myöntää että on joskus joutunut bannatuksi täällä olonsa aikana ja jos on niin miksi. Itse olen joutunut chatista tietämättäni ulos joksikin epämääräiseksi ajaksi.
Ketkä uskaltaa
29
2244
Vastaukset
- animattiN
ei siis muka kukaan ole joutunut ulos, no nyt minusta tuntuu että olen ainakin joutunut, kun ei kukaan edes vastaa. Eli voihan sitä näinkin joutua bannatuksi.
- mayanna
kyllä varmaan joku kertoo kohta hauskan pannaritarinansa mansikkahillolla maustettuna.
Minulla ei ole kerrottavaa, olen ollut kiltisti. Niin, kiltisti. Luulisin. Ja vastahan olen pääsemässä alkuun :) - animattiN
mayanna kirjoitti:
kyllä varmaan joku kertoo kohta hauskan pannaritarinansa mansikkahillolla maustettuna.
Minulla ei ole kerrottavaa, olen ollut kiltisti. Niin, kiltisti. Luulisin. Ja vastahan olen pääsemässä alkuun :)Minunkin pannarini tuli silleen että oli kaksi sivua auki. Yksi tänne ja toinen chattiin minkä unohdin. Joku keksi nimelläni hattuilla siellä chatis ja jouduin törkeän kielenkäytön takia ulos. Iikkk en edes koskaan kiroile perskele.... :)
*Do the chairs at your parlor seem empty and bare?
Do you gaze at youre doorstep and wish you had hair?
Is your heart fill wiht pain, shall I come back and say: tell me dear are you lonesome tonight.*- animattiN
AnaLyyzi kirjoitti:
*Do the chairs at your parlor seem empty and bare?
Do you gaze at youre doorstep and wish you had hair?
Is your heart fill wiht pain, shall I come back and say: tell me dear are you lonesome tonight.*mutta voisitko kirjoittaa suomeksi, niin voisin myös vastata.
animattiN kirjoitti:
mutta voisitko kirjoittaa suomeksi, niin voisin myös vastata.
kirjoitin kauheen pitkän sepustuksen ja sitten menin tarkistamaan yhden, SIIS vain yhden asian Googlesta, ja koko äärettömän korkealentoinen sekä ylettömän alykäs selitykseni hävisi taivaan tuuliin.
Joten vastaan vaan nopeesti että Elviksestähän oli kyse.
Ja ootko yksin sä nyt. Täällä yskin mä nyt. tms.- yskikselet
AnaLyyzi kirjoitti:
kirjoitin kauheen pitkän sepustuksen ja sitten menin tarkistamaan yhden, SIIS vain yhden asian Googlesta, ja koko äärettömän korkealentoinen sekä ylettömän alykäs selitykseni hävisi taivaan tuuliin.
Joten vastaan vaan nopeesti että Elviksestähän oli kyse.
Ja ootko yksin sä nyt. Täällä yskin mä nyt. tms.yskä lähtee yskimällä,
nuha n.......ööööö...niistämällä - yopollo
jäähyjä yhdelläkään niistä foorumeista joille olen kirjoittanut. Mutta vaikea on tuollaiseen aloitukseen silloin vastata, koska se voidaan tulkita vain siten että bannattu on muttei uskalla myöntää...
- animattiN
Ketkä ei ole joutunut banaanikuliksi. :))
- BadMyntton
Minut kerran heitetty pihalle kirkko-chatista. Muutoin en ole bannia saanut ja sitä kyllä suuresti ihmettelen... Tietyiltä palstoilta kuten Savonlinna, kahvila ja huuhaa, viestini poistetaan yleensä nopeasti.
- animattiN
nyt kun kerroit tuon kirkko-chatin niin muistelen että minäkin sain lähdön sieltä aikoinaan.
- mayanna
että ainakin sinä pulpahdat esiin tunnustelemaan :D Tietenkään et uskalla kertoa, miksi sinut sieltä Kirkkokuorosta bannattiin? *yllyttää*
- Puhurix
Mun viestit lopulta tuskin ehti kahvilan ovesta ku ne paiskattiin pihalle, ja syytä en kyllä vieläkään käsitä. Mahtoi olla jotain henkkohtasta.
- suurTsaari
ovat joskus pakottaneet vaihtamaan ip:n.
En ole katkera, mutta kyrsiihän se xD- animattiN
siis kuka ihmeen mänttis? Eli kuitenkin jossain toisella palstalla.
- onnenmyyrä:)
Niin - luulen olleeni kerran muutaman tunnin bannissa, syykin vain arvailujeni varassa.
- animattiN
Tuohon onkin jo pahempi vastata. Arvelen näin...:)
ollut. Kyllä muutoin joskus ulkona, kuin lumiukko:-)
- animattiN
ja tänään ei lumiukotkaan pärjää ulkona. Vesi lätäkköhän siitä syntyy.
- Miksi pitäisi?
Ei tänne asumaan ole tultu vai onko?
- ainakaan tuolla asenteella
Heippa.
- animattiN
Et siis halua kirjoitella päivittäin tai viikottain jonkun mukavan ihmisen kanssa.
- niin syvälle
animattiN kirjoitti:
Et siis halua kirjoitella päivittäin tai viikottain jonkun mukavan ihmisen kanssa.
tähän maailmaan.Mukavia voi jutustella reaalissakin.Ei ole aikaa tällaiseen niin perusteellisesti.Menoja.
- animattiN
niin syvälle kirjoitti:
tähän maailmaan.Mukavia voi jutustella reaalissakin.Ei ole aikaa tällaiseen niin perusteellisesti.Menoja.
Kiva kuitenkin kun kävit kommenttisi antamassa tähänkin aloitukseen. Toki voi reaalissakin jutustella, mutta aina ei ne kaverit ole paikalla, heilläkin voi olla omia menoja.
en täällä mutta 40 palstalla olen ja ihan lähiaikoina :=)
ja syy siihen käsittääkseni oli että olen liian rehellinen kommenteissani tjnvielä koskaan joutunu bannatuks,mutta en sano,ettenkö tulevaisuudessa vois olla siinäki kerhossa..;)
- animattiN
toivottavasti et. Joskus tulee mieleen, että olenkohan minä ollut kuinkakin lähellä sitä bannausta, mutta toistaiseksi en ole siihen asiaan joutunut näillä sivuilla. :)
- Jermuxi tms.
Eniron Jaskan kanssa sovittiin, ettei mua pannaroida, koska olen niin äärettömän hyvä, ärsyttävä, ylimielinen, aina oikeassa ja erehtymätön tyyppi. Eli siis juuri oikeaa ainesta tänne. Niiiiiiiiiiin!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253