Ihan ilmoitusluontoisesti

ex-koltis

Kerron, että kohta on keltainen leski kypsä nautittavaksi. Käyn sitä lutkusta kiinni, poksautan siltä nupin taivaan tuuliin ja aloitan vapun vieton.

15

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -NK-

äärimmäisen kohteliaasti. että Vappu on vasta tiistaina. Tuota menoa ei nuppi kestä, jos nyt jo aloittaa:)) ''syvästi huolissaan*

• ex-koltis

Keltainen leski käy ensin perinteisesti suorittamassa ranskalaisen visiitin, kunnes sitten jää seurakseni ensi viikon alussa.

• Synnove.Pullo

että joskos pirskahduksia ihan tänne asti osuisi.

Sillä aikaa tyydyn omiin eväisiini (taipuuko tuo sana noin?) eli pehmeän tanniinisen punaviinin.

Julistan - ainakin itselleni - Wirallisen Wapun Epäwirallisen Kostean Paikan Harjoitusleirin awatuksi.

Kello on tosin vasta viisi mutta viis siitä.

Nysse alko.

• ex-koltis

Kas tuossa serviettiä, ole hyvä.

Yhdyn sinuun ja julistamme Wirallisen Wapun awatuksi kosteissa merkeissä.

• Synnove.Pullo
        ex-koltis kirjoitti:

Kas tuossa serviettiä, ole hyvä.

Yhdyn sinuun ja julistamme Wirallisen Wapun awatuksi kosteissa merkeissä.

Nuolen ruutuani.

Tää on aina yhtä hyvää vaikken shampanjasta kauheesti tykkääkkään mutta kyllä se vanhahakoon kääkkään uppoa!

Häppy perhantaita. Siunatkoon ja varjelkoon Bacchus omiaan.

• mayanna
        Synnove.Pullo kirjoitti:

Nuolen ruutuani.

Tää on aina yhtä hyvää vaikken shampanjasta kauheesti tykkääkkään mutta kyllä se vanhahakoon kääkkään uppoa!

Häppy perhantaita. Siunatkoon ja varjelkoon Bacchus omiaan.

kärpäsenpaskapilkkuja ruudussa, niinkuin minulla *hih*

• Synnove.Pullo
        mayanna kirjoitti:

kärpäsenpaskapilkkuja ruudussa, niinkuin minulla *hih*

Varsinkaan sen jälkeen kun olen keltaista leskeä imeskellyt ruudustani.

Mutta oikeesti, korkealla asumisessa on se hyvä puoli että hyönteiset eivät lennä ikkunoista/ovista sisään.

Taitaa niiden lentokorkeus olla siinä kymmenessä metrissä. Oletan kokemuksen perusteella koska asun metsän laidassa noin 15 metrin korkeudella.

Pitääpä joskus tuokin tarkistaa. Siis hyönteisten lentokorkeus.

• Ihan ilmoitusluontoinen asia koltiainen, nyt mulla alkoi Vappuloma. Töihin meen vasta keskiviikkona :).
      Kyllä on kiva fiilis vaikka kylmää Vappua luvattiinkin.

Seuraavastakin tapauksesta tuli hyvä mieli:

Illalla pudotin ainoan kauppakärrykolikkoni kun yritin sitä ujuttaa kärrylukkoon. Sinne se kieri kärryjonon alle. Olin muutaman sekunnin varmaan tosi neuvottoman oloinen kun siihen pyrähti nuori mieshenkilö viereeni ja sanoi että hän huomasi että kolikko karkasi ja että hän voi sen kurkotella sieltä pois. Ja niin hän kontallaan siellä kärryjen välissä sai urkittua kolikon takaisin minulle. Kiitin häntä kovasti ystävällisestä palveluksesta. Pelasti kauppareissuni kun muita kolikoita ei lompakossani olisi ollutkaan. Voi että kivalta tuntuu kun löytyy huomaavaisia ja avuliaita nuoria ihmisiä. Niitä on muuten paljon.

Mikäs sinut on saanut viimeksi hyvälle mielelle?

• ex-koltis

Missäs olet piileskellyt.

Vai, että kolikko pääsi tuolla tavalla kieriskelemään. Ettei vaan olisi ollut lipsumisessasi tiettyä tarkoitushakuisuutta nuoren miehen ollessa sopivasti lähistöllä. Dee dee.

Aikas hyvälle mielelle tulin eilen laittaessani mökin pöydälle orastavan vihreitä koivun oksia. Nyt vaan täältä täytyy siirtyä kaupunkimaisemiin. Harmi.

• ex-koltis kirjoitti:

Missäs olet piileskellyt.

Vai, että kolikko pääsi tuolla tavalla kieriskelemään. Ettei vaan olisi ollut lipsumisessasi tiettyä tarkoitushakuisuutta nuoren miehen ollessa sopivasti lähistöllä. Dee dee.

Aikas hyvälle mielelle tulin eilen laittaessani mökin pöydälle orastavan vihreitä koivun oksia. Nyt vaan täältä täytyy siirtyä kaupunkimaisemiin. Harmi.

putoaminen oli kyllä ihan omaa tumpulointiani. Kun tästä lähden taas kauppaan unohtuneita tarvikkeita ostamaan olen tosi tarkkana ettei se taas kieri jonnekin. En luota siihen että Avulias-Aatu toistamiseen osuu kohdalle. Mulla kun on edelleen vain se yksi ainut kolikko.
        Sit kun niitä on enemmän voisin vahingossa taas yhden pudottaa ;).

Kaikenlaista hulinaa on ollu. Töissä kiirettä ja pitkiä päiviä. Takana taas yks Tallinnan reissu. Vanhoja työkavereita kymmenen vuoden takaa käynyt kylässä. Nyt viikonloppuna sukulaisia maalta tulossa vierailulle...

• Tähän aikaan todennäköisesti olet sen verran humaltunut, ettet saa annettua väliaikaraportia juhlintasi tilasta:)

Jäämme odottamaan aamuraporttia, jos vaikka klo 5.34 olisi sopiva aika.

• ex-koltis

Kävi kylässä. Iloisesti hänen kanssaan iltaa viettelin. Hän kyllä ilmoitti lähtevänsä siinä puolen yön aikaan, joten painuin minäkin pehkuihin.

Pahoittelen raporttini viivästymistä.

• mayanna

eilen auki yhden oluttölkin, tänä iltana ehkä jotain muuta. Tullee etukäteisvappu minulle, sillä vapunpäivänä on oltava skarppina. Pojalla, 6 vee, on synttärit, eikä kukaan jaksa kymmentä pikku pyörremyrskyä krapulapäivänä :)

Aurinko paistaa, kevät on kypsä nautittavaksi!

• ex-koltis

Aurinko paistaa, kevät on kypsä nautittavaksi!

Hienosti todettu. Nauttikaamme siitä tahoillamme.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4488
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3601
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2322
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2189
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1383
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      107
      1382
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1301
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1234
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe