Mariko ja Aleksi suhde

kiinnostaisi

tietää kumpi tuossa suhteessa on/olisi se maskuliininen (eli miehinen) puolisko.

9

2630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestetään siitä

tämä Marikon ja Aleksin ystävyys on niin kiinnostava, että meidän joille asia ei mitenkään kuulu, pitäisi siitä ehdottomasti tehdä oma päätös - seurustelevatko vai evätkö seurustele ja millä tavalla. Ehdotan, että siitä tehdään virallinen päätös äänestyksen jälkeen, vai jätetäänkö asia vielä toistaiseksi pöydälle kunnes saadaan lisää selvityksiä?

• olisi viisasta, jos

ensin Aleksi kävisi lopettelemassa työnsä siellä Hong Kongissa, niin ehkä sitten äänestys....

No ei vaisinkaan... höpö höpöä koko homma. Ei se kuulu muille kuin heille kahdelle, jos seurustelevat ja haluavat kieltämällä olla rauhassa niin suotakoon heille, mutta itse en usko koko juttuun. Turha olisi pilata mahtavaa ystävyyttä suhteella, jonka murskaantuminen pilaisi myös mahdollisesti ystävyyden. Ja Mariko ja Aleksi tietävät tämän itse.

• voitaisko millään

....

• Lesbo/Bi

Mariko on lesbo tai bi..olen nähnyt Marikon Helsingin Sörnäisissä läheisissä tunnelmissa naisen kanssa.

• Aleksi&Mariko <33<33

Mariko lesbo?! Ei varmaa oo!!

• sen mukaan

mitä olen lukenut 6 vuoden periodilta Marikon antamia haastatteluja, tulee useammassakin ilmi, että hän on seurustellut nimenomaan poikien kanssa. Mainitsee parissa vielä sanankin poikaystävä, ja kertonut noloimmista kokemuksistaan mix lehden syntisäkki osiossa.

Luulen ainakin itse, että moni pitää Marikoa lesbona sen takia, koska Siiri Nordin Killeristä on hänen erittäin hyvä ystävä, ja naimisissa naisen kanssa. Jos Siiri nähdään jonkin naisen seurassa, seuraa helposti syytös juoruja toisenkin osapuolen suuntautumisesta

Mariko on ainoa ihminen joka voi seksuaalisuutensa varmistaa, ei kukaan muu täällä! Ja kieltämäti, Aleksin ja Marikon ystävyys on kumman läheistä. Ihanaa, oli sitten ystäviä tai pari.

• aika varmasti

Aika varmaa tietoa, ellei sitten asia ole viimeseen muutamaan vuoteen muuttunu. Ja suhde asioista, kuka oli tämä Katson paparazzeema mies, joka meni Tanssii tähtien kanssa jatkojen jälkeen Marikon taloon Marikon kanssa? -katso video Katson sivuilta

• tietääkö kukaan?

Koska me täällä juoriavat uteliaat ollaa koko seurustelujuttu kehitelty näin pitkälle, me voidaan ainakin vaatia, että jos lapsia syntyy, meiltä on saatava ensin hyväksyntä heidän nimilleen. Eihän me voida ajatella, että lapset saisivat sellaiset nimet, joista me ei pidetä. Tietääkö kukaan, onkohan Mariko muuten jo raskaana?

• Jii the Man

Hanki elämä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe