Mietelmä....

Sydän tuhoutuu hiljalleen.
Kuulen sen.
Kuulen kuinka se mureutuu…
En tiedä miten kauan se kestää.

Kerta toisensa jälkeen se tuhotaan.
Ja aina se korjaa itsensä…
Tai ainakin yrittää.
Mutta aina se tuhoutuu…
Heti kun se on ehjä taas,
Niin se hajoaa…

Maailma koettelee, mutta palkitsee..
Miksi se tuntuu koettelevan mua niin paljon?
Milloin se palkitsee?
Vai enkö vain näe palkintojani?
Onhan elämä palkinto… mutta…
Koetteluksia tuntuu olevan paljon…
Jollei jopa liikaa

Toivon että sydän korjaantuu…
Ja paranis…
Mutta mikään ei ole varmaa...
Ei edes elämä...

15

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieroi

      Olipa hienot sanat.

      • Kirjottamani on Omaani... Vaikka unohtuu tekijä oikeus tuolta alta aina.. *muisti sen just*


    • jo aikansa

      ehkä elänyt .! mut noin mäkin tunsin silloin nuorena ja vähän voimakkaamminkin . kaikki tasaantuu !!!

      • mieroi

        tasaantuu kun tulee vanhemmaksi mutta oli tosi kauniit sanat :)


      • Entä sitten, jos se on vanha juttu? kai sen saa kertoa kummiskin?
        Ja kaikki kyllä tasaantuu... tiedän sen, mutta se ei auta tähän oloon...


      • mieroi kirjoitti:

        tasaantuu kun tulee vanhemmaksi mutta oli tosi kauniit sanat :)

        kiitos...


      • mieroi
        jef kirjoitti:

        Entä sitten, jos se on vanha juttu? kai sen saa kertoa kummiskin?
        Ja kaikki kyllä tasaantuu... tiedän sen, mutta se ei auta tähän oloon...

        Kaikilla asioilla on tarkoituksensa ja kaikki tuntuu huomenna erilaiselta :)

        Mukavaa Vappua ja laitappa lisää näitä kauniita runojasi tänne meille luettavaksi :)


      • mieroi kirjoitti:

        Kaikilla asioilla on tarkoituksensa ja kaikki tuntuu huomenna erilaiselta :)

        Mukavaa Vappua ja laitappa lisää näitä kauniita runojasi tänne meille luettavaksi :)

        Laita laajaan hakuun, haku nikillä jef ja aika väliltä 1. helmikuuta 2007 tähän päivään. niin löytyy monia... osa tarinoita, osa mietelmiä.


    • Tämä on Jef-nikin kirjottama! Eli tekijäoikeus koskee!
      Jos tavataan jossain muualla, ja jonkun toisen väittämänä omaksi, niin tämä likka suuttuu...

    • wenkula

      vain olla vierellä ja hiljaa,,,,pyyhkiä kyyneleet silmistäsi pois,,,,,,ja halata*halaa*

      • ja minä arvostan sitä paljon. Jaksat aina olla vierelläni ja kuunnella ikuista valitustani, joka aina joskus taukoaa.... kiitos siitä


    • herättäviä

      mietelmiä, jef!

      "Sydän tuhoutuu...", kirjoitat.

      "...aina se korjaa itsensä...", toteat.

      Nuoruus on...
      seikkailu suunnaton!

      Sydän on siinä välillä kovilla:( Hyvä että kuitenkin "kevennät" sydäntäsi täällä huuhaallakin...mietelmilläsi ja kertomuksillasi:)

      Palkinnot? Niitä on mm. nämä vastaukset viesteihisi; rinnalla kulkeminen tukien ja ymmärtäen...

      • Olet oikeassa... täällä saan keventää sydäntäni ja jutella näistä asioista... ja muutenkin kertoa ajatuksiani....

        Kiitos paljon viestistäsi...


      • viestimistä
        jef kirjoitti:

        Olet oikeassa... täällä saan keventää sydäntäni ja jutella näistä asioista... ja muutenkin kertoa ajatuksiani....

        Kiitos paljon viestistäsi...

        aina sopivissa yhteyksissä...*Kiitollisen kaino toivomus...*


      • viestimistä kirjoitti:

        aina sopivissa yhteyksissä...*Kiitollisen kaino toivomus...*

        nautin näistä meidän keskusteluista ;)
        *pusu otsalle* saat minut paremmalle tuulelle heti ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe