Eka valmistus

Aloittelija, harjoittelija

Jos minä laittaisin aamulla kiljun käymään,niin onko se jo juotavissa illalla?Vai kuinka kauan sen täytyy antaa käydä?Tarkoitus olisi valmistaa viitisen litraa.

4

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etten sanoisi

Olemaan se pitää laittaa eikä vain käymään. Malttia pitää todellakin olla useamman päivän verran. Viikko?

Single Maltia jos haluaa, on oltava taitoa ja malttia heti useampikin vuosi!

Sitä en osaa sanoa, onko se kilju juotavissa edes sitten. Tai jos juoda pitää, niin mieluummin joku muu kuin minä. Luulen saaneeni kiintiöni sitä herkkua täyteen jo neljä vuosikymmentä sitten.

Ei riitä, että sen tavaran saa juoduksi. Se pitäisi saada pysymään sisälläkin aikansa.

Mutta kelpo olutta kun ottaa Suomen Turusta hyvänlaisen lastin alukseensa ja lähtee punnertamaan vajaan kymmenen solmun kyytiä kohti Uuttakaupunkia, niin eiköhän osa liene kustavissa jo Kustavissa!

• Sunnuntaikuski

Kyllä se kannattaa tehdä kahdessa erässä.
      Ensin teet 2,5l ja annat sen käydä pari tuntia lämpimässä vedottomassa paikassa.Sitten vain huitaset sen kerrralla alas.
      Loput 2,5l voitkin laittaa heti käymään.Sen voitkin juoda heti aamulla jollei toimi niin täytyy miettiä missä vika.
      Pitäisi toimia,sen kyllä huomaa onko se ok.

• kannata oottaa

kyllä siihen tunnissa tulee turpohiivalla jo 15% alkoholia.. noin pitkän käymisen jälkeen siihen saattaa jopa muodostua terveydelle vaarallisia bakteerilauttoja. suomessa on rekisteröity vuodesta 2002 lähtien useita syöpätapauksia johtuen liian pitkään käyneistä kiljuista.

• arrr

kyllä se jo illal on valmista. muista pitää lämpimässä. ja elä vaan suodata sitä, siin on enemmän potkua ku ei suodata! ja maistuukin paremmalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe