Tahtoisin käännyttää

Totuuden jakaja

Haluaisin alkaa käännyttämään ihmisiä Saatanan palvontaan, mutta minulla ei ole mitään kokemusta lähetystyöstä.

Voisitteko te uskikset antaa minulle vinkkejä kuinka kunnon lähetystyö käynnistetään?

Millaisilla voimavaroilla ainakin näin aluksi pienimuotoinen lähetystyö on mahdollista käynnistää?

Minkä ajan kuluttua lähetystyön alkamisesta voi alkaa odottamaan tuloksia?

10

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työn

      Tämä Sinun viestisi on hätähuuto uskovaisille: Hei, auttakaa minua, olen hukkumassa pohjattomaan liejuun!

      Minäpä kerron Sinulle, että Jeesus Nasaretilainen voi Sinut vapauttaa Saatanan kahleista, ja niin pääset Jumalan lapsen iloon ja lepoon ja rauhaan, jota Sinun rääkätty sielusi kaipaa.

      Ota johonkin kirkkoon yhteyttä. Vaikkapa helluntalisten teetupaan tai Kansan Raamattuseuran nuoriin tai Kansanlähetyksen nuoriin tai Vapaakirkon nuoriin. Ja on niitä muitakin.

      Älä jää ahdistuksesi kanssa yksin. Kuulet muidenkin nuorten kertomuksia siitä, miten he ovat pelastuneet Saatanan palvonnasta. Esim. Päivi Niemi voi kertoa Sinulle näistä asioista. Mene googleen ja kirjoita Päivi Niemi, niin löydät hänen kotisivunsa.

      Jeesus on tullut sitä varten, että me saisimme elämän ja yltäkylläisyyden. Tämä on Sinullekin tarjolla tänään.

      • Totuuden jakaja

        Nyt sinä ystäväni ymmärsit väärin, en minä hae mitään raamatun ympäripyöreitä tekstejä, jotka eivät loppupelissä kerro mistään yhtään mitään. Minä haen ja tulen löytämään jotain syvällisempää. Syvällistä totuutta joka kertoo kaiken ihmisestä. Ihmisen pimeästä puolesta, vieteistä jotka ohjaavat täysin kaikkien ihmisten elämää.

        Myös sinulla rakas ystäväni on tuo pimeä puoli, joka saa sinut yrittämään käännyttämään minutkin uskomuksiesi valtaan. Viettisi saavat sinut kuvittelemaan, että olet jotenkin ainutlaatuinen ja parempi kuin muut. Kaikki jotka uskovat muuhun kuin sinä ovat huonompia kuin sinä ja tulevat tästä syystä kärsimään.

        Sisimmäsi et halua että he kärsivät jumalasi vuoksi, vaan ainoastaan siksi, että he pyrkivät kyseenalaistamaan sinun totuutesi. Totuutesi, jota ilman et ole mitään, ainoastaan vain yksi pieni ihminen viiden miljardin muun pienen ihmisen joukossa.

        Pelkäät että totuus vie pohjan siltä mitä sinä olet, eli et yhtään mitään.


      • Totuuden jakaja kirjoitti:

        Nyt sinä ystäväni ymmärsit väärin, en minä hae mitään raamatun ympäripyöreitä tekstejä, jotka eivät loppupelissä kerro mistään yhtään mitään. Minä haen ja tulen löytämään jotain syvällisempää. Syvällistä totuutta joka kertoo kaiken ihmisestä. Ihmisen pimeästä puolesta, vieteistä jotka ohjaavat täysin kaikkien ihmisten elämää.

        Myös sinulla rakas ystäväni on tuo pimeä puoli, joka saa sinut yrittämään käännyttämään minutkin uskomuksiesi valtaan. Viettisi saavat sinut kuvittelemaan, että olet jotenkin ainutlaatuinen ja parempi kuin muut. Kaikki jotka uskovat muuhun kuin sinä ovat huonompia kuin sinä ja tulevat tästä syystä kärsimään.

        Sisimmäsi et halua että he kärsivät jumalasi vuoksi, vaan ainoastaan siksi, että he pyrkivät kyseenalaistamaan sinun totuutesi. Totuutesi, jota ilman et ole mitään, ainoastaan vain yksi pieni ihminen viiden miljardin muun pienen ihmisen joukossa.

        Pelkäät että totuus vie pohjan siltä mitä sinä olet, eli et yhtään mitään.

        Saaatana tekee tehokasta lähetystyötään koko ajan eksyttäen, pettäen ja tappaen. Eipä hän tarvitse apuasi siinä hommassa. Mutta varmaan huumorilla tulit tänne palstalle. En usko että täältä saisit kovin montaa neuvoa, pilanpäiten kyllä.

        Raamatun mukaan jokainen, joka ei ole Jumalan lapsi, toimittaa jo sielunvihollisen asiaa, "vihan astiana", mutta... Jumala kutsuu parempaan kuin hävitetyksi tulemiseen - Omaksi lapsekseen. Siunausta...


      • on taitoja
        Totuuden jakaja kirjoitti:

        Nyt sinä ystäväni ymmärsit väärin, en minä hae mitään raamatun ympäripyöreitä tekstejä, jotka eivät loppupelissä kerro mistään yhtään mitään. Minä haen ja tulen löytämään jotain syvällisempää. Syvällistä totuutta joka kertoo kaiken ihmisestä. Ihmisen pimeästä puolesta, vieteistä jotka ohjaavat täysin kaikkien ihmisten elämää.

        Myös sinulla rakas ystäväni on tuo pimeä puoli, joka saa sinut yrittämään käännyttämään minutkin uskomuksiesi valtaan. Viettisi saavat sinut kuvittelemaan, että olet jotenkin ainutlaatuinen ja parempi kuin muut. Kaikki jotka uskovat muuhun kuin sinä ovat huonompia kuin sinä ja tulevat tästä syystä kärsimään.

        Sisimmäsi et halua että he kärsivät jumalasi vuoksi, vaan ainoastaan siksi, että he pyrkivät kyseenalaistamaan sinun totuutesi. Totuutesi, jota ilman et ole mitään, ainoastaan vain yksi pieni ihminen viiden miljardin muun pienen ihmisen joukossa.

        Pelkäät että totuus vie pohjan siltä mitä sinä olet, eli et yhtään mitään.

        Pelkäät että totuus vie pohjan siltä mitä sinä olet, eli et yhtään mitään.

        Näin kirjoitat minulle. Ja olet ihan oikeassa. En todellakaan ole yhtään mitään. Ja siksi en kuvittelekaan, että minä voisin hyppiä Jumalan silmillä ja haukkua ja syyttää Häntä kaikesta siitä pahasta tässä maailmassa, mitä ihmiset ovat aiheuttaneet itselleen ja toinen toisilleen.

        Tiedän, että Jumala tuo kerran kaikki ihmiset tuomille siitä pahuudesta, mitä ovat itselleen ja toinen toisilleen aiheuttaneet.

        Ja kun Jumalan rakkaus on tullut elämääni, niin minä haluan välittää sitä myös toisille, sinullekin. Sinäkin voit tulla siitä Jumalan rakkaudesta osalliseksi. Ja niin saat sinäkin lähteä viemään yltäkylläistä elämää eteenpäin.

        Toivotan sinut tervetulleeksi Jeesuksen seuraan ja Hänen lapsekseen. Sydämellisesti tervetuloa!


    • jos...

      Opit kyllä jos otat kristinuskon kasteen ja syöt heidän tarjoamaan raadon lihaa ja palan paineeksi juot raadon verta.
      Sitten kun vielä opettelet lukemaa raamattua niinkuin piru niin olet viittä vaille valmis!
      Sitten onkin vain jäljellä loppututkinto ja se vaatii että osaa tappaa ja tapattaa niinkuin kristinuskon toimesta on koko sen olemassa olon ajan tehty. Ja kaikki ne teot tulee saada toisten tekemesiksi ettei kilpi likaannu. Muista kantaa tekopyyhyyden sädekehää tunnuksena kristinuskon sisäisissä rituaalisissa ettet tulisi leimatuksi liian hyväksi.

      • ororaa

        Ihan helmi viesti. Kerta kaikkiaan! :)


    • qaqaqa

      Nuoret älkää alistuko vanhempienne mielivallan alle.

      Mikäli olet vakaumukseltasi uskonnoton ja silti vakaumuksesi vastaisesti, vanhempasi eivät anna sinun erota kirkosta.

      Ehkä olet jo yrittänyt kaikin keinoin esimerkiksi uhannut lopettaa koulun, eikä tulosta ole syntynyt. Mutta kun konsti ei toimi niin otetaan kikka käyttöön.

      Anteeksiantamaton synti on ainoa ase sellaisia vastaan jotka ei anna lastensa erota kirkosta. Se on tehokas keino tehdä heidän uskonnolliset perustelunsa tyhjiksi.

      Kun pilkkaat pyhäähenkeä sitä syntiä et saa milloinkaan anteeksi, joten ei ole mitään järkeä kuulua sen jälkeen kirkkoon ja istua uskontotunneilla tai maksaa 1.65% palkasta kirkolle. Koska kirkko eikä kukaan muukaan voi pyhänhengen pilkan jälkeen antaa anteeksi tai armoa.

      Muu ei tehoa koska kristityt eivät kunnioita muiden vakaumusta, heillä on määräys julistaa evankeliumia ja he pyrkivät muuttamaan muunlaisen vakaumuksen. Evankeliumi näivettyy kuitenkin heidän oman armottomuuden ja anteeksiantamattomuuden edessä, johon johtaa ainoastaan pyhänhengen pilkka, kaikesta muusta armahdetaan.

      Sama asia toimii myös hankaliin puolisoihin ja sukulaisiin sekä saarnamiehiin. Pilkaksi riittää että toteat," minä n.n. kiellän pyhänhengen". Muista linkittää videoitu syntisi nutturapäisille vastustajillesi ja opeta asiaa eteenpäin.

      Pyhänhengen pilkkaamisen jälkeen ei voi vaatia kirkkoon kuulumista, vaan seurakunnan tulee ajaa sinut ulos kirkosta.

      Tässä linkkejä ja tietoa asiasta.

      http://www.youtube.com/watch?v=i7QVbJnSPQE

      http://www.blasphemychallenge.com/

      http://www.eroakirkosta.fi

      Matteus 12:32 Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa.

      Luukas 12:10 Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta.

      Markus 3:28 ja 29 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

      • Uskossa

        Tiedätkö, että pyhänhengen herjaaminen tarkoittaa sitä, että koko lyhyen elämäsi aikana et ota pyhäähenkeä sydämeesi vaan kiellät sen pääsyn kuolemaasi asti.
        Sinusta kumpuaa suuri viha. Sanoissasi on katkeruus ja ne ilkkuvat ja pilkkaavat, niinkuin meitä on ajan alusta lähtien pilkattu, mutta jo se viha jolla meitä vastaan hyökätään on merkki. Rukoilen puolestasi sisar/veljeni. Muista, että on tärkeämpiäkin asioita kuin oma ylpeys. Ikäni olen saanut kärsiä uskoni tähden. Silmäni ovat avautuneet.
        Olen itsekkiin niin kovin heikko ja jalkani uskontiellä ovat kovin hatarat ja joskun saatan kaatua, mutta aina Jeesus jaksaa ottaa minut syliinsä.
        Isä anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät. Ei ole ihan sanatarkka, mutta ajatus on sama. Näin Jeesus sanoi ennen kuolemaansa ristillä ja näin hän varmasti sanoo vielä tänäkin päivänä. Rukoilen puolestasi!

        ps. Isäni erosi nuorena n.20v kirkosta. Syyksi hän ilmoitti: Tulin uskoon.
        Itse en ole koskaan kuulunut tähän instituutiion.


    • Neuvojatar

      Järjestä jotain kivaa toimintaa nuorille ja tämän ohessa tuputa saatananpalvontaa vaikka musiikilla. Ensin voit aloittaa vaikka carmino buranalla kun sehän soi aina kristillisten vääntämissä saatananpalvonta dokkareissa. Sitten tarjoa paljon alastonta pintaa mikä vetoaa ainakin teiniviiksisiin miehiin. Seuraavaksi vaikka ilmaista viinatarjoilua ja misujen mutapainia.

    • Nimetön

      Saatana kärsi lopullisen virallisen erävoiton kun Jeesus Kristus kärsi ristinkuoleman. En suosittele työskentelyä tai työpaikan hakua Saatanan leivistä. Elämästä voi nauttiakin. Valitse Elävä Jumala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe