Eka valmistus

Aloittelija, harjoittelija

Jos minä laittaisin aamulla kiljun käymään,niin onko se jo juotavissa illalla?Vai kuinka kauan sen täytyy antaa käydä?Tarkoitus olisi valmistaa viitisen litraa.

4

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etten sanoisi

Olemaan se pitää laittaa eikä vain käymään. Malttia pitää todellakin olla useamman päivän verran. Viikko?

Single Maltia jos haluaa, on oltava taitoa ja malttia heti useampikin vuosi!

Sitä en osaa sanoa, onko se kilju juotavissa edes sitten. Tai jos juoda pitää, niin mieluummin joku muu kuin minä. Luulen saaneeni kiintiöni sitä herkkua täyteen jo neljä vuosikymmentä sitten.

Ei riitä, että sen tavaran saa juoduksi. Se pitäisi saada pysymään sisälläkin aikansa.

Mutta kelpo olutta kun ottaa Suomen Turusta hyvänlaisen lastin alukseensa ja lähtee punnertamaan vajaan kymmenen solmun kyytiä kohti Uuttakaupunkia, niin eiköhän osa liene kustavissa jo Kustavissa!

• Sunnuntaikuski

Kyllä se kannattaa tehdä kahdessa erässä.
      Ensin teet 2,5l ja annat sen käydä pari tuntia lämpimässä vedottomassa paikassa.Sitten vain huitaset sen kerrralla alas.
      Loput 2,5l voitkin laittaa heti käymään.Sen voitkin juoda heti aamulla jollei toimi niin täytyy miettiä missä vika.
      Pitäisi toimia,sen kyllä huomaa onko se ok.

• kannata oottaa

kyllä siihen tunnissa tulee turpohiivalla jo 15% alkoholia.. noin pitkän käymisen jälkeen siihen saattaa jopa muodostua terveydelle vaarallisia bakteerilauttoja. suomessa on rekisteröity vuodesta 2002 lähtien useita syöpätapauksia johtuen liian pitkään käyneistä kiljuista.

• arrr

kyllä se jo illal on valmista. muista pitää lämpimässä. ja elä vaan suodata sitä, siin on enemmän potkua ku ei suodata! ja maistuukin paremmalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      177
      4037
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      81
      3189
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2346
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      50
      2190
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      86
      2056
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1371
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      25
      1288
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1280
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      62
      1101
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      778
    Aihe