..roska silmästäni..kärsin taas tänään niinkuin eilenkin ikävästä roskasta oikeassa silmässäni..olen melkein sokea koska olen oikeasilmäinen.. tarvitsen silmääni..en siis ole vasuri.. mikä helpottaa..oon virutellut suihkussa ja silmämunaani liotellut vedessä eikä auta.. se on jo ihan punainen ja kirveltäää.. sitä jo kutittaa ja tunnen jo hillitöntä himoa hieroa silmämunaani vaikka se vain pahentaa asioita..
tule ja imaise..
13
569
Vastaukset
almanen tulee ja imaisee...lähtee ripsetkin....=;0)))))
--ä muuten menee sekin suoja ja tulevaisuudessa oikea silmä kärsii jo pienimmästäkin pölystä..vain roska pois imaise kiitos..
pervokki kirjoitti:
--ä muuten menee sekin suoja ja tulevaisuudessa oikea silmä kärsii jo pienimmästäkin pölystä..vain roska pois imaise kiitos..
et haluut imasun.... no niin...sitte käys toho noin pää kenolleen alma....imaseee....*huulet törröllään....*=;0)))
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
et haluut imasun.... no niin...sitte käys toho noin pää kenolleen alma....imaseee....*huulet törröllään....*=;0)))
..sitte koko simmuu suikkelii..
pervokki kirjoitti:
..sitte koko simmuu suikkelii..
*törrö..... slurps....imasu...noin roska veke.....*=;0))))
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
*törrö..... slurps....imasu...noin roska veke.....*=;0))))
..roska on poissa..kiitos nyt näen ainakin mennä ylihuomenna oikeaan lentokoneeseen.. tänks alama..
pervokki kirjoitti:
..roska on poissa..kiitos nyt näen ainakin mennä ylihuomenna oikeaan lentokoneeseen.. tänks alama..
pervokkinen....alma aina auttaa komeita könsikkäitä.....
mutta nyt paplarit päähä, liina päähän ja peiton alle....nati nati...ai nii ja muksaa reissuu..ja muista tehdä kaikkee mitä äitis on kieltänny tehä.......=;0)))))
- Alien-8
Turha sitä munaansa on liotella kaiken aikaa..ärtyy vain,ja lakkaa pian toimimasta kokonaan;=))
Älä siis missään nimessä hiero sitä munaasi.Voi vielä vaikka poksahtaa jotenkin....olisinhan minäkin sen munan puhtaaksi imaissut jos olisin ollut paikalla;)
No, onneksi Alma hoiti asian kunnialla päätökseen;)- Alien-8
a-v kirjoitti:
olisinhan minäkin sen munan puhtaaksi imaissut jos olisin ollut paikalla;)
No, onneksi Alma hoiti asian kunnialla päätökseen;)Sehän on hyvä,että apu on aina lähellä,kun sitä tarvitaan:)tuo Almahan taitaa olla oikein "alan"naisia,luulen;=))
Alien-8 kirjoitti:
Sehän on hyvä,että apu on aina lähellä,kun sitä tarvitaan:)tuo Almahan taitaa olla oikein "alan"naisia,luulen;=))
Hauskaa vappua sullekin Alien, näin jo etukäteen, varmuuden välttämiseksi;)
- Alien-8
a-v kirjoitti:
Hauskaa vappua sullekin Alien, näin jo etukäteen, varmuuden välttämiseksi;)
sinullekin.Vietän ihan oikeesti raittiin Vapun:)Toukokuun 4 on äidilläni merkkipäivä,ja silloin tulee kuitenkin otettua vähän.Joten kohtuus kaikessa Alkon tuotteiden kanssa..
Alien-8 kirjoitti:
sinullekin.Vietän ihan oikeesti raittiin Vapun:)Toukokuun 4 on äidilläni merkkipäivä,ja silloin tulee kuitenkin otettua vähän.Joten kohtuus kaikessa Alkon tuotteiden kanssa..
vappu on niitä harvoja kertoja vuodessa kun tulee otettua... niin myös tänävuonna;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
