elän. Jos saisin pankista 2.000.000 euron lainan. Olenko miljonääri vai edelleen tyhjätasku eli käyhä kuin kirkon rotta. Ja voisinko äänestää kokoomuspuoluetta ja jättä sosiaalidemokraattinen elämä taakseni ja elää kuin poroporvari.
olenko miljonääri?
2
1542
Vastaukset
- tottatosiaanjuu
Kyksmys oli jokseenkin mielenkiintoinen. Ottaen huomioon että 2milj euroa lainaa ottaessa mielestäni silloin ei ole miljonääri vaan sen verran miinuksella... Omaisuus jonka sillä hankit nimiisi on kuitenkin lainanantajan, jonka sitte itse lunastat maksamalla summaa takaisin korkojen kera ja elätät samalla sitä lainanantajaa joka tekee sitä työkseen.
Mielestäni tyhmiä ihmiset jotka leveilevät velallisilla asioillaan. Tulee sitten pätemään ko on täysin omaa ja velatonta.- kai se
miten se raha sulle päätyy. Jos mulle 2 miljoonan laina myönnettäs, niin en mä sitä takas rupeis maksamaan vaan muutasin johonki Thaimaahan ja eläisin herroiksi.
Eli kyllä. Lainarahakin on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682