Ketkä uskaltaa

animattiN

myöntää että on joskus joutunut bannatuksi täällä olonsa aikana ja jos on niin miksi. Itse olen joutunut chatista tietämättäni ulos joksikin epämääräiseksi ajaksi.

29

2293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

      ei siis muka kukaan ole joutunut ulos, no nyt minusta tuntuu että olen ainakin joutunut, kun ei kukaan edes vastaa. Eli voihan sitä näinkin joutua bannatuksi.

      • mayanna

        kyllä varmaan joku kertoo kohta hauskan pannaritarinansa mansikkahillolla maustettuna.

        Minulla ei ole kerrottavaa, olen ollut kiltisti. Niin, kiltisti. Luulisin. Ja vastahan olen pääsemässä alkuun :)


      • animattiN
        mayanna kirjoitti:

        kyllä varmaan joku kertoo kohta hauskan pannaritarinansa mansikkahillolla maustettuna.

        Minulla ei ole kerrottavaa, olen ollut kiltisti. Niin, kiltisti. Luulisin. Ja vastahan olen pääsemässä alkuun :)

        Minunkin pannarini tuli silleen että oli kaksi sivua auki. Yksi tänne ja toinen chattiin minkä unohdin. Joku keksi nimelläni hattuilla siellä chatis ja jouduin törkeän kielenkäytön takia ulos. Iikkk en edes koskaan kiroile perskele.... :)


      • *Do the chairs at your parlor seem empty and bare?

        Do you gaze at youre doorstep and wish you had hair?

        Is your heart fill wiht pain, shall I come back and say: tell me dear are you lonesome tonight.*


      • animattiN
        AnaLyyzi kirjoitti:

        *Do the chairs at your parlor seem empty and bare?

        Do you gaze at youre doorstep and wish you had hair?

        Is your heart fill wiht pain, shall I come back and say: tell me dear are you lonesome tonight.*

        mutta voisitko kirjoittaa suomeksi, niin voisin myös vastata.


      • animattiN kirjoitti:

        mutta voisitko kirjoittaa suomeksi, niin voisin myös vastata.

        kirjoitin kauheen pitkän sepustuksen ja sitten menin tarkistamaan yhden, SIIS vain yhden asian Googlesta, ja koko äärettömän korkealentoinen sekä ylettömän alykäs selitykseni hävisi taivaan tuuliin.

        Joten vastaan vaan nopeesti että Elviksestähän oli kyse.

        Ja ootko yksin sä nyt. Täällä yskin mä nyt. tms.


      • yskikselet
        AnaLyyzi kirjoitti:

        kirjoitin kauheen pitkän sepustuksen ja sitten menin tarkistamaan yhden, SIIS vain yhden asian Googlesta, ja koko äärettömän korkealentoinen sekä ylettömän alykäs selitykseni hävisi taivaan tuuliin.

        Joten vastaan vaan nopeesti että Elviksestähän oli kyse.

        Ja ootko yksin sä nyt. Täällä yskin mä nyt. tms.

        yskä lähtee yskimällä,
        nuha n.......ööööö...niistämällä


      • yopollo

        jäähyjä yhdelläkään niistä foorumeista joille olen kirjoittanut. Mutta vaikea on tuollaiseen aloitukseen silloin vastata, koska se voidaan tulkita vain siten että bannattu on muttei uskalla myöntää...


    • animattiN

      Ketkä ei ole joutunut banaanikuliksi. :))

    • BadMyntton

      Minut kerran heitetty pihalle kirkko-chatista. Muutoin en ole bannia saanut ja sitä kyllä suuresti ihmettelen... Tietyiltä palstoilta kuten Savonlinna, kahvila ja huuhaa, viestini poistetaan yleensä nopeasti.

      • animattiN

        nyt kun kerroit tuon kirkko-chatin niin muistelen että minäkin sain lähdön sieltä aikoinaan.


      • mayanna

        että ainakin sinä pulpahdat esiin tunnustelemaan :D Tietenkään et uskalla kertoa, miksi sinut sieltä Kirkkokuorosta bannattiin? *yllyttää*


      • Puhurix

        Mun viestit lopulta tuskin ehti kahvilan ovesta ku ne paiskattiin pihalle, ja syytä en kyllä vieläkään käsitä. Mahtoi olla jotain henkkohtasta.


    • suurTsaari

      ovat joskus pakottaneet vaihtamaan ip:n.
      En ole katkera, mutta kyrsiihän se xD

      • animattiN

        siis kuka ihmeen mänttis? Eli kuitenkin jossain toisella palstalla.


    • onnenmyyrä:)

      Niin - luulen olleeni kerran muutaman tunnin bannissa, syykin vain arvailujeni varassa.

      • animattiN

        Tuohon onkin jo pahempi vastata. Arvelen näin...:)


    • ollut. Kyllä muutoin joskus ulkona, kuin lumiukko:-)

      • animattiN

        ja tänään ei lumiukotkaan pärjää ulkona. Vesi lätäkköhän siitä syntyy.


    • Miksi pitäisi?

      Ei tänne asumaan ole tultu vai onko?

      • ainakaan tuolla asenteella

        Heippa.


      • animattiN

        Et siis halua kirjoitella päivittäin tai viikottain jonkun mukavan ihmisen kanssa.


      • niin syvälle
        animattiN kirjoitti:

        Et siis halua kirjoitella päivittäin tai viikottain jonkun mukavan ihmisen kanssa.

        tähän maailmaan.Mukavia voi jutustella reaalissakin.Ei ole aikaa tällaiseen niin perusteellisesti.Menoja.


      • animattiN
        niin syvälle kirjoitti:

        tähän maailmaan.Mukavia voi jutustella reaalissakin.Ei ole aikaa tällaiseen niin perusteellisesti.Menoja.

        Kiva kuitenkin kun kävit kommenttisi antamassa tähänkin aloitukseen. Toki voi reaalissakin jutustella, mutta aina ei ne kaverit ole paikalla, heilläkin voi olla omia menoja.


    • en täällä mutta 40 palstalla olen ja ihan lähiaikoina :=)
      ja syy siihen käsittääkseni oli että olen liian rehellinen kommenteissani tjn

    • vielä koskaan joutunu bannatuks,mutta en sano,ettenkö tulevaisuudessa vois olla siinäki kerhossa..;)

      • animattiN

        toivottavasti et. Joskus tulee mieleen, että olenkohan minä ollut kuinkakin lähellä sitä bannausta, mutta toistaiseksi en ole siihen asiaan joutunut näillä sivuilla. :)


    • Jermuxi tms.

      Eniron Jaskan kanssa sovittiin, ettei mua pannaroida, koska olen niin äärettömän hyvä, ärsyttävä, ylimielinen, aina oikeassa ja erehtymätön tyyppi. Eli siis juuri oikeaa ainesta tänne. Niiiiiiiiiiin!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe