minun mieheni....

antama....

romantiikka on sitä että mennään autoliikkeen pihaan huvikseen katsomaan autoja tai jotain rautaromukasoja koska häntä ne kiinnostaa,ja minua sitten ei vois vähempää kiinnostaa!
tai selataan nettiauto.comin sivuja, kaikkea siis miehistä!
olispa kiva joskus saada kukkakimppu edes...=(

5

1880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen

kanssa olen ollut yhdessä kolmekymmentä vuotta :)

Voin sanoa , ei muutu tuosta.

• miiskuliinu

Eikö miehesi koskaan sano sulle "Hei tuus ny kattoon täs olis ihan sulle sopiva auto, eiks oo ihana..." Mun mies sanoi näin ja se oli aika hellää ja romanttista. Menehän kuikuilemaan sinne selän taakse kun miehesi katselee autoja netistä ja osallistu edes vähän. Se mikä on tärkeää miehellesi, ansaitsee edes vähän sinunkin mielenkiintoasi.

• tellukka1

Voihan tuonkin kääntää positiiviseksi, kun itsellä ei ole nään omaa kultaa osunut kohdalla vielä eron jälkeen :-) , että olkaa onnellisia siitä kullasta kotona !

• jos muistat kehua autoa

• MieSS05

Sano miehellesi seuraavan kerran kun esittelee netistä autoja että olisikohan tuon auton takapenkillä mukavaa vähän sekstailla..sitten istut hänen syliin ja sanot että lähetäänkö vähän ajelulle..:) Ajelette jonnekkin mettätielle tai muuten suojaisaan paikkaan. Ja harrastatte sitä mitä mies ja nainen harrastaa kun ne rakastaa ja himoitsee toisiaan..unohtuu sultakin ne ruusut. taikka sitten vinkkaat miehelles kuhertelun jälkeen että siitä mettäautotien laidasta se helposti kerää sulle kimpun, eikä maksa mitään. Olkaa rohkeita naiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3633
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      37
      3181
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      136
      2723
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2263
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      17
      2221
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      212
      2101
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      2015
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      121