Mietelmä....

Sydän tuhoutuu hiljalleen.
Kuulen sen.
Kuulen kuinka se mureutuu…
En tiedä miten kauan se kestää.

Kerta toisensa jälkeen se tuhotaan.
Ja aina se korjaa itsensä…
Tai ainakin yrittää.
Mutta aina se tuhoutuu…
Heti kun se on ehjä taas,
Niin se hajoaa…

Maailma koettelee, mutta palkitsee..
Miksi se tuntuu koettelevan mua niin paljon?
Milloin se palkitsee?
Vai enkö vain näe palkintojani?
Onhan elämä palkinto… mutta…
Koetteluksia tuntuu olevan paljon…
Jollei jopa liikaa

Toivon että sydän korjaantuu…
Ja paranis…
Mutta mikään ei ole varmaa...
Ei edes elämä...

15

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieroi

      Olipa hienot sanat.

      • Kirjottamani on Omaani... Vaikka unohtuu tekijä oikeus tuolta alta aina.. *muisti sen just*


    • jo aikansa

      ehkä elänyt .! mut noin mäkin tunsin silloin nuorena ja vähän voimakkaamminkin . kaikki tasaantuu !!!

      • mieroi

        tasaantuu kun tulee vanhemmaksi mutta oli tosi kauniit sanat :)


      • Entä sitten, jos se on vanha juttu? kai sen saa kertoa kummiskin?
        Ja kaikki kyllä tasaantuu... tiedän sen, mutta se ei auta tähän oloon...


      • mieroi kirjoitti:

        tasaantuu kun tulee vanhemmaksi mutta oli tosi kauniit sanat :)

        kiitos...


      • mieroi
        jef kirjoitti:

        Entä sitten, jos se on vanha juttu? kai sen saa kertoa kummiskin?
        Ja kaikki kyllä tasaantuu... tiedän sen, mutta se ei auta tähän oloon...

        Kaikilla asioilla on tarkoituksensa ja kaikki tuntuu huomenna erilaiselta :)

        Mukavaa Vappua ja laitappa lisää näitä kauniita runojasi tänne meille luettavaksi :)


      • mieroi kirjoitti:

        Kaikilla asioilla on tarkoituksensa ja kaikki tuntuu huomenna erilaiselta :)

        Mukavaa Vappua ja laitappa lisää näitä kauniita runojasi tänne meille luettavaksi :)

        Laita laajaan hakuun, haku nikillä jef ja aika väliltä 1. helmikuuta 2007 tähän päivään. niin löytyy monia... osa tarinoita, osa mietelmiä.


    • Tämä on Jef-nikin kirjottama! Eli tekijäoikeus koskee!
      Jos tavataan jossain muualla, ja jonkun toisen väittämänä omaksi, niin tämä likka suuttuu...

    • wenkula

      vain olla vierellä ja hiljaa,,,,pyyhkiä kyyneleet silmistäsi pois,,,,,,ja halata*halaa*

      • ja minä arvostan sitä paljon. Jaksat aina olla vierelläni ja kuunnella ikuista valitustani, joka aina joskus taukoaa.... kiitos siitä


    • herättäviä

      mietelmiä, jef!

      "Sydän tuhoutuu...", kirjoitat.

      "...aina se korjaa itsensä...", toteat.

      Nuoruus on...
      seikkailu suunnaton!

      Sydän on siinä välillä kovilla:( Hyvä että kuitenkin "kevennät" sydäntäsi täällä huuhaallakin...mietelmilläsi ja kertomuksillasi:)

      Palkinnot? Niitä on mm. nämä vastaukset viesteihisi; rinnalla kulkeminen tukien ja ymmärtäen...

      • Olet oikeassa... täällä saan keventää sydäntäni ja jutella näistä asioista... ja muutenkin kertoa ajatuksiani....

        Kiitos paljon viestistäsi...


      • viestimistä
        jef kirjoitti:

        Olet oikeassa... täällä saan keventää sydäntäni ja jutella näistä asioista... ja muutenkin kertoa ajatuksiani....

        Kiitos paljon viestistäsi...

        aina sopivissa yhteyksissä...*Kiitollisen kaino toivomus...*


      • viestimistä kirjoitti:

        aina sopivissa yhteyksissä...*Kiitollisen kaino toivomus...*

        nautin näistä meidän keskusteluista ;)
        *pusu otsalle* saat minut paremmalle tuulelle heti ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe