tule ja imaise..

..roska silmästäni..kärsin taas tänään niinkuin eilenkin ikävästä roskasta oikeassa silmässäni..olen melkein sokea koska olen oikeasilmäinen.. tarvitsen silmääni..en siis ole vasuri.. mikä helpottaa..oon virutellut suihkussa ja silmämunaani liotellut vedessä eikä auta.. se on jo ihan punainen ja kirveltäää.. sitä jo kutittaa ja tunnen jo hillitöntä himoa hieroa silmämunaani vaikka se vain pahentaa asioita..

13

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almanen tulee ja imaisee...lähtee ripsetkin....=;0)))))

      • --ä muuten menee sekin suoja ja tulevaisuudessa oikea silmä kärsii jo pienimmästäkin pölystä..vain roska pois imaise kiitos..


      • pervokki kirjoitti:

        --ä muuten menee sekin suoja ja tulevaisuudessa oikea silmä kärsii jo pienimmästäkin pölystä..vain roska pois imaise kiitos..

        et haluut imasun.... no niin...sitte käys toho noin pää kenolleen alma....imaseee....*huulet törröllään....*=;0)))


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        et haluut imasun.... no niin...sitte käys toho noin pää kenolleen alma....imaseee....*huulet törröllään....*=;0)))

        ..sitte koko simmuu suikkelii..


      • pervokki kirjoitti:

        ..sitte koko simmuu suikkelii..

        *törrö..... slurps....imasu...noin roska veke.....*=;0))))


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        *törrö..... slurps....imasu...noin roska veke.....*=;0))))

        ..roska on poissa..kiitos nyt näen ainakin mennä ylihuomenna oikeaan lentokoneeseen.. tänks alama..


      • pervokki kirjoitti:

        ..roska on poissa..kiitos nyt näen ainakin mennä ylihuomenna oikeaan lentokoneeseen.. tänks alama..

        pervokkinen....alma aina auttaa komeita könsikkäitä.....

        mutta nyt paplarit päähä, liina päähän ja peiton alle....nati nati...ai nii ja muksaa reissuu..ja muista tehdä kaikkee mitä äitis on kieltänny tehä.......=;0)))))


    • Alien-8

      Turha sitä munaansa on liotella kaiken aikaa..ärtyy vain,ja lakkaa pian toimimasta kokonaan;=))

      Älä siis missään nimessä hiero sitä munaasi.Voi vielä vaikka poksahtaa jotenkin....

      • olisinhan minäkin sen munan puhtaaksi imaissut jos olisin ollut paikalla;)
        No, onneksi Alma hoiti asian kunnialla päätökseen;)


      • Alien-8
        a-v kirjoitti:

        olisinhan minäkin sen munan puhtaaksi imaissut jos olisin ollut paikalla;)
        No, onneksi Alma hoiti asian kunnialla päätökseen;)

        Sehän on hyvä,että apu on aina lähellä,kun sitä tarvitaan:)tuo Almahan taitaa olla oikein "alan"naisia,luulen;=))


      • Alien-8 kirjoitti:

        Sehän on hyvä,että apu on aina lähellä,kun sitä tarvitaan:)tuo Almahan taitaa olla oikein "alan"naisia,luulen;=))

        Hauskaa vappua sullekin Alien, näin jo etukäteen, varmuuden välttämiseksi;)


      • Alien-8
        a-v kirjoitti:

        Hauskaa vappua sullekin Alien, näin jo etukäteen, varmuuden välttämiseksi;)

        sinullekin.Vietän ihan oikeesti raittiin Vapun:)Toukokuun 4 on äidilläni merkkipäivä,ja silloin tulee kuitenkin otettua vähän.Joten kohtuus kaikessa Alkon tuotteiden kanssa..


      • Alien-8 kirjoitti:

        sinullekin.Vietän ihan oikeesti raittiin Vapun:)Toukokuun 4 on äidilläni merkkipäivä,ja silloin tulee kuitenkin otettua vähän.Joten kohtuus kaikessa Alkon tuotteiden kanssa..

        vappu on niitä harvoja kertoja vuodessa kun tulee otettua... niin myös tänävuonna;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe