Hei. Kyselisin, miten yleistä on kielikoruissa, että tulee näitä ien-onelmia tms. Millä asioilla niitä voi välttää?
Kielikorun ongelmat?
6
1151
Vastaukset
- .00009999999
Jos leikit korulla ja se hankaa paljon hampaita vasten joskus hampaista saattaa lähteä hieman kiillettä. Monesti korun materiaalista riippuu tuleeko noita vetäymiä. Minulla on kirurginteräs koru materiaalina ja hampaista ei ole lähtenyt kiille eikä ole vetäymiä. Käyn säännöllisesti hammaslääkärissä tarkistuttamassa kun on noita lävistyksiä suun alueella enemmänki!
- zinzz
Haluaisin ottaa kielikorun,mutta mietin että pilaako se koru hampaista kiilteen?Auttaako esim.jos siihen vaihtaa kielen paranemisen jälkeen muovisen korun?
- katatonya
jotain vaikutusta hampaisiin on tutkittu olevan (eli ihan tutkittua tietoakin on, ei pelkästään ennakkoluuloja niin kuin paljon näissä jutuissa), mutta lähinnä vuosien kuluttua, ei mitenkään välittömästi. on hyvä, jos ensinnäkin vaihtaa normaalimittaiseen koruun sitten kun kielen turvotus on kunnolla laskenut, ja toinen hyvä on muovipallot. ei kuluta ollenkaan niin kuin metalliset, ja ovat vielä kohtuullisen paljon halvempia vaihtaa ja korvata kuin hampaat. ikenille ennemminkin huulikoruista on haittaa.
- .....
"Millä asioilla niitä voi välttää?"
No vaikka sillä, ettei ota lävistystä aivan kielen kärkeen. Monet haluavat lävistyksen mahdollisimman "eteen" juuri siksi, että se "ihq lävistys" varmasti näkyy kaikille.
Itselläni on ollut kielilävistys about 4-5 vuotta eikä ongelmia ole ilmennyt, koska koru ei osu hampaisiin/ikeniin.- katatonya
siinä on sekin pointti siinä paikassa, että jos suuseksiä harrastaa tyttöjen kanssa, niin kovin syvällä suussa olevasta korustahan ei ole mitään iloa...
Sitten kannattaa myös heti kun mahdollista käydä vaihtamassa kielikoru lyhyempään. Vaikka yritin kuinka varoa syödessä (sen 1 kk), niin se vain lohkesi pala hampaasta :-( Myös oikean pituisen korun saaminen ei sujunut ihan ekalla kerralla - suosiolla sitten toisella käyntikerralla otin sen lyhyimmän mahdollisen. Sopivan korun tuntee kyllä, pysyy napakasti paikoillaan siinä missä kuuluukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625