18" Alessiot

Sunnyyn?

Ostin just Nissan Sunny 1,6 SLX:n vm-88 ja haussa näytttävät isot vanteet ja leveät renkaat ajettavuuden tanakoittamiseksi. Mitä mieltä 18" alujen sopimisesta Sunnyyn? Tuleeko liian traktori? Onko auto tontitettava ennen aluja? Mielessä Alessio Superit 18-koossa.

11

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

että edes hyvältä näyttää.

• ...näin

Ja kannattaa ehdottomasti sahata 4 kiekkaa jousista pois ennen pyörien vaihtoa.

• ok setti.

18" jämäköittävät Nissania komeasti, mutta madallustahan tuo huutaa. Eli jousisarja alle myös. Iskarit kandee vaihtaa vain, jos ne ovat lopussa.

• tummemiksi

Tottakai tummennat myös ikkunat. Sellainen 80% on jo aika makeen näköinen. Tuulilasissa voi olla hieman vaaleampi. Ja kunnon maalaus kruunaa kaiken. Metalliväri isoilla hiutaleilla, ja paksu lakka päälle. Eikä pieni helmiäinenkään tee pahaa.

Minkälaisen padan olet vaihtamassa? Tuo hurja rassihan suorastaan huutaa itselleen kolmilitraista V6:sta. Turboilla tietenkin.

• tehostajaa

Olethan käynyt punttisalilla?
      Tulen nauramaan hikoiluasi, kun väännät leveillä läskeillä taskuparkkiin.

• fiksumpi...........

Luulisin että kannattaa ostaa Alessiot 17-kokoisina ja maksimissaan 205 -leveinä. Ja alustasarjoja kannattaa kysellä vaikka LMS-Racingista, joku KW:n säädettävä alustasatsi tekee kyllä vanhastakin autosta mahtavan mutkakiiturin.

Älä välitä noista nälvijöistä, ei se ole häpee ajella vanhemmalla käyttövarmalla autolla kuten Sunnykin on, se osoittaa vaan fiksua rahankäyttötaitoa.

• hemmo paskiainen

"fiksua rahankäyttötaitoa" heko heko...
        jos silläkin rahalla ostaisi vaikkapa varaosia/perushuoltoja niin se olisi fiksua rahankäyttötaitoa.

• ...

Alkuperäisethän ovat 13". Yritäpä laittaa niiden tilalle 5" suuremmat ja vielä saada lailliseksi.

• Suomessa rekisterissä 306 pösö 19, vai oliko peräti 20 tuumasilla. 5, vai 6 tuumaa alkuperäiskoosta, niin ja on kilvissä ja käytössä.
        Itse en tosin järin hienoksi menisi sanomaan, mutta makunsa kullakin.

• laittaa noin isoja vaikka mahtuisi pyörimään, (tuskin mahtuu) 16 olisi se mitä mä kehottaisin kokeilee, ni säästyy edes vähän ajomukavuutta, 17 on vielä harkittavissa.

• ???

Ja vielä ajattelit ohjatakin sitä jollain konstilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe