kuinka moni

Stafroty

kohtaa täällä ristiriitaa? on puolustamassa kantaansa, mutta kuulee kantaansa vastaan olevia kommentteja?

entä ovatko nämä samat henkilöt niitä, jotka eivät halua edes lukea mitään mikä on vastoin omaa näkemystä? ja tykkäävät lukea vain sitä, mikä tukee omaa näkemystä?

onko sellainen puolueetonta? vai puolueellista? onko sellainen ristiriitaista, kun jaoittelee asiat jotenkin mielivaltaisesti jostain syystä, ja sitten pitää sitä jaottelunsa tulosta todellisuutena, ja muun valheena.

mitä jos, mitä todellakin jos, tälläinen henkilö onkin sortunut oman mielensä luomaan ansaan, mitä ei halua kohdata, eikä pystykään, ylpeydestään, oman imagonsa, edes sen mitä itse itsestään ajattelee, kohtaamaan sitä kieltämäänsä puolta siitä oikeasta todellisuudesta.

koska todisteita tarjotaan myös sieltä kielletyltä puolelta, mutta halua niiden katsomiseen ei ole, koska mieli on jaoittunut, määritellyt muun valheeksi. ja siinä valheessa te elätte, kuin se olisi todellisuus, vaikka kuitenkin, yli mielen oleva todellisuus tarjotaa teille jatkuvasti todisteita omasta väärässä olemisestanne, koska joudutte jatkuvasti taistelemaan sitä vastaan, ettette joutuisi sitä todellisuutta hyväksymään.jatkuva sota on päällä, ettekä edes tajua sitä, kun olette niin oikeassa olemisenne sokaisemia, pidätte itseänne suurempina kuin todella edes olette., riitelette totuutta vastaan, kiellätte sen, koska se olisi perin vaikeaa hyväksyä, varsinkin kaiken sen turhaksi osoittautuvan taistelun jälkeen, kuinka typeränä itseänne pitäisittekin, jos todella joutuisitte myöntämään oman väärässä olemisenne.

sitä te pakenette, ja siksi te syyttelette muita, nimittelette, ja haluatte voittaa väittelyt, joko tiedoin, valhein, vastaamatta jättämisine, haukkuen, miten vain, mutta kuitenkin, jos tarkkaan katsotte sisimpäänne, huomaatte, että te vain pakenette itseltänne, ja todellisuudelta, eli te vain pelkäätte.

16

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      älä masennu,sinulla on hyviä kirjoituksia,itse olen jo lähemmäks 50vuotta,en uskois että noin järkeviä juttuja nuorisolta näkis vielä,asioiden järkevä pohdinta tuo oikeaa tulosta,kaikenlaista mielipidettä löytyy, mutta rehellinen on valttia,totuus eihän pala tulessakaan.

    • the man

      on todella vanhanaikaista kirjoittaa this kind of vastine to kantaanottavaan kirjotukseen et kaikki asiat olis perustunu pelkoon... Huono mielikuvitus sulla. Niin moni asia todellisuudessa perustuu pelkoon ja ne uutisoidaan tiettyyn aikaan kontroolloidakeen tiettyy uutisryhia et niist tulee tabuja. Paljon paremmin menis moni asia niinkuin ne tilastotieteen valossa todellisuudessa esitettisii, kuten mm. lento onnettomuudet, Pahoittelen sydammest'ni huonoa kirjoitusta. Mutta this is more real than everything else you have heard!' Paska nappis dtms..

      • Stafroty

        kyse mistään tilastoista, vaan ihmisen itsetutkiskelusta ja syiden löytämisistä, miksi mitenkin tekee. se on aivan eri asia, kuin lukea mielensä ulkopuolelta olevaa dataa. on paljon tärkeämpää selvittää se mikä sitä dataa prosessoi.


      • mitä minä

        pelkään.


      • Gummidus©
        Stafroty kirjoitti:

        kyse mistään tilastoista, vaan ihmisen itsetutkiskelusta ja syiden löytämisistä, miksi mitenkin tekee. se on aivan eri asia, kuin lukea mielensä ulkopuolelta olevaa dataa. on paljon tärkeämpää selvittää se mikä sitä dataa prosessoi.

        Heitä jokin selventävä esimerkki meille ei vielä asiassa niin valaistuneille.


      • Stafroty
        mitä minä kirjoitti:

        pelkään.

        olen siihen vastaamaan? en minä tiedä mitä sinun päässäsi liikkuu, varsinkaan, kun vain kysyt minulta kysymyksen. se sinun pitäisi itsesi selvittää itsellesi.


      • sinulta
        Stafroty kirjoitti:

        olen siihen vastaamaan? en minä tiedä mitä sinun päässäsi liikkuu, varsinkaan, kun vain kysyt minulta kysymyksen. se sinun pitäisi itsesi selvittää itsellesi.

        kysynytkään,vaan tältä tietämättömältä.


      • Gummidus©
        Stafroty kirjoitti:

        olen siihen vastaamaan? en minä tiedä mitä sinun päässäsi liikkuu, varsinkaan, kun vain kysyt minulta kysymyksen. se sinun pitäisi itsesi selvittää itsellesi.

        Ei onnistu, jos prosessi itse yrittää tutkia prosessia prosessina prosessista käsin (tulipa kauhea litania, mutta jotenkin noin se menee).


      • kysynyt
        Gummidus© kirjoitti:

        Ei onnistu, jos prosessi itse yrittää tutkia prosessia prosessina prosessista käsin (tulipa kauhea litania, mutta jotenkin noin se menee).

        asiaani sinultakaan.


      • ei pitäis sanoa

        mitään ellei ole mitään tietoa,kyllä minä tunnen paskan jauhajat jo hyvissäajoin.


      • Gummidus©
        kysynyt kirjoitti:

        asiaani sinultakaan.

        Tarkkana viestihierarkian kanssa.


      • ei sinulta
        Gummidus© kirjoitti:

        Tarkkana viestihierarkian kanssa.

        katso askelmat.


      • Gummidus© kirjoitti:

        Ei onnistu, jos prosessi itse yrittää tutkia prosessia prosessina prosessista käsin (tulipa kauhea litania, mutta jotenkin noin se menee).

        Pystyt seuraamaan ja kuuntelemaan omia ajatuksiasi, ja myöskin tunteitasi.. siis ihmisen mieli on oikeastaan prosessi joka pystyy muistin ansiosta seuraamaan itseään.

        Jos taas tarkoitit että meillä pitäisi olla ulkopuolisia arvoja joita peilaisimme itseemme, niin stafroty nimenomaan puhuu näiden valmiiksi opittujen ulkoa tulleiden arvojen kyseenalaistamisesta


    • Fabsin jäsenistä

      Kun kirjoitit 10 sivun listan amerikkalaisten tekemisistä, minulla on yksi pyyntö. Kirjoita kaikkien näille palstoille kirjoittavian Venäjän agenttien nimet ja osoitteet Suomessa. Todellisuudenrakkaus on kaikkien hyveiden perusta. Sinulla ei näytä sitä olevan, kuin ei muullakaan Venäjän hallinnolla. Etkö itse näe kirjoituksissasi manipulaatiotarkoitusta?

      • luettelo

        En ehdi, koska luettelo on niin pitkä. Ja sitäpaisti minut karkoitetaan Suomesta takaisin Venäjälle nälkään ja kurjuuteen tai jopa myrkytetään, jos paljastaisin agenttiemme nimet. USA-moitteet tulivat valmiina minulle, joten siihen ei mennyt aikaa. Agenttien nimiluetteloa minulle ei ole annettu mutta tunnet heidät kaikki. Valitan toveri.


      • pohdinta

        voi olla manipulaatiota?

        Uskoakseni vain äärimmäisen huonon itsetunnon ja kapea-alaisen ajattelun omaava ihminen näkee manipulointina toisen ihmisen pohdinnan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe