Tahteja ja Luoteja osa 10

Istuin eteisen portailla ja Brian ilmestyi viereeni. ”Anteeksi”, kuiskasin.
”Älä pyydä. Thomas on minun näköinen. Tai siis minä ja olen hänen näköinen”, Brian totesi naurahtaen.
”Anteeksi. Olisi pitänyt kuunnella sinua”, totesin hiljaa.
Brian halasi minua, ja olin aivan hämmentynyt. ”Ei. Minun pitää pyytää anteeksi. En kertonut minne menin. Jos olisin kertonut, et ehkä olisi luullut Thomasia minuksi.”
”Missä olit?” kysyin ja huomasin alkaneeni itkemään. ”Olin isän luona. Vankilassa, puhuimme asioita läpi”, Brian kertoi ja silitteli selkääni.
”Nyt kun olet täällä niin voisin varmaan esitellä kotini”, Brian ehdotti ja pyyhki kyyneleeni pois.
Nyökkäsin ja pian kiertelimme taloa, joka oli todella kaunis ja tilava.

Viimein Brian esitteli oman huoneensa. Huoneessa oli suuret ikkunat ja paljon tilaa, vaikka sielä oli sohva, sänky kaksi työpöytää ja paljon muuta.
”Tämähän on upea, ja iso”, totesin ja kiertelin huonetta ympäriinsä.
”Kiitos. Thomas kun ei asu täällä joten sain suurimman huoneen. Thomas ja Helen kun asuvat keskustassa. Hän vain hoitelee täältä käsin isän hommia, kun hän perii, tai siis seuraa isää”, Brian kertoi.
”miksi muutitte tänne?” ”Isän oikeusjutun vuoksi. Olimme aika pahoissa oloissa New Yorkissa. Täällä olemme saaneet elää rauhassa”, Brian kertoi.
”Okei”, totesin ja istahdin sängylle. Brian istui viereeni ja suuteli minua.
”Viimeisimmät päivät on ollut yhtä tuskaa, ilman sinua. Kai sinä tiedät kuinka tärkeä olet minulle?” Brian kysyi. ”Kyllä tiedän, etenkin nyt. Sinäkin olet minulle tärkeä”, kuiskasin ja suutelin häntä. Olisimme ehkä edenneet varmasti pidemmällekin, mutta sitten oveen koputettiin.

”Tulkaa syömään”, kuului Thomasin ääni oven toisen puolelta. ”okei”, Brian huudahti ja hyppäsi sängyltä pois. ”äiti on varmasti laittanut jotain hyvää ja hienoa ruokaa. Äiti kun on liian hyvä kokki”, Brian kertoi ja menimme alas terassille syömään.

12

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

R-kioskin pokkareita?

• ei löydy R-kiskalta... vain laittamalla osoitteeseen [email protected] viestiä, niin saa koko jutun (Heti viimeisen osan ilmestyttyä) sähköpostiin liitetiedostona, mukana:
        -Kaikki osat Tahteja ja Luoteja,
        -Hienon (?) kannen (Piirtämäni, eli en vanno mitään)
        -"Sisäsivulla" jef-allekirjoitus, ja kiitokset (lyhyt... joopa joo) *naurua*

Ja koko juttu ei maksa yhtään mitään!!!!
        eli ihmeellinen juttu.
        Kunhan et ala väittämään tekstejä omaksesi.. silloin en ala vastaamaan teoistani....

Eli laitanko tilauslistaan nimesi ;)

• Bellen ja

Brianin rakkaudessa ovat siis silenneet, kiva:)

Mitähän hyvää Brianin äiti erinomaisena kokkina tarjoaa kyyhkyläisille, ja mahtaakohan Belle olla samaa mieltä asiasta; se selvinnee seuraavassa osassa!?

Kiitos taas sujuvasta lukukokemuksesta, *Nyökkää hyväksyvästi*

PS Mites se sydämesi jakselee, jef? *Katselee tutkivan huolestuneesti*

• ja kiitos kysymästä. Sydän jakselee miten jakselee.. kevät on aina vaikeaa aikaa minulle.

Ja... ensi jaksossa selvenee paljon uutta ;)

JA TIEDOKSI: *hyppii onneissaan* sain tasan kaksi minuuttia sitten kirjotettua viimeiset sanat Tahteja ja Luoteja-Kirjoitelmaan...
        *itkee* se kyllä tarkoittaa että tällä on loppu... mutta sitten alan kirjoittamaan lisää teille ;) jotain kivaa... ja.... jotain :D saa nähdä mitä ;)

• kyyneleet...*
        jef kirjoitti:

ja kiitos kysymästä. Sydän jakselee miten jakselee.. kevät on aina vaikeaa aikaa minulle.

Ja... ensi jaksossa selvenee paljon uutta ;)

JA TIEDOKSI: *hyppii onneissaan* sain tasan kaksi minuuttia sitten kirjotettua viimeiset sanat Tahteja ja Luoteja-Kirjoitelmaan...
        *itkee* se kyllä tarkoittaa että tällä on loppu... mutta sitten alan kirjoittamaan lisää teille ;) jotain kivaa... ja.... jotain :D saa nähdä mitä ;)

Onnittelut siitä, että moniosainen tarinasi on nyt sitten päätepisteessään; onnistunut kirjallinen projekti, jota olen lukenut ja luen vielä loputkin jaksot kiinnostuneesti:)

Pahoittelut siitä, että "joudut" heittämään hyvästit luomillesi henkilöille...Ehkä he kuitenkin vilahtavat jollakin tavoin tulevissa teksteissäsi; vaikkapa statistien rooleissa:) Aika näyttää...

Kiitokset jo etukäteen lopuista "Tahteja ja Luoteja" -jaksoista ja muusta kivasta, mitä sitten keksitkin...*Katsoo jefiä kunnioittavasti...*

• kyyneleet...* kirjoitti:

Onnittelut siitä, että moniosainen tarinasi on nyt sitten päätepisteessään; onnistunut kirjallinen projekti, jota olen lukenut ja luen vielä loputkin jaksot kiinnostuneesti:)

Pahoittelut siitä, että "joudut" heittämään hyvästit luomillesi henkilöille...Ehkä he kuitenkin vilahtavat jollakin tavoin tulevissa teksteissäsi; vaikkapa statistien rooleissa:) Aika näyttää...

Kiitokset jo etukäteen lopuista "Tahteja ja Luoteja" -jaksoista ja muusta kivasta, mitä sitten keksitkin...*Katsoo jefiä kunnioittavasti...*

No.. voinhan aina iltasin miettiä mitä jos... ja kaikki sen tiesi ettei Bellan ja Brianin tarina ole ikuinen.

Ihanaa että jaksat edelleen kiinnostua teksteistä.. elikkäs tiiän että nämä tekstit on onnistuneet ;)

ja varotan nyt jo... kaikki ei ole kivaa ;)

• varoituksesta...
        jef kirjoitti:

No.. voinhan aina iltasin miettiä mitä jos... ja kaikki sen tiesi ettei Bellan ja Brianin tarina ole ikuinen.

Ihanaa että jaksat edelleen kiinnostua teksteistä.. elikkäs tiiän että nämä tekstit on onnistuneet ;)

ja varotan nyt jo... kaikki ei ole kivaa ;)

...olen kuitenkin elämää sen verran nähnyt ja varsinkin kokenut, että pidän sitä luonnollisena...Onneksi kyse on kuitenkin kuvitelluista tapahtumista:) *Huokasee helpottuneesti...*

Joten anna tulla vaan, mitä ikinä keksitkin:)

• varoituksesta... kirjoitti:

...olen kuitenkin elämää sen verran nähnyt ja varsinkin kokenut, että pidän sitä luonnollisena...Onneksi kyse on kuitenkin kuvitelluista tapahtumista:) *Huokasee helpottuneesti...*

Joten anna tulla vaan, mitä ikinä keksitkin:)

siis keksisin mitä tahansa kamaluuksia.... mutta en ala niitä kirjoittelee.... itsesensuuri on iskenyt monesti ja pahasti *nauraa*

Ja nämä on kuvitteellisia tapahtumia ;( mä vihaan sitä puolta... etenkin liian hyvistä kirjoista, esim. Houkutus.... ei mennyt eilen kuin 4.50 asti lukiessa... tai tänään... ja tasan 8.30 heräsin.
        mä tarviin elämän.... se on liian ihana rakkaustarina... *nauraa*

• wenkula

Bella ja Brian olisisivat edenneet?Mut juttuhan ei viel ole loppu!!

• Mitä luulet?
        ja juttu ei ole viel ohi. :u

• wenkula
        jef kirjoitti:

Mitä luulet?
        ja juttu ei ole viel ohi. :u

,neitiseni!!!

• wenkula kirjoitti:

,neitiseni!!!

Miestä saa herrotella. Ja sulle oo rouva. en enää neiti *näytää vasenta nimetöntä*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      131
      6053
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4356
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2771
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2648
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1865
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1534
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1392
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1361
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1187
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1131
    Aihe