Onneksi oli ollut perjantai. Ei tarvitse mennä kouluun, onneksi. En mennyt edes koneelle, sillä tiesin, että kaikki haluaisi kysyä ainakin miljoona kysymystä.
Makasin koko lauantai aamupäivän sängyssäni. Siinä yhden aikoihin ovikello soi ja menin aukaisemaan oven.
Oven takana oli mies ja nainen. ”Tulet mukaani”, mies ilmoitti. ”En tule. En lähde täältä minnekään, ja en edes tunne teitä…” totesin tiukasti. ”Petra on entinen sairaalan hoitaja, joten sinä tulet mukaan”, mies totesi uudestaan. Petraksi kutsuttu nainen tuli sisälle ja mies nosti minut olkapäälleen. Yritin potkia ja löydä miestä, mutta hän vei minut talomme edessä olevan kalliin auton luo, ja heitti takapenkille. Hän lukitsi ovet heti ja meni ratin taakse. ”Olen pahoillani, mutta sinut oli saatava mukaan”, mies kertoi ja käynnisti auton. Lähdimme liikkeelle ja ajelimme noin puoli tuntia.
Viimein pysähdyimme porttien eteen ja arvasin kenen pestissä nämä ihmiset olivat. ”Te olette Brianin hommissa”, totesin kylmästi. ”No osittain.. Olemme hänen äitinsä hommissa enemmänkin. Perheen henkivartijoita. Nimeni on muuten George”, George esitteli itsensä.
”No sinä tunnetkin minut jo”, totesin närkästyneenä. Jatkoimme hiljalleen matkaa taloa kohti.
Meitä vastassa oli nainen, jonka arvelin olevan Brianin äiti.
”Vihdoin tapaan sinut Bella. Olen Mary, Brianin äiti. Hän odottaakin meitä takaterassilla”, Mary kertoi ja meni sisälle. Seurasin häntä talon läpi joka oli valtavan kaunis.
Brian istui tuolilla ja nousi seisomaan kun saavuin paikalle. ”Bella”, hän sanoi. Nyökkäsin vain ja istuin häntä vastapäätä. ”Taisi tulla monta mustelmaa”, totesin kylmästi. ”Anteeksi”, Brian sanoi ja istui alas. ”Minä käskin Georgea käyttämään myös kovempia keinoja, jos et suostuisi tulemaan mukaan”, Mary kertoi. ”No kiitos vain. Minulla on kyllä täysoikeus olla tulematta”, totesin.
”Tuo on totta, mutta Brianilla on oikeus kertoa asioita”, Mary vastasi. ”Mikä oikeus hänellä on suudella muita tyttöjä?” huusin ja olin raivoissani. ”Minä en ole suudellut muita”, Brian totesi. En uskonut korviani. ”Älä sinä ala väittämään että minun silmäni valehtelevat”, huusin. ”En väitätkään, mutta oletko ottanut huomioon erään seikan?” Brian totesi. ”Minkä muka?” huudahdin.
”Ett ehkä näit jonkun toisen kuin minut? Olin isäni luona vankilassa. Mutta veljeni ei”, Brian totesi. Olin kokonaan unohtanut hänen veljensä. Brian oli pari kertaa puhunut hänestä, mutta en ollut koskaan tavannut tätä veljeä.
”Thomas, tule tänne”, Mary käski ja pian paikalle tuli nuori mies ja nainen heti miehen perässä. Nainen jonka olin nähnyt puistossa, ja nyt kun katsoin Thomasta, huomasin että Brian oli aivan hänen näköinen.
”Tässä on vanhin poikani ja hänen kihlattunsa Helen”, Mary kertoi. ”Sinä siis olet Bella. Äänesi on kantava, kuului toiselle puolelle taloa”, Thomas totesi naureskellen.
Puna nousi kasvoilleni ja olisin voinut vajota maan alle.
Thomas ja Helen istuivat pöydän ääreen. En kestänyt enää, vaan nousin ja ilmoitin meneväni vessaan.
357
Vastaukset
- tuli juoneen
lisää jännitystä ja dramatiikkaa; hyvä, jef... *Taputtaa käsiään...*
Siis rakastavaiset ovat taas yhdessä...*Hymyilee lempeästi...*
Tuosta on hyvä jatkaa...:)Luulet että he palaavat yhteen ;)
Ensi jaksossa voi tapahtua vielä paljon...
Mutta kiitos *kumarrus* Odota vain loppua.. siitä tulee upea... niin upea, että sukat lähtee jaloista *nauraa* juonikäänteitä ja vaaraa.. mutta enempää en kerrokkaan...- paljon vielä
jef kirjoitti:
Luulet että he palaavat yhteen ;)
Ensi jaksossa voi tapahtua vielä paljon...
Mutta kiitos *kumarrus* Odota vain loppua.. siitä tulee upea... niin upea, että sukat lähtee jaloista *nauraa* juonikäänteitä ja vaaraa.. mutta enempää en kerrokkaan...tulee tapahtumaan...*Naurahtaa iloisesti*
Kiva, kun vähän valotit tulevia tarinan käänteitä; jään odottamaan...Mutta kiitos taas tästä jännästä jaksosta; oikein kihelmöin jännityksestä, kun Bella siepattiin;)
Nyt hyvää yötä sinulle, jef...*Vilkuttaa poistuessaan...* paljon vielä kirjoitti:
tulee tapahtumaan...*Naurahtaa iloisesti*
Kiva, kun vähän valotit tulevia tarinan käänteitä; jään odottamaan...Mutta kiitos taas tästä jännästä jaksosta; oikein kihelmöin jännityksestä, kun Bella siepattiin;)
Nyt hyvää yötä sinulle, jef...*Vilkuttaa poistuessaan...*Hyvää yötä sullekkin.. ja huomenia, päivää tai iltaa kun luet tämän vastauksen *naureskelee*
Oleppas hyvä ;) minä rakastan kirjottamista, ja olen iloinen että ihmiset pitää niistä :D
ÖITÄ KAIKKI (jotka tämän viestin lukevat)
- Bra
hienoa Jef. Ihan kelpo kamaa...
Kiitoksia.. onko kommenttia, miten siitä saisi hyvää kamaa? ;) ja eikö kamalla ylensä tarkoiteta huumetta. *wirne* eli tekstini on ihan kelpoa huumetta.. kiitos paljon siis *leveä hymy*
- Kjäh..
jef kirjoitti:
Kiitoksia.. onko kommenttia, miten siitä saisi hyvää kamaa? ;) ja eikö kamalla ylensä tarkoiteta huumetta. *wirne* eli tekstini on ihan kelpoa huumetta.. kiitos paljon siis *leveä hymy*
Tais tulla annettua pohjalainen kiitos..;)
Sellaisessa tulee annettua kiitosta negaation kautta...ruuasta puhuttuna esim.'ei ollut pahaa' tarkoittaa hyvää ruokaa..samoin kuin 'oon mä pahempaakin syöny'...ota nyt näistä selvää..:)) Kjäh.. kirjoitti:
Tais tulla annettua pohjalainen kiitos..;)
Sellaisessa tulee annettua kiitosta negaation kautta...ruuasta puhuttuna esim.'ei ollut pahaa' tarkoittaa hyvää ruokaa..samoin kuin 'oon mä pahempaakin syöny'...ota nyt näistä selvää..:))*nauraa* olen ruotsin kielelle allerginen.. ei mene kalloon se kieli :D hups hups
- wenkula
tarina etenee hienosti,,,,,,,jaksaisinkohan mie nostaa siut olkapäälleni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843