietämätön 91
2374
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Paino minulla nousi jonkun verran, rinnatkin kasvoivat, joten siinä suhtessa kaverisi olivat oikeassa. Syön diane novia vieläkin, joten en osaa sanoa, että pienenevätkö ne samaan kokoon kuin aikaisemmin kun lopetat pillerit.
Mun lääkäri ainaki sano et yleensä kaikki pillerit pikkase turvottaa mut sitku lopettaa syömisen, ni sit se lähtee. Et rinnatkaa ei kasvas..