NUORET POJAT

crocoodiile

Mikä on tämän maan nuorten POIKIEN tulevaisuus? Aika huolestuttava, etten sanoisi.

Näkeehän sen kun katsoo jo koulumaailmaan, kuinka alistettuja ja "tossun alla olevia" he ovatkaan.
Pojat ei saa olla poikia,vaan heidän on oltava tyttöjä, tosin, jos he ovat tyttöjä, heitä haukutaan. Pojat ei saa sanoa tytöille mitään pahaa, opettajat ovat AINA tytön puolella. Jos tyttö kiusaa poikaa(mikä on todella yleistä nykyään),sitä katsotaan läpi sormien, ja opettajat sanovat pojalle että "kestä se kuin mies"(ihan totta muuten!). Poika on paha nulikka jolle on vain hyvä sanoa jotain vastaan.

Ja senhän jo kaikki tietävät että koulun opetussuunnitelma on muokkailtu tyttöjen kehityksen mukaan. Ja sitten ihmetellään että minkä takia ne pojat nyt ei menesty, no nehän on laiskoja paskoja.

Opiskelumaailmassa pojat ovat ehdoton vähemmistö. Pojat on täysiä pellejä, opettajat katsovat kauniiden tyttöjen menestystä paljon mieluummin.

Mikä on siis teidän mielestänne tämän maan poikien tulevaisuus? Ja nyt kun sovinismi palstalla ollaan, niin unohdetaan ne naiset nyt pois tästä keskustelusta.

19

4678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mogmo

      Useasti törmää opettajien ennakkoluuloihin poika oppilaisiin / opiskelijoihin. Näin on käynyt niin ala-asteella, yläasteella kuin jopa lukiossa. Ja mikä pahinta, opettajat osoittavat "kiintymyksensä" suoraan. Tähän esimerkkinä omasta kokemuksesta kun opettaja sanoi luokan kuullen "miksi tytöt ovat niin paljon fiksumpia?" eränä tehtävä tarkistuksen yhteydessä.
      Mainitsitkin jo rangaistuksista kouluissa. Totta tuokin. Siinä missä tytöt voivat saada suullisen nuhtelun, voivat pojat saada jälki-istuntoa taikka soiton kotiin.
      Mitä tulee arvosanoihin, siinäkään ei juuri osaamista painoteta. Hyvä esimerkki oli yläasteella erään aineen naisopettaja joka antoi tyttö oppilaille 9-10 arvosanat ja pojille, paremmasta tuntiosaamisesta/kokeesta huolimatta 8:n. Jaksoin sen opettajan metodeja/numero perusteluja vain siitä syystä että hänet meinattiin erottaa koulusta juuri näistä syistä. Mutta ei, oliko syynä koulumme naisrehtori(?) Ikävää että naiset vaativat ja vaativat tasa-arvoa. Miten se nyt olikaan? Olisi varmaan hyvä joskus pysähtyä ja katsoa mitä tämä on täällä tapahtunut...

    • lässyttää

      miesten "huonosta" asemasta niin kauan kun he saavat parempaa palkkaa..on tosiaan huono asema..vaikka naisella olisi paremmmat paperit kuin miehellä niin huonompi palkka tulee.

      • kaupan kassa

        Papereillako luulet tulosta tehtävän? Pitäisikö palkkaa mielestäsi maksaa koulutuksen vai tehtävän mukaan?


      • crocoodiile

        Mielestäsi siis palkkaerot on suurempi vääryys kuin pilattu lapsuus? Oletko tosiaan tuota mieltä?


      • nseifsbnefb

        naisella on paremmat paperit? Mieti sitä. Ensinnäkin tuo vanha vertaus että naisen markka on 80penniä on täysin perätön nykypäivänä. Naiset ovat pitäneet huolta siitä, että siitä kuulee joka paikassa ja nykypäivänä tuo perätön väittämä. Täyttä naisten propagandaa. Niin hyvää propanda on ollut, että se on pesiytynyt jokaisen suomalaisen päähän.


      • Vähemmän sairaana

        TEKEVÄT RASKAAMPIA TÖITÄ.Eivät kuluta aikaansa turhanpäiväiseen juoruamiseen.Käyvät pakollisen armeijan,josta heille koittuu tulon menetystä,ja opintojen keskeytystä Miehet suunnittelevat,kehittävät yhteiskunnalle tarpeellisia asioita.Naiset lukevat ulkoa heille sovitettuja oppi ohjelmia joista saavat ANSIOTONTA arvonnousua,vaikuttamatta positiivisesti yhteiskunnan asioihin.Ulko luvusta seuraa titteli,jossa ei käy selville mikä on ulkoluvun suhde järkevään päättelykykyyn.Elikkä onko kyseisellä henkilöllä muistin lisäksi ollenkaan henkisiä ominaisuuksia kuten looginen päättelykyky ja kyky ratkaista asioita antamatta haitallisesti tunteiden vaikuttaa ajattelukykyyn.


      • asiaa!!

        En ole koskaan oikeen ymmärtänyt tätä miehet saavat parempaa palkkaa marisemista. Olen ollut työ elämässä n.20v ja tehnyt monenlaisia töitä. Vaan enpä ole huomannut saavani yhtään sen parempaa tai huonompaa palkkaa kuin mitä työkaverini olivat sitten miehiä tai naisia. Palkka on perustunut voimassa oleviin palkkasopimuksiin ja tietysti siihen kuinka kauan on ollut töissä. Kysyisinki jälleen ja olen tätä useasti kysellyt aikaisemminkin et millä alaoilla tätä eripalkkaus näkyy? Ja jos näin on miksi ei näistä työpaikoista tehdä ilmoituksia? Minulle tämä aihe on iki virsi joka jankutetaan kun ei muuta sanottavaa puolustukseksi ole. Kukaan ei ole tuonut minulle näistä jankuttajista palkkatodistustaan esille josta näkisi miten asia on. ja vertailunahan pitää käyttää samaa työtä tekevän palkkausta samassa firmassa ja yhtä kauan olleena. jos joku naapuri firmassa tienaa enempi ja sillä perusteella valitetaan se on enempi kateutta kuin asiaa.


    • M135

      Laaja aihe.

      Erittäin laaja aihe.


      "Mikä on siis teidän mielestänne tämän maan poikien tulevaisuus? Ja nyt kun sovinismi palstalla ollaan, niin unohdetaan ne naiset nyt pois tästä keskustelusta."

      - Olen itse iloinen siitä, että tässä lähivuosina on tehty edes kokeilua poikaluokista.

      Tästä tuli televisiosta ohjelmaa n. puoli vuotta sitten, Ylen kanavilta, en muista tarkemmin, mutta voin hakea netistä myöhemmin. Olikohan Ajankohtainen kakkonen ja aiheena Tyttö ja poikaluokkien paluu.



      Oma kokemukseni nuoruusajalta, ovat sellaiset, että minulla oli naisopettajia alaluokilta lähtien ja oli sekasakit.

      Mutta siinä vaiheessa, kun tuli miesopettaja, oma henkilökohtainen motivaatio lisääntyi. Opettajasta tuli täysin erilainen hahmo pienen pojan elämään.


      Opettajia on monenlaisia, mutta hyvä ja reilu miesopettaja ainakin oli minun mieleeni. Se oli minun mieleeni, enkä pidä asiaa vähäpätöisenä asiana.


      (hyviä miesopettajia on äärimmäisen vähän, liian vähän

      ja se taas on meidän oma häpeä)


      Poikien kesken oleva toisten kiusaaminen on lopetettava kokonaan. Käyttöön reilu peli, ja reilut rangaistukset. Reilut rangaistukset. Reilu peli. Kiusaaminen on kitkettävä. Reilu peli.


      (itselläni on aina ollut poikakaveripiirit. ainoa nainen on vaimoni ja hänen naisystäväpiirinsä ovat minun ystäviäni, mutta vaimon kautta.

      minä vain olen sellainen, että en naisjoukoissa viihdy. minua ei kiinnosta, minä vetäydyn aina.

      mutta emäntä on täysin eri, ei voi verrata.)



      Kyllä pikkunaperot tietää pienenä, missä tekevät väärin, ja tahallaan kiusaa. Kyllä minä ainakin pienenä tiesin, hämärästi, mutta kuitenkin, pitihän sitä kokeilla, uskaltaa.

      Isältä sain sapiskaa. En ole siitä harmissani yhtään, säästyin monelta muulta harmilta. Isäukko on kuitenkin aina ollut reilu.



      Laaja aihe.

      Palaan astialle.





      Mutta sellainen tärkeä seikka, että nuorelta pojalta ei voi vaatia jo lähtökohtaisesti liikaa. Pojalle ei voi antaa aikuisen saappaita. Pojalle jos ne antaa, poika kompuroi, ja voi kokea suurta surua.

      Pojan mieleen voi tulla, että pitäisi olla jo pienenä jotakin. Ja mikäli aikuiset asettavat lapselle liian suuret saappaat, poika voi tukehtua niihin saappaisiin.

      Poika voi myös ajatella itsestään liikaa, ja haukata liian suuren palan ja kuvitella, että se olisi hänen velvollisuutensa ... Ei niin tarvitse.





      Olen itse tavannut monenlaista miestä elämässä. Vaikka mies poikana, nuoruudessaan, on ollut "oikea enkeli", auttanut kavereitaan ... Ollut reilu.

      Mutta myöhemmässä elämän vaiheessa miehestä on tullut juoppo, rapajuoppo. Syrjäytyy. Kaverit katoavat viereltä. Mies elää ties missä kuvitelmissa itsestään ...

      Mies menee aivan pohjalle. Vaikka alunperin kaikki piti olla hyvin.

      Mutta mies menee aivan pohjalle.

      Tämä kierre pitää katkaista.






      Vasta myöhemmässä vaiheessa mies tajuaa. Moni täysin turha asia karsiutuu miehen elämästä. Mutta siihen on pitkä tie. Varmasti on olemassa sellainen, missä kaikki on hyvin.



      Olenko huolissani nykypojista, nuorista pojista.

      Mikäli vertaisin nykynuoria poikia menneenpiin sukupolviin, niin siinä, missä miehet ennen tulivat järkiinsä, tai lähes järkiinsä lähempänä 30 vuotta ...

      Niin nykynuorisolla tällä menolla, jos kukaan ei tekisi mitään, jos miestoiminta tyrehtyy ...

      Niin nykynuoret pojat pääsevät samalle tasolle 50 vuotiaina, jos sittenkään. Ehkä pientä provosointia ... Kenties.








      Mitä tänne kaivataan, minä voin sanoa vain oman mielipiteeni, olen sen jo sanonutkin ...

      • M135

        Kirjoitukseni on sellainen, että pyydän lukemaan sen vaikka yhdellä silmällä. Nuoren miehen ei välttämättä tarvitse kuunnella vanhemman neuvoja. Etenkin minun neuvoni nuorelle pojalle voivat olla sellaisia, että siitä tulisi liian suuri taakka nuorelle miehelle. Koska minä itse olen ollut nuori. Eikö silloin vanhempien miesten tule tarjota auttavaa kättänsä, eikä toisinpäin ...

        Siis nuori mies. Lepää. Ei ole tarvis tehdä mitään.


        Kerron vain omasta nuoruudestani, tehkää te oma nuoruutenne, mutta minä toivoisin, että se olisi helpompi, kuin minun. Minun puolestani teidän nuorten miesten ei tarvitsisi tehdä mitään. Mutta jos minä saisin päättää, teillä olisi aina vapaa pääsy vanhempien miesten 100 % miesyritykseen. Tuollaista vain ei ole olemassa. Mutta se olisi nuorelle miehelle suuri helpotus päästä reiluun porukkaan. Se olisi ollut minulle itsellenikin sitä aikoinaan …

        Mutta kerron siis nuoruudestani … Kirjoitus voi olla pitkä ja sekava …







        Itse törmäsin nuorena poikana, ehkä ensimmäisen kerran yhteiskunnan asettamaan seinään, kun peruskoulun jälkeen todistukseni arvosana oli niin huono ja surkea, että en päässyt lukioon.




        Se on tuollaisilla nuorilla poikasilla, kuten itsekin olin, hyvin helvetin vaikeaa keksiä, mitä isompana tekisi. Lukio nähdään ”helppona ratkaisuna”. En minä ainakaan tiennyt, mitä alkaisin tekemään. Tai ehkä en olisi halunnut tehdä mitään, mutta tuollainen on evätty. Mielestäni tuokin mahdollisuus pitäisi olla. (koska jos ei tee mitään, niin kohta kumminkin alkaa tekemään, mutta silloin täytyy olla paikka, jonne pääsee, vaikkei aikaisemmin olisikaan ollut tehnyt mitään)


        Katsokaas, kun meille ei nyky-yhteiskunta tarjoa mitään siinä vaiheessa. Meiltä vaaditaan päätöksiä tulevaisuudesta, nuorena, ilman eväitä. Meillä ei ole ollut, minun sukupolvella ainakaan, ei ole ollut eväitä tehdä järkeviä päätöksiä. Eikä ole nykysukupolvellakaan.

        Mutta meitä vaaditaan silti tekemään.



        Törmäsin yhteiskunnan asettamaan helvetinmoiseen seinään, kun minulta evättiin lukioon pääsy.

        -> En saanut tehdä sitä, mitä minulta vaadittiin. Minua aikoinani vaadittiin tekemään ratkaisu jatko-opiskelusta. Minä tein sen perkele. Tein ratkaisun lukioon menosta. Hain sinne. Pyöräilin katsomaan tuloksia. Helvetti. En päässyt. Arvosanat eivät riittäneet.

        - Eli minua vaadittiin tekemään itsenäinen ratkaisu elämästäni, mutta sen jälkeen tämä yhteiskunta eväsi sen toteuttamisen.

        -- Mitäs se sellainen peli on?






        Okei. Olisi ollut pitänyt opiskella aikoinaan. Eipä kiinnostanut. Ylä-aste, väli-viivan kanssa, meni pelleillessä. Harrastuksissa.




        Menin ammattikouluun.





        Myöhemmin olen ollut … Olen ollut helvetin kiitollinen, että saatanan paska yhteiskunta kaikessa typeryydessään eväsi minulta lukion.

        Ammattikoulussa tuli vasta järkiinsä, jotakuinkin. Hieman sen jälkeen. Jos silloinkaan.


        Vaikka ehkä opiskelu ei ole kiinnostanut, olen ollut aina kiinnostunut työhön liittyvistä asioista. Olen aina saanut kiitettävät työtodistukset joka työpaikasta. Olen tehnyt työt aina vimosen päälle.



        ----------------------------------

        Kritisoin systeemiä, kirjoitin tuossa Miehen logiikka palstalle 100 % kritisoinnin lukiota kohtaan ja muita hattulaitoksia kohtaan.

        - Se ei ole henkilökohtaista kritiikkiä ketään miestä kohtaan joka lukiossa on. Siellä on paljon hyviä kavereita, joita yhteiskunta patistaa. Moni menee lukioon, koska ei keksi muuta.

        Minullakin oli pelkästään vain ja ainoastaan tuuria, etten lukioon päässyt. Huonolla tuurilla olisin päässyt lukioon, minä sanon noin, minä. Joku toinen voi sanoa toisin. Jokaisella on oma elämänsä, minä kerron omastani.




        -------------------------------
        Tottakai lukio ”sivistää”. Mutta samat asiat on opittavissa itsenäisesti.

        Olen lukenut itse paljon mm. matematiikkaa, juuri sitä mitä lukioissa ja ammattikorkeakouluissa opetetaan.

        Ei ole minulla todistuksia tuosta. Mutta todistuksista ei tarvitse välittää enää.


        Ei tietyn tason jälkeen. Paperien merkitys kaikkoaa.

        --------------------------


        Olet siis lukiossa. Se on aivan ok. Älä ota kirjoituksiani niin, että kehottaisin sinua lopettamaan lukion.


        Katsokaas. Yhteiskunta on muodostunut siten, että nuori mies, tällaisen vanhan sovinistin neuvoilla, nuori mies tipahtaisi tyhjän päälle.



        Koska. Minulla ei ole tarjota mitään. Minulla ei ole tarjota sinulle 100 % miesyritystä, jonne mies pääsisi kunnon töihin. Reilu palkka. Kunnon työolot miehelle. Työturvallisuus ja kaikki otettu huomioon. Otettu huomioon miehen tarpeet, lomien suhteen ja kaikkien asioiden suhteen. Mies saisi itse rakentaa haluamallaan tavalla. Tulisit meidän 100 % miesyritykseen, saisit määrätä tahdin omasi. Mutta palkka olisi reilu. Sinua kuunneltaisiin. Olisit aivan johtajan asemassa jo pian.


        Mutta. Tuollaista minulla ei ole tarjota. Se on mielestäni suuri harmi. Itse, nuorena, olin innokas tekemään töitä. Tein töitä hikihatussa, itseäni vaatien jopa lähes mahdottomiin työtehtäviin. Työnantajan pitivät minua työntekijänä jolla "on oikea asenne". Olin oikea kapitalistin unelmatyöntekijä. Ei valittanut palkasta, ei työoloista. Koko ajan pyrkimys tekemään töitä. Kun töissä oli hiljaisempaa, siivoilin ja pyyhin pölyjä, järjestelin paikkoja.

        Mutta puuttui jotakin. Puuttui se, mitä mies kaipaa. Reilua meininkiä työnantajan kohdalta. Kunnon toimintaa. Arvostusta. Kunnon mahdollisuudet vaikuttaa työhönsä.


        Tuo meiltä puuttuu. Ja meiltä on miesten kesken kielletty sen koko perustaminen. Olemme tässä yhteiskunnassa rikollisia, ne miehet, ketkä yrittävät rakentaa, myös omaa perhettään ajatellen.




        Nyky-yhteiskunnassa … Meiltä vaaditaan töitä. On lähes täysin sama, mitä töitä, kun vain töitä. Tuo on suuri erhe. Minua harmittaa katsoa, kun nuori mies lakaisee jotakin saatanan kerrostalon pihaa tänä päivänä. Täysin turhaa. Mutta tuo mies ”on saanut työpaikan”.

        Tai mies tehtaalla rakentaa jotakin täysin joutavaa tavaraa, joka hajoaa käsiin. Tuo on työmiehen hyväksikäyttöä joutaviin asioihin.




        Olet vielä nuori. Lukiossa. Kohta tulee yhteiskunnan kutsu paska-armeijaan. Itse menin aikoinani vapaa-ehtoisena armeijaan.

        Kun olin menossa itse armeijaan, eräs kaverini isä kertoi, että älkää aina tehkö niin kuin ne siellä armeijassa käskee. Minä ihmettelin silloin tuota sanomaa. Minulla itselläni oli sellainen mielikuva lähtiessäni armeijaan, että Suomen armeija on kunniallinen laitos, ”jotakin suurempaa”. Armeijassa kuitenkin tein juuri kuin esimiehet käskivät. Kaikessa kohtuullisuudessa.

        - Minä harmittelen sitä suuresti, että moni mies on menettänyt jopa terveytensä nyky-Suomen armeijassa. Toisella on mennyt selkä. Toisella on mennyt käsi.

        -> Tuolloin on kadotettu jotakin hyvin olennaista tässä yhteiskunnassa. Miesten kesken. Miesten keskinäinen yhteistyö on suuresti hajonnut.



        Minä suosittelen nuorille miehille siviilipalvelusta. Tuo on minun mielipiteeni. 18 -vuotias nuori mies, on vielä aivan liian nuori.



        Systeemimme mättää. Mutta palkka-armeijakaan ei ole mikään ratkaisu.


        Kirjoitukseni oli pitkä, ja sekava. Lukekaa vaikka vain yhdellä tai puolella silmällä.

        Mutta tuli kirjoitettua.



        Minä toivoisin, että miehillä olisi se 100 % miesyritys, että olisi tarjota miehelle jotakin muuta, että olisi hyvinvointia ja myös lepoa. Minä ainakin odotan sitä. Minä odotan tietynlaista kutsua.

        Mutta ketään ei ole. Kukaan ei kutsu.

        Kaikki ajallaan sanotaan …

        - Kuka voi asettaa toiselle taakan, jota ei jo itse kanna …



        Kirjoitukseni on pitkä ja sekava …



        Saatan poistaa tämän myöhemmin.


    • höpö...

      Et tunnu tietävän mitään koulun arjesta. Yleensähän siellä pojat saavat hillua aivan tolkuttomasti ja viedä kaiken huomion. Ja tytöt jää hiljaisiksi altavastaajiksi.

      Koulu ei varmasti pojista tyttöjä tee. Kyllä se on poikia älyttömästi passaavat äidit ja kaljaa kittaavat isät, jotka poikien tulevaisuuden pilaavat omalla esimerkillään.

      • crocoodiile

        "Et tunnu tietävän mitään koulun arjesta."

        - Jahaa, en tiedä siis mitään koulun arjesta? Muuten vaan huomennakin kömmin kahdeksaksi koululle(lukioon). Että enköhän minä koulun arjesta tiedä tarpeeksi kun sitä tällä hetkellä käyn? Millos sinä olet viimeksi käynyt koulussa? 40 vuotta sitten?

        Meillä on näköjään ihan päinvastainen käsitys asiasta. Kävisitäp varsin vilkaisemassa 2000-luvun yläasteen välituntinäkymää. Tytöt ne siellä riehuu ja pätkii poikia ja poikien pitää vain olla rentoja jätkiä: heillä ei ole oikeutta olla sitä mitä-he-tahtovat-olla. Ja etkö tiennyt että nykyään suurempi osa häirikköoppilaista on tyttöjä?


      • onpa..
        crocoodiile kirjoitti:

        "Et tunnu tietävän mitään koulun arjesta."

        - Jahaa, en tiedä siis mitään koulun arjesta? Muuten vaan huomennakin kömmin kahdeksaksi koululle(lukioon). Että enköhän minä koulun arjesta tiedä tarpeeksi kun sitä tällä hetkellä käyn? Millos sinä olet viimeksi käynyt koulussa? 40 vuotta sitten?

        Meillä on näköjään ihan päinvastainen käsitys asiasta. Kävisitäp varsin vilkaisemassa 2000-luvun yläasteen välituntinäkymää. Tytöt ne siellä riehuu ja pätkii poikia ja poikien pitää vain olla rentoja jätkiä: heillä ei ole oikeutta olla sitä mitä-he-tahtovat-olla. Ja etkö tiennyt että nykyään suurempi osa häirikköoppilaista on tyttöjä?

        No on todella hyvä kuulla, että tytöt eivät enää ole vain nössöjä sivustakatsojia. Onneksi olkoon kaikki rohkeat tytöt. Tulevaisuus on teidän. Pojat opetelkoot pitämään puoliaa, jos tuntevat alakynteen jäävänsä. Niin sitä on pitänyt tyttöjenkin opetella pitämään puolensa.


      • estää..
        crocoodiile kirjoitti:

        "Et tunnu tietävän mitään koulun arjesta."

        - Jahaa, en tiedä siis mitään koulun arjesta? Muuten vaan huomennakin kömmin kahdeksaksi koululle(lukioon). Että enköhän minä koulun arjesta tiedä tarpeeksi kun sitä tällä hetkellä käyn? Millos sinä olet viimeksi käynyt koulussa? 40 vuotta sitten?

        Meillä on näköjään ihan päinvastainen käsitys asiasta. Kävisitäp varsin vilkaisemassa 2000-luvun yläasteen välituntinäkymää. Tytöt ne siellä riehuu ja pätkii poikia ja poikien pitää vain olla rentoja jätkiä: heillä ei ole oikeutta olla sitä mitä-he-tahtovat-olla. Ja etkö tiennyt että nykyään suurempi osa häirikköoppilaista on tyttöjä?

        "heillä ei ole oikeutta olla sitä mitä-he-tahtovat-olla"

        Kuka estää olemasta oma itsensä? Mikä sinua estää olemasta mies, jos niin haluat? Taitaa olla niin, että syyllinen löytyy sinun omien korviesi välistä. Vapautapa itsesi olemaan se, mikä olet, äläkä turhaan anna muiden komennella.


      • Juontajia ,pojat meikattu

        TYTÖIKSI,Naisilla pakon omainen tarve tehdä nuorista pojista tyttömäisiä(HOMOJA).Kouluissa tyttöjen itsetuntoa nostetaan poikien lasketaan.Kouluihin saatava mies opettajia, jotta feministi opettajat eivät yksin viljelisi väärää ja sairasta sukupuoli syrjintää.


      • abdullah
        Juontajia ,pojat meikattu kirjoitti:

        TYTÖIKSI,Naisilla pakon omainen tarve tehdä nuorista pojista tyttömäisiä(HOMOJA).Kouluissa tyttöjen itsetuntoa nostetaan poikien lasketaan.Kouluihin saatava mies opettajia, jotta feministi opettajat eivät yksin viljelisi väärää ja sairasta sukupuoli syrjintää.

        se on totta! mietin joka kerta visaohjelmaa katsoessani että onkohan tuo juontaja homppeli tms. Ite opiskelen tty:llä, en ole huomannu tämmöstä, vaikka onhan siäkin akkoja. Meillä hydrauliikan laitoksella on muutama akka, oisko peräti 3kpl, opiskelijana joista yks myös assari. Suht rentoa toimintaa, ketään ei syrjitä...
        Mutta yleisesti, seuraava "mies"sukupolvi tulee olemaan täynnä nössöjä, tossun alla olevia luusereita. Akoilla alkaa olla liikaa valtaa, mistäköhän sekin lähti liikkeelle..Oon kuullu tapauksista joissa nainen on perheessä hakkaaja, käy miehensä kimppuun!!Tällä en tarkoita että näkisin mieluummin miehen hakkaavan vaimoaan, vaan sitä että alkaa homma mennä överiks. Nykynaisilla on jostain kumman syystä sitä käskyvaltaa. Onkohan muissa Eu-maissa sama juttu?


      • Yhteiskunta ei suojele tyhmiä
        Juontajia ,pojat meikattu kirjoitti:

        TYTÖIKSI,Naisilla pakon omainen tarve tehdä nuorista pojista tyttömäisiä(HOMOJA).Kouluissa tyttöjen itsetuntoa nostetaan poikien lasketaan.Kouluihin saatava mies opettajia, jotta feministi opettajat eivät yksin viljelisi väärää ja sairasta sukupuoli syrjintää.

        sotkeko koulua tähän kun ette siitä mitään tajua, toisaalta jos te olette ne muutamat paviaanijäykkäniskapaskiaiset jotka luulevat tietävänsä kaiken kun ovat suorittaneet muutaman opetusharjoittelun. . .


    • Nuori mies

      AMK -tasolla (missä pärjäsin loistavasti, lähinnä opiskelun täydellinen älyllinen haasteettomuus sai aikaan yhä kestävän tauon) opettajat ovat vastenmielisiä miespuolisia oppilaita kohtaan. Tunnen useita miespuolisia opiskelutovereita samasta laitoksesta, jotka ahdistuivat ja ahdistuvat edelleen kuullessaan edes koko laitoksen nimen.

      Itselläni ja yritykselläni menee hyvin. Olen jo pidempään katsellut pientä asuntoa Madridista, jonne seuraavaksi ronttaan itseni ja veronmaksukykyni.

      Saitte mitä tilasitte.

      • sinä....

        Et kai sinä nyt vakavissasi väitä, että opettajat järjestelmällisesti kohtelevat huonosti poikia koulussa?? Ei varmasti ole niin. Joku opettaja voi kohdella huonosti jotain oppilasta tyttöä tai poikaa, muttei mitään sellaista yleistä syrjimistä ole kyseessä. Väitehän on aivan mieletön.

        Hyvä että sinulla menee hyvin - ja onnea sinne Madridiin. Mutta jätä tuo vihasi pois matkasta. Se syö sinua sielläkin.

        Mutta ei me mitään olla tilattu. Meille suurimmalle osalle on nimittäin aivan yksi lysti, minne menet ja missä olet.


    • nainen raksalla

      Eipä se ihan noinkaan ole!

      Minun tyttäreni sai jälki-istunnon koska oli kiusannut poikaa(ei sen vuoksi, että poika oli erisukupuolta).
      Minun tyttäreni kertoi olevansa puutyöluokassa "unohdettu", opettaja neuvoo ennemmin poikia, olipa kerran sanonut että tyttäreni kuuluisi tekstiilityöryhmään, eikä puutyöryhmään. Siis tekstiilityöryhmään, koska on tyttö.

      Edelleen nuorilta raskaana olevilta naisilta kysyttäessä kumpaa sukupuolta he lapsen tahtoisivat olevan he vastaavat että poika. Serkkuni sai usein kuulla mieheltään ja sukulaisilta kuinka hän sai VAAN tytön! Miehensä sisko sentään teki pojan, onneksi on joku sukua jatkamassa.. Hohhoijaa..

      Turha valittaa, elämä on jokaiselle sellainen jonka siitä itse itselleen tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe