Haloo RO on palstalla!

RitariOlevainen

Täällä on tingattu, että lakia ei ole kumttu, koska itse Jeesus sanoo, että laista ei katoa pininkään pirto, ennekuin kaikki on tääytetty, ei piirtoakaan jää täyttämättä!
Ja tämä on totinen tosi, ei varmastii jäänyt PIIRTOAKAAN täyttämättä!

-Mitenkähän laki olisikaan vielä tuossa vaiheessa täytetty, Jeesus ei ollut vielä tuota sanoessaan täyttänyt kokolakia, vaikka täyttikin sitä eläessään joka hetki, vasta ristillä kuollessaan tuli laki täytetyksi viimeistä piirtoa myöten.
-Ja tiedätkö, se piirrettiin Jeesuksen ruumiiseen, se piirrettiin Hän päähänsä, kun raa'at sotilaat painoivat mahdollisimman takkuisen ja piikkisen orjantappura Kuruunun Hänen päähänsä, sieltä Hänen päästään paljon muutakin kuin vain verta,veristä massaa, Hänen muotonsa ei ollut enää ihmisen muodossa, niin runneltu oli hänen ruumiinsa, siinä piirrettiin sinunkin puolesta laki täydelliseksi sinulle valmiiksi, ja ne määrättömät ruoskien iskut, siinä piirrettiin viimeistä piirtoa myöten laki jokaikisen omistettavaksi Hänessä, ja vielä mitä oli Jeesuksen ruumista jäljellä, jossa ei olisi ollut PIIRTOA, oli Hänen kätensä ja jalkansa, niihinkin vielä lyötiin sepäntekoiset naulat, Rooman sotilas löysi vielä tilan keihään pistolle Hänen kyljestään ei jäänyt piirtoakaan tekemättä Jeesuksen ruumiiseen, kun Hän täytti lain, JEESUS TÄYTTI LAIN, VIIMEISTÄ PIIRTOA MYÖTEN, usko tai ole uskomatta, mutta älä enää pilkkaa tuota Miestä, Jeesusta Kristusta, jos vielä jatkatte rienaamistanne, saatte maksaa kalliisti, olette syyllisiä Hänen ruumiinsa runteluun, HÄN teki sen RAKKAUDESTA SINUUN JA MINUUN !
-Hän täytti Isän tahdon, täytti lain viimeistä piirtoa myöten, siksi, Hän on Jumalan silmäterä, muistakaa tämä, kun ajattelette taas alkamaan rienauksenne!
Nöyrtyvälle syntiselle se on armon ja rakkauden teko!

28

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buaheheheheh =) LOL OLOL LOL

Oletko sinä ja Pentecostal yksi ja sama henkilö? Sanoppas rehellisesti! =)

• Pentecostal*

En tietenkään ole. Sekoilet aivan turhaan.

• Pentecostal.1
        Pentecostal* kirjoitti:

En tietenkään ole. Sekoilet aivan turhaan.

Miksi Sari käytät nikkiäni?

• PentecostaI.1
        Pentecostal.1 kirjoitti:

Miksi Sari käytät nikkiäni?

Sari?

• Pentecostal.1
        PentecostaI.1 kirjoitti:

Sari?

tai sitten joku muu... On eroa isolla i:llä ja L-kirjaimella. :) IlIlIlIlIlIlIl

• Ritari voisi olla Pentecostalin isoisä. Yrittäkäämme pysyä palstan tarkoittamissa aiheissa.

• Peku `

Raamatun tuntemises ei ole korkeaa tasoa.

Luepas noi M@k3:n aiemmin esille tuomat raamatunkohdat.

Matt. 5:17 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään."
      Matt. 5:18 "Sillä totisesti minä (Jeesus) sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
      Luuk. 16:17 "Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää."

• RitariOlevainen

on vastaukseni, sinä kivikova jurrikka!

• Peku `
        RitariOlevainen kirjoitti:

on vastaukseni, sinä kivikova jurrikka!

Niinhän tuo Jeesus sanoo täyttävänsä eli noudattavansa lakia mutta piiruakaan siitä ei muuta.

"ennemmin taivas ja maa katoaa kuin yksikään lain piirto häviää"

Saitko jonkun ylimielisen Ahaa-elämyksen aloitusviestis otsakkeessa "Haloo RO on palstalla"

• RitariOlevainen
        Peku ` kirjoitti:

Niinhän tuo Jeesus sanoo täyttävänsä eli noudattavansa lakia mutta piiruakaan siitä ei muuta.

"ennemmin taivas ja maa katoaa kuin yksikään lain piirto häviää"

Saitko jonkun ylimielisen Ahaa-elämyksen aloitusviestis otsakkeessa "Haloo RO on palstalla"

että laista jotain katoaisi? Sinä sitä huudat!
        -On suuri ero siinä, josko laki kaotoaa, tai josko sen täyttää, ja nimenomaan uskovaisen puolesta Jeesus täytti lain VIIMEISTÄ PIIRTOA MYÖTEN, ei mitätöinyt lakia, laki on edelleen, "vanhurskas ja pyhä", ja pysyy loppuun asti, kunnes Jumala on asettanu kaikki uuteen uskoon, mutta Jeesus täytti sen,ja joka sen tahtahtoo ottaa vastaan Jeesuksessa, on vapaa lain täyttämisestä, sillä Jumalalle kelpaa vain ja ainostaan Kristuksen lahjoittama lahjavanhurskaus, sitä sinä et ikinä laitäyttämisellsi voi saavuttaa, ja sitä Jumala sinulta vaatii kun siirryt ajanrajan tuolle puolen iankaikkisuuteen, voitko silloin mennä Jumalan ja Karistan tuomioisuimen eteen omilla laintäyttämiselläsi, siilä Jumala vaatii koko lain sinulta viimeistä piirtoa myöten, tältä ajalta kun olet saanut täällä ajassa elää, onnea vaan matkaan, jos olet rikkonut lain yhdessäkään kohtaa, olet syypää koko lain rikkomiseen, niin ankaraa se on, jos kerran haluat omillasi seviytyä, eikä sinulle kelpaa Jumalan tarjoma vapautus laista Jeesuksessa Kristuksessa, Hän sen täytti, ei kumonnt, sinun vaan ei tarvitsisi edes yrittää sitä täyttää, nyt kuitenkin olet lainlalaisuudessa, ja se vaaditaan sinulta kuollessasi, mieti siis,mitä aiot tehdä, täyttää koko laki, vaiko ottaa vastaan täytetty laki, Jeesuksessa ja saat armahduksen Jeesuksen tähden!

• YHDENKÄÄN:

Matt. 5:19
      Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

• RitariOlevainen

ymmärtää ollenkaan? Mitä käskyjä tässä on purettu, lue uudestaan aloitukseni, ajattele mistä siinä puhutaan, siinä todella purettiin Kristuksen ruumis, sinunkin kurjan syntiesi vuoksi, Jumalan rakkaus repi Hänen Poikansa ruumiin riekaliksi, juuri siksi, kun sinä et muuten voisi pelastua, etkä saada syntejäsi anteeksi, sinun paikkasi olis kuulunut olla tuossa, minkä paikan Jeesus otii, mieti vähä, ennenkuin sen lakisi kanssa tulet selittämään joutavia.
        -Anna elämäsi Jeesukselle ja sanoudu irti omavanhanhuskaudestasi.
        -Et voi lähestyä Jumalaa omilla käskyjen täyttämiselläsi, vain Kristuksen vanhurskaus kelpaa JUmalalle, lapsikaste ei sinua pelasta vaikka yrittäisit kuinka käskyllä mielyyttää Jumalaa, sun vanhurskaustesi ja lain pitämisesi on Jumalan edessä kuin saastainen likainen vaate.

• umpihetero

tämmöisestä sadomasokismista kun kuvaat sitä noin tarkasti...ottaako sulla nyt heti eteen?

• M@k3

Mutta tuo laki kohta on niitä harvoja jossa Jeesus selvittää asiansa niin selvästi ettei siihen jää porsaanreikiä.

Eli Jeesus sanoi lain kestävän niin kauan kunnes maa ja taivas katoavat ja ne eivät todellakaan kadonneet Jeesuksen kuollessa.

Jonkin vähemmän tarkan ihmisen tuo korusanojen ja pulputuksen määrä olisi voinut hämätäkkin, mutta ei minua. Hyvä yritys silti.

• RitariOlevainen

että laista jotain katoaisi, sehän on Jumalan laki, mutta täytettiin sinukin puolesta, että turhaan alat lainkautta vanhurskautta hakemaan, piirrot vdeltiin ruoskilla ja kaikella mahdollisell.
        Jeesus täytti, ei poistanut, siinä on suuri ero, se poistettiinkin siinä mielessä, että SUN ja MUN ei tarvitse sitä edes yrittää täyttää, onkko jotain vaikauksia käsittää selvää asiaa?
        -Vastaus: ON. koska et voi käsittää hengellistä, koska se pitää tutkia henellisesti, aivan niikuin Raamattu sen sanookin, eikä Raamattu siinäkään erehdy, et voi käsittää näitä asioita ennenkuin uudestisynnyt, ja saat Jumalan Pyhä Hengen sydämeesi, näin se vaan on, niikuin Raamatusta saamme tämäkin asian lukea, kun luonnollinen ihminen ei sitä käsitä, niin ei käsitä! Turhaan venkoat , ota Kristus sydämeen. Ei se ennen aukea,Raamattu!

• Peku `

että laista jotain katoaisi, sehän on Jumalan laki, mutta täytettiin sinukin puolesta, että turhaan alat lainkautta vanhurskautta hakemaan, piirrot vdeltiin ruoskilla ja kaikella mahdollisell.
        Jeesus täytti, ei poistanut, siinä on suuri ero, se poistettiinkin siinä mielessä, että SUN ja MUN ei tarvitse sitä edes yrittää täyttää, onkko jotain vaikauksia käsittää selvää asiaa?
        -Vastaus: ON. koska et voi käsittää hengellistä, koska se pitää tutkia henellisesti, aivan niikuin Raamattu sen sanookin, eikä Raamattu siinäkään erehdy, et voi käsittää näitä asioita ennenkuin uudestisynnyt, ja saat Jumalan Pyhä Hengen sydämeesi, näin se vaan on, niikuin Raamatusta saamme tämäkin asian lukea, kun luonnollinen ihminen ei sitä käsitä, niin ei käsitä! Turhaan venkoat , ota Kristus sydämeen. Ei se ennen aukea,Raamattu!

Hieman jo ote sulla lipsuu.
        Selkeästi olet väärässä.

Et ole sitten pitkän elämäs aikana oppinut myöntämään virheitäs vaikka itsekin huomaat erehdyksesi ja koskaan et ole pyytänyt keltään oikeasti anteeksi.

Virheiden myöntäminen on on fiksuutta ja hyvä tapa.
        Kun pystyy myöntämään omat virheet se tuo hyvän mielen ja itsetunnon.

Kokeiles kerrankin myöntää yksikin virheesi tai pyydä ekakerran elämässä anteeksi joltakin niin tunnet itsesi paremmaksi kun olet tehnyt tuon rohkean teon.
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=anteeksi&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=RitariOlevainen&sort=date&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=27&em=4&ey=2007&hpp=25

• RitariOlevainen kirjoitti:

ettei lakia ole poistettu vaan täytetty. Sen täyttämistä voi verrata tähän Matteus 18. luvussa Jeesuksen vertauksessaan kertomaan kuninkaaseen, joka antoi palvelijalleen suuren velan anteeksi:

"23 Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä.
        24 Ja kun hän rupesi tilintekoon, tuotiin hänen eteensä eräs, joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta leiviskää.
        25 Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
        26 Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
        27 Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.
        28 Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.
        29 Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.
        30 Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.
        31 Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.
        32 Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        33 eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        34 Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        35 Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

Lain täyttämisen suoritti Jeesus, mutta siitä työstä pääsee osalliseksi vain evankeliumin armon kautta. Se on kuin viestijuoksijan viestikapula, joka jokaisen viestiin osallistujan pitää toimittaa seuraavalle juoksijalle tai maalilinjan yli kunnialla.

• M@k3
        ekivaari kirjoitti:

ettei lakia ole poistettu vaan täytetty. Sen täyttämistä voi verrata tähän Matteus 18. luvussa Jeesuksen vertauksessaan kertomaan kuninkaaseen, joka antoi palvelijalleen suuren velan anteeksi:

"23 Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä.
        24 Ja kun hän rupesi tilintekoon, tuotiin hänen eteensä eräs, joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta leiviskää.
        25 Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
        26 Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
        27 Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.
        28 Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.
        29 Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.
        30 Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.
        31 Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.
        32 Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        33 eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        34 Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        35 Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

Lain täyttämisen suoritti Jeesus, mutta siitä työstä pääsee osalliseksi vain evankeliumin armon kautta. Se on kuin viestijuoksijan viestikapula, joka jokaisen viestiin osallistujan pitää toimittaa seuraavalle juoksijalle tai maalilinjan yli kunnialla.

Kylläpä te aikuiset miehet yritätte venkoilla; ei kumonnut, mutta täyttämällä kumosi on niitä perinteisiä yhteen sanaan kiinni käymis taktiikoita, jonka Jeesus osasi onneksi ennakoida.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

Taitavat kaikki tämän palstan 'uudestisyntyneet' olla kunnostautuneita tämän raamatunlauseen 'noudattamisessa', harmi että sinäkin liityit tuohon joukkoon.

• M@k3

Että synti taakkasi on niin suuri että haluaisit kumota sen jonkin toisen niskoille.

Matt 16:27 Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.

Oikea ratkaisu on lopettaa syntien tekeminen ei kaataa niitä toisten niskoille.

Eikä tuo itsesi korottaminen ja minun alentaminenkaan ole myöskään kovin fiksua.

• RitariOlevainen
        Peku ` kirjoitti:

Hieman jo ote sulla lipsuu.
        Selkeästi olet väärässä.

Et ole sitten pitkän elämäs aikana oppinut myöntämään virheitäs vaikka itsekin huomaat erehdyksesi ja koskaan et ole pyytänyt keltään oikeasti anteeksi.

Virheiden myöntäminen on on fiksuutta ja hyvä tapa.
        Kun pystyy myöntämään omat virheet se tuo hyvän mielen ja itsetunnon.

Kokeiles kerrankin myöntää yksikin virheesi tai pyydä ekakerran elämässä anteeksi joltakin niin tunnet itsesi paremmaksi kun olet tehnyt tuon rohkean teon.
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=anteeksi&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=RitariOlevainen&sort=date&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=27&em=4&ey=2007&hpp=25

liikuta minua pätkääkään, eikä sulla edes ole mitään vatuuksia olla Raamatun opettajana, koska sinussa on saatanan henki, niin et voi ymmärtää etkä käsittää Jumalan sanaa muuta kuin kieroon, mihin sun jumalas sen haluaakin viedä, lopeta sun hourailut!

• RitariOlevainen
        M@k3 kirjoitti:

Kylläpä te aikuiset miehet yritätte venkoilla; ei kumonnut, mutta täyttämällä kumosi on niitä perinteisiä yhteen sanaan kiinni käymis taktiikoita, jonka Jeesus osasi onneksi ennakoida.

Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

Taitavat kaikki tämän palstan 'uudestisyntyneet' olla kunnostautuneita tämän raamatunlauseen 'noudattamisessa', harmi että sinäkin liityit tuohon joukkoon.

kun et kerran ymmärrä, niin et!
        -Kuka tässä on jättänyt mitään mistään pois, ne lain kiemurat vaan on TÄYTETTY Kristuksessa uskovaisen hyväksi, sinä olet vielä lainalaisessa tuomiossa, ellet ota Kristusta pelastajaksesi, siinä seon, sinä olet lainmukaan tuomittu helvettiin, ellet usko Jeesukseen Kristukseen, sinulta Jumala vatii kokolain viimeistä piirtoa myöten, että ei lakia ole koskaan kumottu eikä pois otettu, se on sinua vastassa kun kuolema sinut täältä aikannaa siirtää iankaikkisuuteen, siinä hetkessä Jumala vaatii sinulta KOKO LAIN täydellistä suoritusta täällä ajassa eläneeltä ajalta, jos et halua etkä ymmärrä ottaa Jeesusta tuon laintäyttäjäksi puolestasi. Vain Jeesus voi sinut pelastaa tuossa tilanteessa, kaivat vain omaa hautaasi kirkuessasi täällä lain noudattamisesta, hölmö!

• RitariOlevainen
        M@k3 kirjoitti:

Että synti taakkasi on niin suuri että haluaisit kumota sen jonkin toisen niskoille.

Matt 16:27 Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.

Oikea ratkaisu on lopettaa syntien tekeminen ei kaataa niitä toisten niskoille.

Eikä tuo itsesi korottaminen ja minun alentaminenkaan ole myöskään kovin fiksua.

kaataa syntisäkkisi Kristuksen ristin juureen ja tunnustaa syntisyytesi Hänelle, olet tuon lainaamasi Raamatun paikan edessä itse, kun Kristus tulee, ellet sitä enne turvaudu Kristuksen tarjoamaan pelastukseen ja Hänen lahjavanhurskauteensa.
        "Sill nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat!"
        -Oletko sinä, jos et, niin olet juuri tuossa tilassa, että sinun pitää omillasi selvitä Jumalan ja Karitsan tuomioistuimen edssä omasta elämstäsi, oletko silloin täyttänyt koko lain viimeistäpiirtoa myöten, sillä joka rikkoo lain yhdessä kohtaa, on syypää koko lain rikkomiseen, ja Jumala vaatii sinulta täyttä lain suoritusta täällä ajassa eläneeltä ajaltasi, ellei sinulle kelpaa Jumalan lahja Jeesus Kristus.

• M@k3

kun et kerran ymmärrä, niin et!
        -Kuka tässä on jättänyt mitään mistään pois, ne lain kiemurat vaan on TÄYTETTY Kristuksessa uskovaisen hyväksi, sinä olet vielä lainalaisessa tuomiossa, ellet ota Kristusta pelastajaksesi, siinä seon, sinä olet lainmukaan tuomittu helvettiin, ellet usko Jeesukseen Kristukseen, sinulta Jumala vatii kokolain viimeistä piirtoa myöten, että ei lakia ole koskaan kumottu eikä pois otettu, se on sinua vastassa kun kuolema sinut täältä aikannaa siirtää iankaikkisuuteen, siinä hetkessä Jumala vaatii sinulta KOKO LAIN täydellistä suoritusta täällä ajassa eläneeltä ajalta, jos et halua etkä ymmärrä ottaa Jeesusta tuon laintäyttäjäksi puolestasi. Vain Jeesus voi sinut pelastaa tuossa tilanteessa, kaivat vain omaa hautaasi kirkuessasi täällä lain noudattamisesta, hölmö!

Jatka sinä vain pahoja tekojasi ja sano joka kerta ylpeänä kun joku tulee kysymään että kuka ottaa vastuun; 'Jeesus ottaa'.

Minä sen sijaan teen niinkuin Jeesus toivoo ja yritän tehdä mahdollisimman paljon hyviä tekoja ja vähän pahoja tekoja.

Mutta jos sinä joudut helvettiin tuolla pelilläsi, niin minä lupaan tulla sinut sieltä pelastamaan, koska tiedän että olet vain harhaanjohdettu etkä sydämestäsi kovinkaan paha.

• M@k3

kaataa syntisäkkisi Kristuksen ristin juureen ja tunnustaa syntisyytesi Hänelle, olet tuon lainaamasi Raamatun paikan edessä itse, kun Kristus tulee, ellet sitä enne turvaudu Kristuksen tarjoamaan pelastukseen ja Hänen lahjavanhurskauteensa.
        "Sill nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat!"
        -Oletko sinä, jos et, niin olet juuri tuossa tilassa, että sinun pitää omillasi selvitä Jumalan ja Karitsan tuomioistuimen edssä omasta elämstäsi, oletko silloin täyttänyt koko lain viimeistäpiirtoa myöten, sillä joka rikkoo lain yhdessä kohtaa, on syypää koko lain rikkomiseen, ja Jumala vaatii sinulta täyttä lain suoritusta täällä ajassa eläneeltä ajaltasi, ellei sinulle kelpaa Jumalan lahja Jeesus Kristus.

Tulet saamaan tekojesi mukaan, et uskosi mukaan, aivan kuten kaikki muutkin.

Siksi kannattaisi tutkia Jeesuksen sanaa ja lopettaa tuo ihmisten harhaanjohtaminen opettamalla anti-kristuksen vastuunsiirto/välttely oppia.

Oletko koskaan miettinyt miten eläinten uhrauksesta siirryttiin yhden ihmisen uhraamiseen, täytyypä tehdä siitä aloitus niin ei tarvitse enää ihmetellä.

• RitariOlevainen
        M@k3 kirjoitti:

Siksi kannattaisi tutkia Jeesuksen sanaa ja lopettaa tuo ihmisten harhaanjohtaminen opettamalla anti-kristuksen vastuunsiirto/välttely oppia.

Oletko koskaan miettinyt miten eläinten uhrauksesta siirryttiin yhden ihmisen uhraamiseen, täytyypä tehdä siitä aloitus niin ei tarvitse enää ihmetellä.

ei ole osallinen toiseen ylösnousemukseen, jossa kaikki kuolleet, suuret ja pinet, maa nataa kuolleensa, meri antaa kuolleensa, kaikki nousevat kuolleista JUmalan ja Karistasan tuomioistuimen eteen, ja siellä avataan elmänkirjat, ja siellä kukin saa sen mukaan kuin on elämssään tehtnyt, ja teot tutkitaan silloin lainmukaan josta ei ole kadonnut piiruakaan, jokainen lain piirto on siellä seulana kun jumallattomien elämt tutkitaan.
        sensijaan, ei yksikään joka on Jeesukseessa, kuollut tai elävä, joudu tuomittavaksi, vaan Kristus on heidän suojelijansa, ja Jumala hyväksyy Kristuksen täden jokaisen joka uskoo Häneen täällä ajassa. Et voi muuttaa Jumalan sanaa, vaikka kuinka tahtoisit kirjoittaa Raamatun uusiksi. Jeesus on pelastaja !

• M@k3 kirjoitti:

tätä elämän hengen lakia, että "niin kuin te teette, niin teille tehdään"! Se toteutuu juuri edellisessä kirjoituksessani mainitulla tavalla.

Kyllä uskovaisilla on aika paljon väärää käsitystä ja ymmärrystä sovituksesta. Esimerkiksi se, että "minun ei tarvitse kärsiä, koska Jeesus on kärsinyt puolestani". Uskovien kärsimyksistä neuvoi Pietari:

1. Piet. 2:21
        "Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä", Ja:

1. Piet. 4:1
        "Koska siis Kristus on kärsinyt lihassa, niin ottakaa tekin aseeksenne sama mieli-sillä joka lihassa kärsii, se lakkaa synnistä-"

• M@k3

ei ole osallinen toiseen ylösnousemukseen, jossa kaikki kuolleet, suuret ja pinet, maa nataa kuolleensa, meri antaa kuolleensa, kaikki nousevat kuolleista JUmalan ja Karistasan tuomioistuimen eteen, ja siellä avataan elmänkirjat, ja siellä kukin saa sen mukaan kuin on elämssään tehtnyt, ja teot tutkitaan silloin lainmukaan josta ei ole kadonnut piiruakaan, jokainen lain piirto on siellä seulana kun jumallattomien elämt tutkitaan.
        sensijaan, ei yksikään joka on Jeesukseessa, kuollut tai elävä, joudu tuomittavaksi, vaan Kristus on heidän suojelijansa, ja Jumala hyväksyy Kristuksen täden jokaisen joka uskoo Häneen täällä ajassa. Et voi muuttaa Jumalan sanaa, vaikka kuinka tahtoisit kirjoittaa Raamatun uusiksi. Jeesus on pelastaja !

Et pysty Jeesukseen uskomalla siirtämään mokiasi hänen niskoileen, moinen luulo on saatanasta.

Ole iso mies ja rupea ottamaan itse vastuu omista mokistasi.

• KYSYMYS-

AIHEELLINEN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      460
      2748
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2575
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1555
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      865
    Aihe