Kaunista

outzak

perjantaita kaikille!! Tänään muuttuivat koivut vihertäviksi, on se vaan kaunis väri!!!:)) Ilmakin on kaunis, joskin tuulinen.. Kaik on niin kaunista..:))

Tässä kauniin päivän ratoksi kaunista musiikkia!! Ja soittajakin on NIIIIIn kaunis!!!:)))

http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

93

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

on sattunu,oot noin "romanttisella" päällä
      kaikki vain niin kaunista!Täällä on kaunis ja lämmin ilma.Perhosetki jo lentelee!

• outzak

sattunu mittään erityistä.. On vaan semmonen.....hmmm....keväinen mieli nyt..:)))

Täällä on perhoset lennelly jo pidemmän aikaa, ekat heräs jo maaliskuulla... Nekin on kauniita!!!:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

sattunu mittään erityistä.. On vaan semmonen.....hmmm....keväinen mieli nyt..:)))

Täällä on perhoset lennelly jo pidemmän aikaa, ekat heräs jo maaliskuulla... Nekin on kauniita!!!:)

oli semmonen kevään vihreä,sitruunaperhoseks
        sanotaan täällä.Ja yökin oli kesäisen lämpönen
        13,6 oli kolmen aikaan!

• outzak
        mikhaildenisov kirjoitti:

oli semmonen kevään vihreä,sitruunaperhoseks
        sanotaan täällä.Ja yökin oli kesäisen lämpönen
        13,6 oli kolmen aikaan!

ne on täälläkin päin. Onneks et nähnyt ensimmäisenä suruvaippaa!! Se tietäisi surua tuleviin aikoihin.. Näin olen kuullut. Mä näin ekana muistaakseni nokkosperhosen.

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

ne on täälläkin päin. Onneks et nähnyt ensimmäisenä suruvaippaa!! Se tietäisi surua tuleviin aikoihin.. Näin olen kuullut. Mä näin ekana muistaakseni nokkosperhosen.

yhden palanneen muuttolinnun,en oo varma
        mikä se oli ja oon antanu lintukirjani
        tyttärelle.Hän asuu maalla ja siellä on enemmän
        lintuja sekä muuta elämää.

• outzak

yhden palanneen muuttolinnun,en oo varma
        mikä se oli ja oon antanu lintukirjani
        tyttärelle.Hän asuu maalla ja siellä on enemmän
        lintuja sekä muuta elämää.

muuttolintuja tullut jo aika lailla tännekin..:) Pääskystä en ole vielä nähnyt, enkä käkeä kuullut..:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

muuttolintuja tullut jo aika lailla tännekin..:) Pääskystä en ole vielä nähnyt, enkä käkeä kuullut..:)

niin hiljaa ettei paljo kuulu,(se ei nyt olekkaan
        muuttolintu)................))

• outzak

niin hiljaa ettei paljo kuulu,(se ei nyt olekkaan
        muuttolintu)................))

Yölintua on kuin yö ilman lintua..luki Yölinnun levymainoksessa... Miä tykkään Yölinnusta!!:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

Yölintua on kuin yö ilman lintua..luki Yölinnun levymainoksessa... Miä tykkään Yölinnusta!!:)

tavalla laulaa,melkein ku satakieli!

• outzak

tavalla laulaa,melkein ku satakieli!

kyllä sen nimisestä yhtyeestä...:)) Mut täälläkin laulaa öisin joku lintu tosi kauniisti. Lajia en tiedä, joten se saa sit luvan olla vaikka se yölintu..:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

kyllä sen nimisestä yhtyeestä...:)) Mut täälläkin laulaa öisin joku lintu tosi kauniisti. Lajia en tiedä, joten se saa sit luvan olla vaikka se yölintu..:)

yhtyettä tunne mutta mulla soi suomalainen
        musa nykkii ja ku taas käyn risteilyllä ostaan lisää!

• outzak

yhtyettä tunne mutta mulla soi suomalainen
        musa nykkii ja ku taas käyn risteilyllä ostaan lisää!

soittaa semmosta tanssilavamusiikkia.. Leppoisaa musaa, miä tykkään!!:) Hitsi, kun on vähän hankalaa tää kirjottaminen, kun kissa änkeää koko ajan tähän näppikselle...;)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

soittaa semmosta tanssilavamusiikkia.. Leppoisaa musaa, miä tykkään!!:) Hitsi, kun on vähän hankalaa tää kirjottaminen, kun kissa änkeää koko ajan tähän näppikselle...;)

naapurin koira (iso) halus mennä mun ostoskassiin
        ku tulin kotiin.Utelias vain!

• outzak

naapurin koira (iso) halus mennä mun ostoskassiin
        ku tulin kotiin.Utelias vain!

Jos jotain uutta tulee taloon, ni kyllä se tutkitaan tarkasti!!:) Ja jos yrittää lukea lehteä, ni siihen täytyy tietenkin tulla heti tassuttelemaan...:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

Jos jotain uutta tulee taloon, ni kyllä se tutkitaan tarkasti!!:) Ja jos yrittää lukea lehteä, ni siihen täytyy tietenkin tulla heti tassuttelemaan...:)

huomataan.Sanovat että kissat määräävät hushållissa ja niile ei voi mitään opettaa!!

• outzak

huomataan.Sanovat että kissat määräävät hushållissa ja niile ei voi mitään opettaa!!

Mut kyl niille voi jotain pieniä temppuja opettaa, jos malttavaisuutta riittää!!:) Mä oon opettanut yhden meidän kissoista seisomaan takajaloillaan! Mut ei sekään sitä tee, ellei ole herkkupalaa kädessä..:)

• mikhaildenisov
        outzak kirjoitti:

Mut kyl niille voi jotain pieniä temppuja opettaa, jos malttavaisuutta riittää!!:) Mä oon opettanut yhden meidän kissoista seisomaan takajaloillaan! Mut ei sekään sitä tee, ellei ole herkkupalaa kädessä..:)

vain jos haluttaa.Muuten kattelee vain suurin silmin että ookkonä pöllö!
        Mä olin kissan vahtina kerran yhelle
        naiselle ja kissa oli nähny kuinka pojan
        koira teki.Käveli rinnalla aivan ku käskustä
        ja katto mua,kelpaako!

• outzak

vain jos haluttaa.Muuten kattelee vain suurin silmin että ookkonä pöllö!
        Mä olin kissan vahtina kerran yhelle
        naiselle ja kissa oli nähny kuinka pojan
        koira teki.Käveli rinnalla aivan ku käskustä
        ja katto mua,kelpaako!

kävelee kans aina rinnalla ku paraskin näyttelykoira.. Välillä aina maukaisee, et silitäs..:))

Semmonen sanonta on, et jos silität koiraa ja annat sille herkkuja, koira ajattelee "oi, tuo on varmaan jumala!". Jos taas silität kissaa ja annat sille herkkuja, kissa ajattelee "oi, minä olen varmaan jumala!":))

• oli kisuli...ja ilmakin ennen ku alko satamaan:) perjantaita...

• outzak

pilveilee.. Voi olla että rupee kohta ripsomaan vettä täälläkin. Mut eipä se haittaa, vesi tekee hyvää luonnolle!!:)

• outzak kirjoitti:

pilveilee.. Voi olla että rupee kohta ripsomaan vettä täälläkin. Mut eipä se haittaa, vesi tekee hyvää luonnolle!!:)

vielä ei ihan viherrä mut kaitpa se kun vettä saavat:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

muuttui täällä koivut vihreiksi (kuten jo aloituksessa sanoin..). Melkein kohina kuuluu, ku lehdet kasvaa...:))) Ja nurmikotkin on jo vihreenä... Nyt on paras aika kesästä.. Meinaan, kun se on ihan kokonaan edessäpäin!!!:)))

• iinamari*
        outzak kirjoitti:

muuttui täällä koivut vihreiksi (kuten jo aloituksessa sanoin..). Melkein kohina kuuluu, ku lehdet kasvaa...:))) Ja nurmikotkin on jo vihreenä... Nyt on paras aika kesästä.. Meinaan, kun se on ihan kokonaan edessäpäin!!!:)))

kylmä vaan haittaa tähän aikaan "kesästä", kyllä kesällä pitää lämmin olla:) meen Neitin kanssa kastumaan välillä, palaillaan:) muuten, kokeilen iltamassa niitä kuviani järjestellä - jos vaikka sitä peikkopostia saan aikaseksi laittaa...

• mikhaildenisov
        iinamari kirjoitti:

moottosaha-miehen kiinni??

• outzak
        iinamari* kirjoitti:

kylmä vaan haittaa tähän aikaan "kesästä", kyllä kesällä pitää lämmin olla:) meen Neitin kanssa kastumaan välillä, palaillaan:) muuten, kokeilen iltamassa niitä kuviani järjestellä - jos vaikka sitä peikkopostia saan aikaseksi laittaa...

Laitas peikkokuvia, jos kerkiät!!:) Mä voin sit laitella jotain vastinetta..:) Jos löydän jotain kivaa...

• iinamari*

moottosaha-miehen kiinni??

ennenku meen...sanovat että tuulee mukamas liikaa...ja palataan asiaan...pöh!

• mikhaildenisov
        iinamari* kirjoitti:

ennenku meen...sanovat että tuulee mukamas liikaa...ja palataan asiaan...pöh!

todella tekosyy jos ne koivut eivät olleet 30 m
        korkeita.Pienempiä voi kaataa vaikka tulis
        pieniä kiviä!

• mikhaildenisov kirjoitti:

todella tekosyy jos ne koivut eivät olleet 30 m
        korkeita.Pienempiä voi kaataa vaikka tulis
        pieniä kiviä!

ja vanhoja ja luultavasti lahojakin...

• outzak kirjoitti:

Laitas peikkokuvia, jos kerkiät!!:) Mä voin sit laitella jotain vastinetta..:) Jos löydän jotain kivaa...

iltasemmalla, kahtellaans miten tää tekniikan ihmelapsi urakasta suoriutuu...:) hitsin kylmä oli kipastella:(

• mikhaildenisov
        iinamari kirjoitti:

ja vanhoja ja luultavasti lahojakin...

saada nurin ennen ku myrsky kataa ne vika aikaan ja vika suuntaan!

• outzak
        iinamari kirjoitti:

iltasemmalla, kahtellaans miten tää tekniikan ihmelapsi urakasta suoriutuu...:) hitsin kylmä oli kipastella:(

Lähdit tietenkin liian kesäisissä hepenissä lenkille...:))) Kyl siellä aika vilpoinen tuuli käy!!:)

• outzak kirjoitti:

Lähdit tietenkin liian kesäisissä hepenissä lenkille...:))) Kyl siellä aika vilpoinen tuuli käy!!:)

ihan takkikin päällä...:)

• mikhaildenisov kirjoitti:

saada nurin ennen ku myrsky kataa ne vika aikaan ja vika suuntaan!

siinnä sekin puoli...aattelin vaan ettei tartteis rapsutella niittä lehtiä...:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

ihan takkikin päällä...:)

että takki oli!!:)

Harmi, kun kelit viilenee taas, mut eipä sille mitään voi.. Eikai tää viilee jakso kovin kauan kestä...

• outzak kirjoitti:

että takki oli!!:)

Harmi, kun kelit viilenee taas, mut eipä sille mitään voi.. Eikai tää viilee jakso kovin kauan kestä...

mulla kesäloman pätkä häämöttää jo ja ois kiva jos ois lämmintä sillon:)käys muuten kattomassa onnistuinko, kiinnostaa julmetusti tietää...

• outzak
        iinamari kirjoitti:

mulla kesäloman pätkä häämöttää jo ja ois kiva jos ois lämmintä sillon:)käys muuten kattomassa onnistuinko, kiinnostaa julmetusti tietää...

Ihania peikkosia..:))) Eiks se ookkin helppoa, kun sen osaa!!?;)

• outzak kirjoitti:

Ihania peikkosia..:))) Eiks se ookkin helppoa, kun sen osaa!!?;)

emmä ihan tyhmä sittenkään oo:))

• outzak
        iinamari kirjoitti:

emmä ihan tyhmä sittenkään oo:))

mahtava onnistumisen tunne, kun oppii jotain uutta!??:)) Kun mä ite opettelin lähettämään omia kuvia, ni tuli tunne, et höh, näinkö helppoo tää onkin... Luulin et semmonen olis kauheen vaikeeta..:)))

• outzak kirjoitti:

mahtava onnistumisen tunne, kun oppii jotain uutta!??:)) Kun mä ite opettelin lähettämään omia kuvia, ni tuli tunne, et höh, näinkö helppoo tää onkin... Luulin et semmonen olis kauheen vaikeeta..:)))

ja enempi pelkäsin tuota muistikorttien tyhjäämistä...mullon nyt monta tyhjää korttia ottaa kuvia ku tähän asti hommasin aina vaan uuen kortin...:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

ja enempi pelkäsin tuota muistikorttien tyhjäämistä...mullon nyt monta tyhjää korttia ottaa kuvia ku tähän asti hommasin aina vaan uuen kortin...:)

sen kuvien siirron heti sen jälkeen, kun oltiin hommattu toi digikamera, joten ei oo tarvinnu uusia kortteja ostella!!:)

Mulla on kaikki meidän kuvat diaesityksenä näytönsäästäjänä!! Kiva katella niitä, varsinkin kesällä otettuja...:))

• outzak kirjoitti:

sen kuvien siirron heti sen jälkeen, kun oltiin hommattu toi digikamera, joten ei oo tarvinnu uusia kortteja ostella!!:)

Mulla on kaikki meidän kuvat diaesityksenä näytönsäästäjänä!! Kiva katella niitä, varsinkin kesällä otettuja...:))

hyvä...kaikki epsanjan kuvat pyörimään...mut sitten siinnä kävis niin et vahtaisin vaan näytönsäästäjää koko ajan:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

hyvä...kaikki epsanjan kuvat pyörimään...mut sitten siinnä kävis niin et vahtaisin vaan näytönsäästäjää koko ajan:)

vaarana...:)) Onhan niitä omia kuvia paljon kivempi katsella, ku esim telkkaria...:))

• kielibasa

outzak!! mulla hankalaa huuhaaminen just nyt.. joten toivotan vain pikaisesti..

ihanaa viikonloppua sulle :-))

• outzak

toivotuksesta!!:)))

Mikäs sun huuhaamista hankaloittaa...???

• kielibasa
        outzak kirjoitti:

toivotuksesta!!:)))

Mikäs sun huuhaamista hankaloittaa...???

pitkästä aikaa.. paljon puuhaamista ja tyttären kanssa peuhaamista.. iltasella ehtii paremmin :-))

kiva kuitenkin käydä välillä palstalla tsekkaamassa judduja...:-)))

• outzak
        kielibasa kirjoitti:

pitkästä aikaa.. paljon puuhaamista ja tyttären kanssa peuhaamista.. iltasella ehtii paremmin :-))

kiva kuitenkin käydä välillä palstalla tsekkaamassa judduja...:-)))

Tytteli on varmasti iloinen, kun isi on kotosalla!!:)) Vaimosta puhumattakaan....;))

• kbasa
        outzak kirjoitti:

Tytteli on varmasti iloinen, kun isi on kotosalla!!:)) Vaimosta puhumattakaan....;))

pallolla on leikitty kuin viimeistä päivää :-))))

• outzak
        kbasa kirjoitti:

pallolla on leikitty kuin viimeistä päivää :-))))

peuhata tytön kans oikein ajan kanssa!!:))

• Dj Pervo
      • outzak

vuokra"isäntä"...;)))

• ..siinä kissa soittaa pianoo..aika hianooo..

• outzak

eläytyi täysillä musiikkiinsa...:))

• blondi-72hki

tosi suloinen!

• outzak

Varsinkin kun se välillä katsoi suoraan kameraan...:) Kissakuume olis kova, mut olkoon.. Enempää kissoja en ota!!:)

• blondi-72hki
        outzak kirjoitti:

Varsinkin kun se välillä katsoi suoraan kameraan...:) Kissakuume olis kova, mut olkoon.. Enempää kissoja en ota!!:)

kissaa sulla on?

• outzak
        blondi-72hki kirjoitti:

kissaa sulla on?

on tullu hankittua.. Kaikki aivan ihania persoonallisuuksia!!:)) Ei passaa enempää ottaa, ettei käy talo liian pieneks!!:)

• blondi-72hki
        outzak kirjoitti:

on tullu hankittua.. Kaikki aivan ihania persoonallisuuksia!!:)) Ei passaa enempää ottaa, ettei käy talo liian pieneks!!:)

ihania vaikka itse olenkin enempi koira ihmisiä.

• outzak
        blondi-72hki kirjoitti:

ihania vaikka itse olenkin enempi koira ihmisiä.

kissaihminen, mut on meillä yks koirakin!:) Oivallinen pihavahti joka hyökkäis varmasti varkaan kimppuun ja nuolisi hänet kuoliaaksi..;)))

• blondi-72hki
        outzak kirjoitti:

kissaihminen, mut on meillä yks koirakin!:) Oivallinen pihavahti joka hyökkäis varmasti varkaan kimppuun ja nuolisi hänet kuoliaaksi..;)))

no sehän sitten mainio vahti on.

• outzak
        blondi-72hki kirjoitti:

no sehän sitten mainio vahti on.

Kyllä se ainakin tehokkaasti hälyttää, jos pihalle auto tulee... Ja muulloinkin..:))

Kyl mulla olis vielä yks eläin haaveissa...mut se vaatis paljon järjestelyjä ja rahaa, toteutuneeko koskaan....

• En mää juur koskaan noit juutuubilinkkejä avaa mutta tän avasin.

Mukavasti rauhoitti työviikonjälkeisen mielen.

Ainoo ikävä puali täs on se et nyt rupes tekeen miäli ottaa katti itellekki. Mut en ota. Ainakaan viälä. Tai ehkä otanki. Tai en kai sit kuitenkaan. Mut jos ehkä kuiteski tai ei.

• outzak

Kissat on ihania!!:)) Aattele miten ihanaa olis rentoutua iltasella semmonen kehräävä karvapallo sylissä...

Ota samantien kaks kisua, ni niille olis seuraa toisistaan, kun olet poissa..:)))

• meuhkaa,
        outzak kirjoitti:

Kissat on ihania!!:)) Aattele miten ihanaa olis rentoutua iltasella semmonen kehräävä karvapallo sylissä...

Ota samantien kaks kisua, ni niille olis seuraa toisistaan, kun olet poissa..:)))

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=29569&c=3&s=dd&p=7
        FunPic - biggest collection of funny, cute, crazy or interesting pictures and videos
        Kissavideo

• outzak
        meuhkaa, kirjoitti:

http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=29569&c=3&s=dd&p=7
        FunPic - biggest collection of funny, cute, crazy or interesting pictures and videos
        Kissavideo

Ihan mahtava video!!! Pakko oli ottaa talteen...:)))) Harvoin miä nauran ääneen näille videoille, mut nyt nauroin!!!:))

• "rosmoja"

• outzak

• blondi-72hki

• mikhaildenisov

vanhassa Egyptissä melkein jumalien asema.
      Niitä palvotiin ja passattiin!

• outzak

on nykyäänkin melkein jumalan asema monille ihmisille... Kyllä mäkin meidän katteja rakastan, mutta mulle ne on kuitenkin "vain" kissoja, ei jumalia!!:))

• Olga-täti

ja kaunis olen minäkin kun kävin kampaajalla ottamassa permamentin, laitto kyllä aikalailla käkkäröitä mutta tuo miun ukko tykkäs jotta nyt on Olga kaunis.

• outzak

Määkin haluisin jotain uutta tälle pehkolle... Permanenttia en voi ottaa, kun on edellistä vielä latvoissa, värjätä en halua, kun haluun kasvattaa oman värin takaisin.. Ja sen kasvattamisen takia en voi leikkuuttaakaan.... Joten en voi tehä mittään...:(

• Olga-täti
        outzak kirjoitti:

Määkin haluisin jotain uutta tälle pehkolle... Permanenttia en voi ottaa, kun on edellistä vielä latvoissa, värjätä en halua, kun haluun kasvattaa oman värin takaisin.. Ja sen kasvattamisen takia en voi leikkuuttaakaan.... Joten en voi tehä mittään...:(

värjätä sen pehkon hennalla, se lähtee pesun mukana pois, jos nyt haluat punaisen tukan ja onhan niitä sävytyksiäkin jos minkä värisiä, neki lähtee pesussa poies.

• outzak
        Olga-täti kirjoitti:

värjätä sen pehkon hennalla, se lähtee pesun mukana pois, jos nyt haluat punaisen tukan ja onhan niitä sävytyksiäkin jos minkä värisiä, neki lähtee pesussa poies.

mä oon vähän suunnitellutkin.. Mut siinä on se ongelma, et sekin mokoma jämähtää latvoihin ikuisiksi ajoiksi... Ja miähän en halua, et hiusten tyvi on tummanruskee (oma väri) ja latvat punaiset...

Kaipa mä vaan yritän malttaa kasvattaa... Onneks hiukset saa sentään laitettua eri tavoilla, ni saa vähän vaihtelua!!!:)

• Olga-täti
        outzak kirjoitti:

mä oon vähän suunnitellutkin.. Mut siinä on se ongelma, et sekin mokoma jämähtää latvoihin ikuisiksi ajoiksi... Ja miähän en halua, et hiusten tyvi on tummanruskee (oma väri) ja latvat punaiset...

Kaipa mä vaan yritän malttaa kasvattaa... Onneks hiukset saa sentään laitettua eri tavoilla, ni saa vähän vaihtelua!!!:)

oisi tietenkin ajaa hiukset pois kokonaan, siis kaljuksi ja voisipa jättää vaikka semmosen heltan siihen päälaelle niin ei oisi niin kaljua tunnetta. Eikö se oisi miellyttävää näin kesälläkin, vilposaa ainakin, ja kasvasi ne omat hiukset sieltä entistä paksunpina ja oman värisinä..

• outzak
        Olga-täti kirjoitti:

oisi tietenkin ajaa hiukset pois kokonaan, siis kaljuksi ja voisipa jättää vaikka semmosen heltan siihen päälaelle niin ei oisi niin kaljua tunnetta. Eikö se oisi miellyttävää näin kesälläkin, vilposaa ainakin, ja kasvasi ne omat hiukset sieltä entistä paksunpina ja oman värisinä..

Enpä taida kuitenkaan Spearsin tyttöä matkia...:))) Tavoitteena kun olis kuitenkin ne pitkät hiukset...:)

• Olga-täti
        outzak kirjoitti:

Enpä taida kuitenkaan Spearsin tyttöä matkia...:))) Tavoitteena kun olis kuitenkin ne pitkät hiukset...:)

niin muotikastakin kun se Pritnikin ajeli kaljuks ja äkkiäkös ne taas kasvaa!

• outzak
        Olga-täti kirjoitti:

niin muotikastakin kun se Pritnikin ajeli kaljuks ja äkkiäkös ne taas kasvaa!

muodin perään muutenkaan...joten ajakoot muut vaan huoletta kaljuks, mä en!!:)

• hyppäsin tänne ku kohta oisin tippunnu...toki ois mukavampi kuvia katella, ei telkasta ees tuu paljoo mitään:)

• outzak

kato telkkaria juuri ollenkaan.. Simpsonit katon, jos satun olemaan telkkarin lähellä siihen aikaan. Ja niitä CSI:tä oon kans kattonu, mut siinäpä ne onkin.. Enempi ja parempaa näkee vaik ikkunasta ulos katsomalla!!:)

• outzak kirjoitti:

kato telkkaria juuri ollenkaan.. Simpsonit katon, jos satun olemaan telkkarin lähellä siihen aikaan. Ja niitä CSI:tä oon kans kattonu, mut siinäpä ne onkin.. Enempi ja parempaa näkee vaik ikkunasta ulos katsomalla!!:)

mullon monesti ihan vaan taustahälynä auki, jos ei sitten raatio tai levyt:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

mullon monesti ihan vaan taustahälynä auki, jos ei sitten raatio tai levyt:)

radio päällä..:) Kyl sitä jotain taustaääntä kaipaa, ettei kuulis niin selkeästi omia ajatuksiaan!!;)

• outzak kirjoitti:

radio päällä..:) Kyl sitä jotain taustaääntä kaipaa, ettei kuulis niin selkeästi omia ajatuksiaan!!;)

on joo niin levottomia ajatelmia että paree yrittää sulkee pois...

• outzak
        iinamari kirjoitti:

on joo niin levottomia ajatelmia että paree yrittää sulkee pois...

Kyllä sitä tietty hiljaisuuttakin joskus kaipaa ja sitä miä saan menemällä ulos. Täällä on usein tosi hiljaista, ellei naapuri satu olemaan metänraivuuhommissa..:)

• outzak kirjoitti:

Kyllä sitä tietty hiljaisuuttakin joskus kaipaa ja sitä miä saan menemällä ulos. Täällä on usein tosi hiljaista, ellei naapuri satu olemaan metänraivuuhommissa..:)

hiljasta ja rauhallista täälläkin on...meen ny saunan lämmitykseen, nähään:)

• outzak
        iinamari kirjoitti:

hiljasta ja rauhallista täälläkin on...meen ny saunan lämmitykseen, nähään:)

Mäkin tästä meen...ensin ainakin syömään..:)

• aliisa

sulle,outzak :) Onko vappu nyt sitten juhlittu tältä vuodelta vai vieläkö jatkuu ?? ;O))

• outzak

..ainakaan tänään... Huomisesta en osaa sanoa vielä mitään..:) Huomenissa olis ainakin tarkoitus käydä ostamassa jotain vappuherkkuja...:))

• aliisa
        outzak kirjoitti:

..ainakaan tänään... Huomisesta en osaa sanoa vielä mitään..:) Huomenissa olis ainakin tarkoitus käydä ostamassa jotain vappuherkkuja...:))

jo kaikki herkut ja serpentiinit,pallot ja pillit ostanut :)

• outzak
        aliisa kirjoitti:

jo kaikki herkut ja serpentiinit,pallot ja pillit ostanut :)

mitään vielä, mut huomenissa on!!:) Tosin me jätetään kyllä ne serpentiinit ja ilmapallot ostamati... Munkkeja vois ostaa muutaman, nakkeja ja perunasalaattia tietty ja ehkä sipsejä...juomaakin, ehkä...:))

• aliisa
        outzak kirjoitti:

mitään vielä, mut huomenissa on!!:) Tosin me jätetään kyllä ne serpentiinit ja ilmapallot ostamati... Munkkeja vois ostaa muutaman, nakkeja ja perunasalaattia tietty ja ehkä sipsejä...juomaakin, ehkä...:))

simaa oon jo tehnyt ...mulla alkaa kaikki olla valmiina :) Oon joka vuosi tehnyt itte munkit,siitä on tullut sellanen perinne...ja kuinka hyvää vastapaistettu munkki onkaan :))

• outzak
        aliisa kirjoitti:

simaa oon jo tehnyt ...mulla alkaa kaikki olla valmiina :) Oon joka vuosi tehnyt itte munkit,siitä on tullut sellanen perinne...ja kuinka hyvää vastapaistettu munkki onkaan :))

on tietenkin parhaita.. Mut mä en halua sitä rasvankäryä tänne huusholliin.. Ja toisaalta, en jaksa ruveta siihen urakkaan, kun me syödään niin vähän munkkeja. Simakin unohtui tehdä... No, kaipa se vappu tulee ilman niitäkin..:))

• aliisa
        outzak kirjoitti:

on tietenkin parhaita.. Mut mä en halua sitä rasvankäryä tänne huusholliin.. Ja toisaalta, en jaksa ruveta siihen urakkaan, kun me syödään niin vähän munkkeja. Simakin unohtui tehdä... No, kaipa se vappu tulee ilman niitäkin..:))

meillä noi muksut niitä haluaa...;O) Mä kävin tuolla chatissa,kauheeta,en mä, vanha ihminen, pysy siellä mukana ;O)

• outzak
        aliisa kirjoitti:

meillä noi muksut niitä haluaa...;O) Mä kävin tuolla chatissa,kauheeta,en mä, vanha ihminen, pysy siellä mukana ;O)

kerran chatissa, mut en tykänny.. Joten taidan jättää ne bileet väliin..:)

Täällä on paljon leppoisampaa kirjoitella ja ehtii vähän tarkistamaan tekstiään, ettei oo ihan mahdottomia virheitä...;)

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      4943
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      71
      3234
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3111
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2614
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2232
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2171
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      15
      1360
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      47
      1308
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1220
    Aihe