Sinä vaalea mies ,hm,olikohan nimesi Rami.Tavattiin Perjantai 27.4 ravintolan yläkerrassa olit kavereittesi kanssa liikenteessä.Tanssit tanssittiin.Myöhemmin juttua vaihdettiin alakerrassakin mutta johtuen omasta olotilastani kieltäydyin lähemmästä tuttavuudesta.Jäit kuitenkin mieleeni ja toivoisinkin löytäväni sinut uudestaan.Olen vaalea ,ja päälläni oli farkut ja musta paita missä oli "tuntomerkin muistat kyllä"
Ravintola Galax Turku
7
1559
Vastaukset
- hmm............
Se oli se ilta,ei muuta,olen onnellisesti naimisissa enkä kaipaa muita!
- Oikein vaan
Tykkää kun toisesta tehdään pilkkaa. kova paikka oli kyllä muutenkin..monta yötä meni valvoessa..Aika pöhkö olo on tällä hetkellä.
- Milla Magia
hakemani henkilö kuitenkaan:O) miten voi mennä monta yötä valvotessa kun vasta nähtiin,mut aika hyvä veto!
- Kai Tajuat
Että etukäteen voi miettiä mikä on oikein tehdä..kai paukapääkin sen tajuaa ettei tässä välissä kovin monta yötä ole ollut! Eikä ollut mikään VETO. Kun en osaa PELATA niin EN. Mulla ei ole mitaan korkkiruuvi-tippaleipä-aivoja vaan suora viiva vaan ja sekin varmaan jossain hevonkuusessA.
- Blondien esikuva?
Etkö jo tajua,että teet itsesi naurettavaksi....lähde vaiks'hakee sitä Sonyn 20 tuumaista Japskista!
Ei nyt sentään pilata Turkulaisten mainetta!- Kuka blondi on??
Tuskin pitäisi sinua liikuttaa kuka hakee ketäkin.Eikös tää sivusto ollut siihen ko aiheeseen liittyvä!
- Mää Japaniin!
Kuka blondi on?? kirjoitti:
Tuskin pitäisi sinua liikuttaa kuka hakee ketäkin.Eikös tää sivusto ollut siihen ko aiheeseen liittyvä!
Ellet osaa sopivalla hetkellä esittää asiaasi,niin mitä täällä nyt vollotat!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746