Aloitin tänään diane novat. Voisitteko jakaa kokemuksia kyseisistä e-pillereistä kanssani. Onko pillereiden aloittaminen vaikuttanut rintojenne kokoon? Entäpä jos olette lopettaneet pillerit, onko rintojen koko palautunut? Mitenkäs vaikutus ihoon ja painoon?
tietoa DIANE NOVISTA
haiZu
5440
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
miten musta tuntuu, että aika monelle pillerinkäyttäjälle tuntuu tuo rintojen mahdollinen kasvu olevan tärkeämpää kuin itse ehkäisy. enkä näe siinäkään mitään järkeä, että roikutaan täällä kysymässä muilta mitä on odotettavissa, koska jokaiselle tulee yksilölliset vaikutukset ja blaablaa. saattaa olla että rinnat kasvavat, saattaa olla että eivät kasva, molempia kokemuksia varmasti löytyy, joten mitä teet tuolla tiedolla?
ja vinkkinä vielä, että hakuun kun laittaa "diane nova" niin luultavasti löytyy satoja samanlaisia typeriä uteluketjuja aiheesta.
elä välitä noista vittupäistä ainakaan ;)
ite syön diave novan rinnakkais valmistetta.. en oo kyll syöny ku yhen liuskan.. mutta.. itellä ainaki tuli viime liuskan myötä, pillerin ottamisest noin reilu tunti huono-olo ja nukutti. (lienee normaalia) ja nyt oli taukoviikko, niin sinä aikana ainaki rinnat oli tosi turvonnu. ja taitaa olla hieman vieläki. eli ei ne suoranaisesti sun rintoja kasvata, mut turvoottaa joo, ja turvotus lähtee kun pillerit lopettaa.. ite en kyllä sitä turpoilua haluais..
ihoon mulla ei vielä oo vaikuttanu yhtään millään lailla :/ toivottavasti rupee tässä seuraavan tai sitä seuraavan liuskan aikana, koska iho oli se suuri syy miks pillerit aloitin, ehkäisyn lisäksi tietenki. mutta tukka ei rasvotu enää hetkessä :) ennen se oli pesusta seuraavana päivänä jo rasvanen. nyt menis toinen päivä vielä helposti ilman pesemistä, mutta pesen kuitenki, ihan hygienasyistä. mulle ei (kait?) oo tullu mitään mielialan vaihteluita, yksilöllistä tämäkin...
^just tätä tarkotin.
Sulle kävi diane novien kanssa noin miten kerroit. Mulla kävi niin, että puoli vuotta auttoi ihoon, jonka jälkeen vaikutus loppui. Tissit ei kasvanut tippaakaan. Ja hiuksia lähti kun pillerit lopetti.
Eli mitä alkuperäinen voi näistä tiedoista kostua? Kaksi täysin päinvastaista kokemusta samasta tuotteesta, joista kumpikaan ei välttämättä hänen kohdallaan tule toteutumaan. ja tämä ei ole vittuilua vaan puhdasta ihmettelyä, koska mä en ainakaan näe tässä mitään järkeä.
kasvoihin. Lääkäri suositteli kun kävin kysymässä e-pillereitä kun aloin seurustelun silloisen poikaystäväni-nykyisen aviomieheni kanssa. Söin Diane Novaa ensin nelisen vuotta ja kasvot olivat todellakin paremmat eikä aknea esiintynyt juuri ollenkaan ja minulla on kyllä ollut todella paha akne. Lopetin vuodeksi ja aloitin taas, vaikutus ei ollut niin hyvä, söin vuoden verran ja sitten siirryinkin jo renkaaseen kun koin helpommaksi eikä tarvinnut muistella ainaista pillerin ottoa.
Muuta turvotusta en kyllä huomannut en rinnoissa enkä muuallakaan vartalossa. Mielialavaihteluja oli kyllä jonkin verran, mutta tuo kaikki on ihan henkilökohtaista, jokaisella vaikuttaa eritavalla.
Ja Diane Novahan sisältää akneen vaikuttavia ainesosia ja sitä syövät sellaisetkin ihmiset jotka eivät tarvitse ehkäisymielessä. Näin lääkärini minulle silloin kertoi.
Söin viisi vuotta Dianeja, pidin 3kk tauon. Sinä aikana tissit kutistui, kutistuin muutenkin, tukka lähti tukkoina, akne voi "paremmin" kuin koskaan ennen...