Kauhistelen hetkeä mielikuvissani millaisessa asussa Hanna Pakarinen nousee lavalle euroviisuissa. Kirjekurssin käynyt stailisti pistää parastaan revittyjen lehtileikkeiden kanssa. Toivottavasti kaunista Hannaa saa katsella näytävässä ja omaperäisessä asussa koska biisi on hyvä.
Asuvalinta
4
393
Vastaukset
- zdnjzfgx
pakarainen on kaunis vaikkei sillä ois vaatteita ollenkaan
on järkevä nainen tuskin laittaa päälleen mitä tahansa rytkyjä.Järjen käyttö on sallittua.
- Odotan
No, kun se järki jo näkyis jossain...Aika pimeetä on ollut tähän asti, valitan.Rohkeasti nyt vain tekemään niitä kovasti kuulutettuja itsenäisiä ratkaisuja....Kenkää stailistille !
- Nimetön
On kai viimmesen huhupuheen niin järkevä, että ei sit pistä mitään päälleen... Jos on näitä ihomaalausjuttuja uskominen (?). jos näin tekee, ei voi muuta ku ihmetellä ja hävetä, mutta kohtahan se nähdään, onko asia vain liikkeelle laskettu tsoukki .... : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788