Jos olisin JUKKA F.

niin,

tekisin rikosilmoituksen Sarista. Miksi? Jukka on kärsinyt tuomionsa, kyseinen rikos ei ole mikään helppo kannettava tässä maailmassa.

Sari on käyttänyt Jukan avoimuutta hyväkseen. Se, että Sari levittelee ihmisen yksityisasioita julkisesti netissä, on jo poliisi tutkinnan aihe, varsinkin kun Sarilla ei ilmeisesti ole lupaa tietojensa levittämiseen.

Todistusaineistona toimivat hyvin kirjoitukset tällä palstalla äänitetyt puhelut? Ja se, että Jukka tietää Sarin, niin rikosilmoitus on helppo tehdä poliisille. Aihe voisi olla yksityisihmisen kunnianloukkaus julkisella keskustelupalstalla.

Toivon todella, että tähän asiaan tartutaan. Olisi syytä pysäyttää tämä tilanne ennekuin se luisuu käsistä lopullisesti!

39

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari73

mitä sä tarkoitat?
      Ihan todellakin, tarkoitatko sitä bedofiiliasiaa?

• viesti oli Jukalle,

ei sinulle! Jos olisin Jukka tekisin sinusta rikosilmoituksen.

• viesti oli Jukalle, kirjoitti:

ei sinulle! Jos olisin Jukka tekisin sinusta rikosilmoituksen.

että ensin on nuhdeltava kahden kesken ja vasta sitten asiasta voidaan tehdä julkinen.

• niin millä oikeudella
        auroraboreallis kirjoitti:

että ensin on nuhdeltava kahden kesken ja vasta sitten asiasta voidaan tehdä julkinen.

Sari saa levittää Jukasta JUORUA, varsinkin kun Jukka on kärsinyt tuomion teosta?

Missäs on se kaksin nuhtelu? Oletko sinä Sari?

• nyt...
        niin millä oikeudella kirjoitti:

Sari saa levittää Jukasta JUORUA, varsinkin kun Jukka on kärsinyt tuomion teosta?

Missäs on se kaksin nuhtelu? Oletko sinä Sari?

Tässä on nyt jotain pielessä. Sinä sanot, että Jukka on kärsinyt tuomion. Jukka itse sanoo, että häntä ei ole koskaan tuomittu.

• silloin,
        nyt... kirjoitti:

Tässä on nyt jotain pielessä. Sinä sanot, että Jukka on kärsinyt tuomion. Jukka itse sanoo, että häntä ei ole koskaan tuomittu.

olen kirjoittanut väärin! Ymmärsin hänen olleen asiasta vankilassa. Jos ei, niin silloin Jukan kohdalla tilanne muuttuu sikäli toiseksi, että uhrin tulisi nostaa rikosilmoitus Jukkaa kohtaan, ja edelleen Jukka voi nostaa rikosilmoituksen Saria kohtaan, koska Sari on levitellyt julkisella palstalla Jukan yksityisasioita.

• että rikos on
        nyt... kirjoitti:

todella tapahtunut, silloin voidaan Jukkaa kohtaa nostaa syytteitä, mutta siihen tarvitaan uhri ja todisteet.

• nyt... kirjoitti:

Tarkoitin sillä, että ei ole tuomittu pedofiliasta. Monesta muusta sitten tulikin linnaa.

• Svante
        jukka.finland kirjoitti:

Tarkoitin sillä, että ei ole tuomittu pedofiliasta. Monesta muusta sitten tulikin linnaa.

ettei sua ole vielä tuomittu pedofiliasta ja sodomiasta...

• viesti.

Juuri siksi Jukka tallentaa viestit, että olisi näyttöä, jos pitää lähteä käräjöimään.

• niin,

tämän halusin tuoda julki. Ei kaikkea näillä palstoilla tarvitse kaivella!

• näyttää olevan

alvariinsa käräjillä:).

• hyvä pitää huoli
        näyttää olevan kirjoitti:

omista asioistasi. Niin mekin pidämme omistamme.

Ongelma on nyt siinä, että Sari on nostanut Jukan yksityisasiat julkiselle nettipalstalle.

• siitä mielipahasta
        hyvä pitää huoli kirjoitti:

Ongelma on nyt siinä, että Sari on nostanut Jukan yksityisasiat julkiselle nettipalstalle.

mitä psykopaattipente on aiheuttanut viattomille sieluille:). Jumalahan maksaa sillä mitalla, millä te mittaatte, meidän tulee vain kärsivällisesti odottaa. Sitä saa mitä tilaa:).

• tämä,
        siitä mielipahasta kirjoitti:

mitä psykopaattipente on aiheuttanut viattomille sieluille:). Jumalahan maksaa sillä mitalla, millä te mittaatte, meidän tulee vain kärsivällisesti odottaa. Sitä saa mitä tilaa:).

Pente liittyy tähän asiaan?

• Jukan ystävä

Samainen jukka näkyy nauhoitelleen puheluita ilman lupaa. Se on muuten vakava rikos sekin. Enpä usko, että hän käröäjöimään lähtee, koska itselläkään ei ole kaikki ihan niin puhtoista.

• sari73

mitä Jukka sanoi, niin sillonhan mä olisin vastuussa jos mun ystävän lapselle tapahtuisi jotain.
        Vein Jukan sinne ja hän tietää missä avuttomassa tilanteessa tämä mun ystävä on.
        Ei pysty edes puhumaan jos hänen lapselleen sattuu jotakin.
        en olis uskonut, että käy niin kuin kävi, että J.ilmoitti että aikoo mennä sinne seuraavan kerran mitään mulle ilmoittamatta.
        Mulla oli huoli niistä kahdesta, kun en edes tunne Jukkaa kunnolla.
        Mun oli jotenkin pakko saada se tilanne haltuun.
        Jukka pyysi soittamaan tänään ja me selvitään tämä-kahden kesken.

• Ei ole oikeutta,
        sari73 kirjoitti:

mitä Jukka sanoi, niin sillonhan mä olisin vastuussa jos mun ystävän lapselle tapahtuisi jotain.
        Vein Jukan sinne ja hän tietää missä avuttomassa tilanteessa tämä mun ystävä on.
        Ei pysty edes puhumaan jos hänen lapselleen sattuu jotakin.
        en olis uskonut, että käy niin kuin kävi, että J.ilmoitti että aikoo mennä sinne seuraavan kerran mitään mulle ilmoittamatta.
        Mulla oli huoli niistä kahdesta, kun en edes tunne Jukkaa kunnolla.
        Mun oli jotenkin pakko saada se tilanne haltuun.
        Jukka pyysi soittamaan tänään ja me selvitään tämä-kahden kesken.

kenelläkään tulla julkiselle nettipalstalle kertomaan toisen yksityisasioita! Etkö sitä tajua??!! Jos olet huolissasi, niin tee asialle jotain. Se sinun huolesi ei todellakaan parane täällä palstalla huutelemalla!

Jos todella olisit pelännyt ystäväsi puolesta olisit ottanut yhteyttä viranomaisiin asian selvittämiseksi. Mutta muista, perättömästä ilmiannosta sinut voidaan tuomita rikokseen!!

• No siten
        tämä, kirjoitti:

Voi teitä harhaoppiset, kuinka hitaita olette ymmärryksessänne. Kun olette liittyneet yhteisön jäseneksi, silloin olette yksi ja sama kokonaisuus, joskin elätte yksilöinä. Vastuunne on koko yhteisöstä. Jos annatte jollekkin vallan ja vastuun edustaa yhteisöänne ja yhteisönne yleistä mielipidettä, silloin otatte myös vastuun siitä, mitä kaikkea seuraa yhteisölle siitä, jos omia psykopaattisia ajatuksia alatte pitämään Jumalan ehdottomana totuutena ja vaatimuksena lähimmäisiä kohtaan. Jos vahinko on varsin mittava niin silloin Herramme haluaakin opettaa yksilön sijasta koko yhteisöä.

• tuohon,
        No siten kirjoitti:

Voi teitä harhaoppiset, kuinka hitaita olette ymmärryksessänne. Kun olette liittyneet yhteisön jäseneksi, silloin olette yksi ja sama kokonaisuus, joskin elätte yksilöinä. Vastuunne on koko yhteisöstä. Jos annatte jollekkin vallan ja vastuun edustaa yhteisöänne ja yhteisönne yleistä mielipidettä, silloin otatte myös vastuun siitä, mitä kaikkea seuraa yhteisölle siitä, jos omia psykopaattisia ajatuksia alatte pitämään Jumalan ehdottomana totuutena ja vaatimuksena lähimmäisiä kohtaan. Jos vahinko on varsin mittava niin silloin Herramme haluaakin opettaa yksilön sijasta koko yhteisöä.

koska en tiedä mihin yhteisöön Pente kuuluu, kuuluuko Jukka samaan yhteisöön tai Sari.

Itse en kuulu mihinkän ns. yhteisöön, mikäli tarkoitat yhteisöllä seurakuntaa.

• sari73
        tämä, kirjoitti:

Sen vaan vielä sanon, kun nm.Frihet, Jukka.Finland ja Pentecostal uhkasivat että ottavat lastensuojeluviranomaisiin yhteyttä, mun mielentilan takia...
        niin varmaan ymmärrätte, että jos jotain vikaa mussa olisi(vuoden sairasloma masennuksen takia päättymässä)niin eihän se olisi millään tavalla syy ajatella että en olisi kelvollinen äidiksi!
        Suomessa jopa mielenterveyspotilaillakin onolemassa ihmis-arvo ja he ovat tärkeitä läheisilleen.
        Miksi, jos kerran ootte olleet huolissanne, kun oon suutuksissa ja humalassa kirjoitellut tänne aikani kuluksi...ja siitä päätelleet että oon jotenkin "päästäni vialla"...ette tulleet ajatelleeksi että tarvitsisin jotain hoitoa.
        Miksi ensimmäisenä ajattelitte viedä lapseni minulta?
        Mulla on töitä luvassa ja "tukiverkko"kunnossa aivan varmasti siltä varalta että en jaksakkaan.
        Jukka on mun tukihenkilö, että saan kaikki mun lapset mulle takas.
        Lastenvalvoja on mun puolella, ja siihen on syynsä.
        Jukka saa tulla vielä tänne ja en salaa siltä mitään.
        Sitenpähän näkee omin silmin. Täytyy vielä sieltä mtt:sytä hakea ne mun paperitkin; ei mulla ole kuin masennus.
        Sekään ei enää niin vakava...
        Ja jos ette asiantuntijoihin mitä tulee mielenterveyteen niin keneen sitten?

• äänittää.
        Jukan ystävä kirjoitti:

Samainen jukka näkyy nauhoitelleen puheluita ilman lupaa. Se on muuten vakava rikos sekin. Enpä usko, että hän käröäjöimään lähtee, koska itselläkään ei ole kaikki ihan niin puhtoista.

Sellaisia puheluita, joissa on itse toisena osapuolena, saa äänittää. Niin.

• No etpä tietenkään
        tuohon, kirjoitti:

koska en tiedä mihin yhteisöön Pente kuuluu, kuuluuko Jukka samaan yhteisöön tai Sari.

Itse en kuulu mihinkän ns. yhteisöön, mikäli tarkoitat yhteisöllä seurakuntaa.

Harhaoppiset hurmoslahkothan ovatkin täysin villejä kaikin puolin (niin kuin tämäkin keskustelu jukka/sari osoittaa). Siksi puhuinkin yhteisöstä kohdallanne.

Minulla ei ole aikaa jaaritella kanssanne. Olennaisimman jo sanoinkin. Pärjätkää omillanne. Lähden TÖIHIN. Mitäkö työt ovat? Ne on niitä välttämättömiä tehtäviä, joita kunnon kansalaiset tekevät saadakseen jokapäiväisen leipänsä ostetuksi ja kerätyksi valtiolle verotuloja nettiluusereiden päivärahoja varten (toivottavasti pente tämän lukee).

• Teetkö jotain
        No etpä tietenkään kirjoitti:

Harhaoppiset hurmoslahkothan ovatkin täysin villejä kaikin puolin (niin kuin tämäkin keskustelu jukka/sari osoittaa). Siksi puhuinkin yhteisöstä kohdallanne.

Minulla ei ole aikaa jaaritella kanssanne. Olennaisimman jo sanoinkin. Pärjätkää omillanne. Lähden TÖIHIN. Mitäkö työt ovat? Ne on niitä välttämättömiä tehtäviä, joita kunnon kansalaiset tekevät saadakseen jokapäiväisen leipänsä ostetuksi ja kerätyksi valtiolle verotuloja nettiluusereiden päivärahoja varten (toivottavasti pente tämän lukee).

tuotannollista työtä kun näin aikaisin lähdet? Itse lähden tuossa 45min. päästä töihin.

Tiedän muuten huomattavasti paremmin kuin sinä miten työn verotus liittyy yhteiskunnan ylläpitämiseen... Joten vanhaa virttä siinä veisaat. Mutta kerro ihmeessä sille tuotantotyökonellesi terkkuja ;)

• sari73
        Ei ole oikeutta, kirjoitti:

kenelläkään tulla julkiselle nettipalstalle kertomaan toisen yksityisasioita! Etkö sitä tajua??!! Jos olet huolissasi, niin tee asialle jotain. Se sinun huolesi ei todellakaan parane täällä palstalla huutelemalla!

Jos todella olisit pelännyt ystäväsi puolesta olisit ottanut yhteyttä viranomaisiin asian selvittämiseksi. Mutta muista, perättömästä ilmiannosta sinut voidaan tuomita rikokseen!!

Sen jutut muuttuu täällä niinkuin muidenkin.

• näyttää olevan kirjoitti:

Mutta tukihenkilönä ja sosiaaliviraston puolesta. En syytettynä.

• sari73 kirjoitti:

Sen vaan vielä sanon, kun nm.Frihet, Jukka.Finland ja Pentecostal uhkasivat että ottavat lastensuojeluviranomaisiin yhteyttä, mun mielentilan takia...
        niin varmaan ymmärrätte, että jos jotain vikaa mussa olisi(vuoden sairasloma masennuksen takia päättymässä)niin eihän se olisi millään tavalla syy ajatella että en olisi kelvollinen äidiksi!
        Suomessa jopa mielenterveyspotilaillakin onolemassa ihmis-arvo ja he ovat tärkeitä läheisilleen.
        Miksi, jos kerran ootte olleet huolissanne, kun oon suutuksissa ja humalassa kirjoitellut tänne aikani kuluksi...ja siitä päätelleet että oon jotenkin "päästäni vialla"...ette tulleet ajatelleeksi että tarvitsisin jotain hoitoa.
        Miksi ensimmäisenä ajattelitte viedä lapseni minulta?
        Mulla on töitä luvassa ja "tukiverkko"kunnossa aivan varmasti siltä varalta että en jaksakkaan.
        Jukka on mun tukihenkilö, että saan kaikki mun lapset mulle takas.
        Lastenvalvoja on mun puolella, ja siihen on syynsä.
        Jukka saa tulla vielä tänne ja en salaa siltä mitään.
        Sitenpähän näkee omin silmin. Täytyy vielä sieltä mtt:sytä hakea ne mun paperitkin; ei mulla ole kuin masennus.
        Sekään ei enää niin vakava...
        Ja jos ette asiantuntijoihin mitä tulee mielenterveyteen niin keneen sitten?

Äläpä kerro kaikkia asioitasi palstalla. Tämä on keskustelufoorumi. Olet liian "avoin" vuodattamaan tunteitasi ja taustaasi. Perheasiat hoidetaan "eri foorumilla".

Pärjäilepä. Minulla on vieraita.

• Jukan ystävä kirjoitti:

"Tämä puhelu äänitetään" tai ilmoitan, että sitä ei äänitetä. Kaijutinta käyttäessäni ilmoitan nimeltä ketkä ovat huoneessa kuulemassa. Soittaja voi lopettaa silloin puhelun. Toimintani täyttää lain kirjaimen.

• tarvittaisiin

tälle palstalle joku seurakunnan vanhin ja kokenut kirjoittelemaan ja sovittelemaan, että saataisiin tällainen käräjöinti loppumaan kerta kaikkiaan. Ei hyödytä ketään, että jämähdetään seuraamaan tällaista saippuaoopperadraamaa. Yrittäkää edes ymmärtää lopettaa!

• viihdettä.

Älä nyt, tätä on mukava seurata. Katsojaluvutkin ovat kohta Salattujen elämien luokkaa.

• vakava-asia,
        viihdettä. kirjoitti:

Älä nyt, tätä on mukava seurata. Katsojaluvutkin ovat kohta Salattujen elämien luokkaa.

ei saa leikkiä sillä...

• sari73

Poliisilaitokselleko tältä palstalta lähdetään...
        Yritin soittaa sille toiv.nyt vastaa, ettei mee soittelemaan niitä ilmoituksiaan joka paikkaan, ennen kuin itse ottaa selvää miten täällä mun kotona asiat on.
        Ja niin sen piti tehdä, mutta sitten se vähän keskeytyi kun ilmoitti olevansa joku lapsiinsekaantuja, enkä tiedä onko sellainen pätevä mun lasten oloja tarkastelemaan ja todistamaan.
        Onko se liikaa vaadittu...että edes yrittäis.

• palsta on
        sari73 kirjoitti:

Yritin soittaa sille toiv.nyt vastaa, ettei mee soittelemaan niitä ilmoituksiaan joka paikkaan, ennen kuin itse ottaa selvää miten täällä mun kotona asiat on.
        Ja niin sen piti tehdä, mutta sitten se vähän keskeytyi kun ilmoitti olevansa joku lapsiinsekaantuja, enkä tiedä onko sellainen pätevä mun lasten oloja tarkastelemaan ja todistamaan.

hyvä paikka selvitellä henkilökohtaisia asioita ja sotkea siihen jopa perheenjäsenet yms... huh-huh.

• sari73
        palsta on kirjoitti:

hyvä paikka selvitellä henkilökohtaisia asioita ja sotkea siihen jopa perheenjäsenet yms... huh-huh.

Se ei vastaa puhelimeen.

• apua löytyy!
        sari73 kirjoitti:

'Lasten oloja' tarkastelemaan EI OLE SOPIVA eikä pätevä sellainen henkilö, joka ilmoittaa olevansa 'joku lapsiinsekaantuja'.

Heitä kaikki murheesi Jeesukselle, Hän pitää sinusta huolen.
        Yritä parhaasi mukaan jaksaa pitää huolta ja myös iloita rakkaista lapsistasi, jotka ovat täysin viattomia kaikkiin sotkuihin niin täällä nettihöyryissä kuin reaalielämässäkin.

Sinun ei kannata vaatia itseltäsi enempää kuin jaksat. Jos lasten hoitaminen tuntuu ylivoimaisen raskaalta, niin hae ammattiapua kunnan terveys- ja sosiaaliviranomaisilta. Heidän asiantuntemukseensa voi luottaa.

Jumala sinua ja lapsiasi siunatkoon ja varjelkoon!

• ongelmissasi.
        sari73 kirjoitti:

Sinun olisi syytä ottaa yhteyttä paikkakuntasi sosiaalityöntekijään, ja kertoa hänelle totuus, puhdas totuus. Seurakuntasi ei pysty sinua auttamaan, koska tämän laatuisissa asioissa ei korppi, korpin silmää noki.
        Ennen kaikkea pidä se pervertikko kaukana lapsistasi, äläkä anna sen ukon manipuloida enempää itseäsi.
        Olen aina havainnut, että hellareissa on jotain hämärää. mutta että hellariporukka on näin sairasta,
        kirveellä olisi paljon töitä, prkle.

• sari73 kirjoitti:

En ole mikään lapsiin sekaantuja. Saman aloituksen alla kutsut minua tukihenkilöksesi (jota ei ole vahvistettu sosiaalivirastossa) ja sitten lapsiin sekaantujaksi.

Ymmärrys hoi, tule puskasta pois. Rauhoitu äläkä kirjoita oman pääsi päätelmiä keskustelufoorumille.

Olemme keskustelleet henkilökohtaisesti ja tavanneetkin; minä en voi puolustaa itseäni palstalla, koska en kerro asioitasi. Se on kaiken auttamisen lähtökohta ja toivon, ettei autettavatkaan kirjoita yksityisasioitaan palstalla tässä mielessä.

• Peku `
        jukka.finland kirjoitti:

En ole mikään lapsiin sekaantuja. Saman aloituksen alla kutsut minua tukihenkilöksesi (jota ei ole vahvistettu sosiaalivirastossa) ja sitten lapsiin sekaantujaksi.

Ymmärrys hoi, tule puskasta pois. Rauhoitu äläkä kirjoita oman pääsi päätelmiä keskustelufoorumille.

Olemme keskustelleet henkilökohtaisesti ja tavanneetkin; minä en voi puolustaa itseäni palstalla, koska en kerro asioitasi. Se on kaiken auttamisen lähtökohta ja toivon, ettei autettavatkaan kirjoita yksityisasioitaan palstalla tässä mielessä.

Sinähän se olet jäljittänyt pidemmän aikaa muita keskustelijoita jopa tietokone-ohjelmia apuna käyttäen.

Se on aika moraalitonta kun sitten kerrot urkkimiset toisille jotka kertoo tänne palstalle.
        Olethan aiemmin profiloinut minutkin ja täältä palstalta sen sitten sai lukea.

• INRI
        jukka.finland kirjoitti:

tule ja auta tätä riitelevää ja omaa etua tavoittelevaa yhteiskuntaa...amen.Fil.4:6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe