Jos olisin miljonääri

Antsa

Muuttaisin pois Suomesta. Suomi on paskamaa!

13

2249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä.

      Mutta kyllä se on sitä, jos vertaa Ruotsiin.

      Suomessa on niin ankara verotus, mutta sitä tarvitaan,
      koko Suomen asuttuna pitämiseen, maatalouteen,
      oopperan tukemisen, ym.

      Puhutaan yli 100 miljoonan hinnasta,
      uuden oopperatalostakin rakentamisesta,
      sekin on jokaista kohden 20 €.

      ja lisäksi suunnittelu, sisustus, jokavuotinen ylläpito.

      Ei ole meillä Ruotsissa asiat aivan näin, meillähän ajellan Volvoilla,
      teillä Corollalla.

    • On hyva maa

      Minä lopettaisin työt se on tosi paskaa !! Vois tehdä mitä haluaa ,ei tarvis niitä kusipäitten kanssa "tapella".Voisin keskittyy perheeseen ja kavereihin !

      • kokemusta on

        muutin suomesta (en käytä isoa ässää) ruotsiin (en käytä isoa ärrää) vuonna 1988 . 2004 muutin Espanjaan (nyt käytän isoa Eetä). En maksa enää veroja suomeen enkä ruotsiin. Aion nauttia Loppuelämästäni (huomaa iso ällä) täällä tai jossain muualla. Tulkaa perässä, ette pety!


      • JOSA VAAN
        kokemusta on kirjoitti:

        muutin suomesta (en käytä isoa ässää) ruotsiin (en käytä isoa ärrää) vuonna 1988 . 2004 muutin Espanjaan (nyt käytän isoa Eetä). En maksa enää veroja suomeen enkä ruotsiin. Aion nauttia Loppuelämästäni (huomaa iso ällä) täällä tai jossain muualla. Tulkaa perässä, ette pety!

        MUUTTAISIN LANZAROTELLE TAI HUA HINIIN JA SUOMESSA EHKÄ POIS MANNERHEIMIN TIEN HUMUSTA MENISIN TAMPEREELLE


      • fortaleza
        JOSA VAAN kirjoitti:

        MUUTTAISIN LANZAROTELLE TAI HUA HINIIN JA SUOMESSA EHKÄ POIS MANNERHEIMIN TIEN HUMUSTA MENISIN TAMPEREELLE

        FORTALEZAAN


    • VERKKO HEILUU

      23 34-57 TEHOPISTETTÄ 22 OTTELUSSA < JA MAALEJA 18 11-29 SEKÄ JÄÄHYJÄ 22 JA SITTEN YHDEN OTTELUN MAALIENNÄTYS 7 MAALIA < 6-5 PÄÄTTYNEESSÄ PELISSÄ JOSSA VASTUSTAJA JOHTAISI 2-0 EKAN ERÄN JÄLKEEN JA MAALEJA TULISI SUKKANA VASTUSTAJAN KASSARIN SELÄN TAAKSE ENSIN 2-1. SITTEN 2-2. 3-2. 4-2. 5-2.
      SITTEN VASTUSTAJA 5-3. JA 5-4.5-5.6-5 JA SITTEN 7-1 PELISSÄ AVAUSMAALI JONKA VOITTAISIMME

    • thaiman

      ...miljonääri, niin voisin asua Suomessa. Tai ehkä ei yksi miltsi riitä kun verottaja vie puolet kuitenkin.
      Nyt on pakko lähteä Thaimaahan... aah...

      • JOSAA

        MÄ PELAISIN LÄTKÄÄ JOS MÄ OLISIN MILJONÄÄRI 48 12-60 PISTETTÄ PELIPAIKKA OIKEA LAITAHYÖKKÄÄJÄ
        JA YHDEN OTTELUN ENNÄTYS 11-6 PELISSÄ TEHOT 5 5
        JA 3-2.6-2.6-3 MAALIT


    • ..............................

      No siinähän se tulikin kiteytettynä.

      Jos miljoonia omistaisin, niin ostaisin välittömästi muutaman talon vaikka losista ja ranskasta. Vanha datsuni löytäis luultavasti uuden kodin romuttamolta ja tilalle bemareita, ferrareita ja sensellasta.
      Lahjoisin kaikki kenellä tässä maailmassa on vähääkään valtaa ja voisin kusta vaikka ihan pokkana päin poliisia ilman mitään seuraamuksia.
      Ostaisin myös muutaman yrityksen. Vaikka Nokian...ei...ostaisin koko maapallon.

      Eli sellasia suunnitelmia.

      • mulla

        MÄ MENISIN AUTOKOULUUN.SEN JÄLKEEN INTTIIN.SITTEN
        OPISKELEMAAN JA SITTEN OSTAISIN SIINÄ VÄLISSÄ EKAN PIRSSINI ELI VOLVO AMAZONIN JA KAKKOSPIRSSIKSI TULISI VANHA TAKAVETOINEN SKODA SININEN JA SITTEN MÄ HAKISIN TOIJALASTA < SKODAN SIIS < SITÄ ENNEN OLISI TOYOTA COROLLA-85TONEN JOLLA MINÄ AJELISIN AURINKOLASIT NAAMALLA.JA SE MENISI VAIHTOON JA TILALLE TULISI SKODA 130 COUPE RAPID JOKA OLISI SININEN JA KAKSIOVINEN COUPE JOLLA AJAISIN SITTEN TOIJALASTA 7 TANKKIA TÄYNÄ HELSINKIIN..SITTEN OSTAISIN MERSUJA < VANHOJA MERSUJA TALLIINI < MM W116 450SE LÖYTYISI NETTIAUTON KAUTTA ETELÄ-HAAGASTA METALLINHOHTOVÄRISENÄ JA SITTEN LAULUAAUTONA OLISI MM LADA 1600SL 2106 JA LADA 1200S 2105 JA SIIS KÄYTTÖPIRSSEINÄ MM..JA HANKKISIN KOLME ASUNTOA YHDEN HESASTA < PUOTILA..YHDEN LAPPEENRANNASTA < KESKUSTA.YHDEN TAAS LAHDESTA < JA KAKSI ASUNTOA NOKIALTA JA YHDEN TAMPEREELTA JA KOLME HUONETTA JA KEITTIÖ PORISTA JA SITTEN VIELÄ
        HIENO KAKKOSKÄMPPÄ LÖYTYISI RAUMAN KESKUSTASTA JA SITTEN LÄHTISIN EX-SEV MAIHIN TOURILLE JA KÄVISIN MM ITALIASSA.RUOTSISSA JA NORJASSA LOMALLA.SEKÄ BRASILIASSA..SITTEN KUN LÄHTISIN MATKALLE HANKKISIN TAKAVETOISEN SKODAN SEDAN 120L KAYTTOPELIKSI ANTAISIN AVAIMET TYTTÖKAVERILLENI JA SANOISIN ETTÄ AJELE SINÄ TÄLLÄ...TAI SIIS TYTTÖKAVERINI VELJELLE MIKALLE...SITTEN KUN RAHAA OLISI VIELÄPÄ 30.7 MILJOONAA PANISIN LOPUT RAHASTOIHIN JA SÄÄSTÄMÄÄN JA 100.0000 EUROLLA OSTAISIN ITSELLENI KAUPPAKASSIKSI SKODA FABIA COMBIN JA TYTTÖKAVERILLENI MERSUN..JA SITTEN ROMUTTAMOLLE VEISI VANHAN COROLLANI TIE ELI 1986 MALLISEN COROLLAN JONKA TILALLE TULISI TAKAVETOINEN LADA 1200S 2105 NELIÖLAMPUILLA..JA LADA VAIHTUISI SITTEN SIERRAAN...JA ENNEN KAIKKEA AUTTAISIN SUKULAISIANI JA OMAA PERHETTÄNI.SITTEN AJAISIMME KENNELIIN HAKEMAAN TYTTÖKAVERINI..HÄNEN YSTÄVÄTTÄRENSÄ JA ITSENI KANSSA HAKEMAAN KOIRAA JA PENTU TULISI MATKAAN KUN ALLA OLISI MERCEDES-BENZ W123 300TE FARMARI..JOKA TAAS OLISI KOLMOSPIRSSINÄ KUN LADA MYYTÄISIIN NETTIAUTOSSA KOLMELLA TONNILLA...KOIRIA MEILLÄ JA MUN TYTTÖYSTÄVÄLLÄNI OLISI KAIKEN KAIKKIAAN 23 JA 17 -6 NIISTÄ KENNELISTÄ HAETTUJA...SUKULAISILLE ESITTELISIN PELINI SKODA 130 COUPEEN JONKA TAKANA LUKISI VOLVOKILLER PILAMIELELLÄ...


    • AdaFlink

      ... noita vastauksia, niin voikin kysyä, jotta mikä siinä mättää, että ette ole miljonäärejä? Olisko se niin, että rahahan ei tyhjässä pussissa/pässä pysy?

      Jos te saatte tonnin tai kaksi, niin heti ne laitetaan "tuulemaan" kaikkeen humpuukkiin ja sit ollaan niin rikasta, niin rikasta, että ihan ... Toki joku saa ne teidänkin tonnit, mutta mitä te saatte?

      Ja mitaan ette voi...

    • ______________________

      ...en olisi aivan noin itsekäs vaan lahjoittaisin leijonanosan noista rahoista kehitysmaihin. Ehkä perustaisin jopa jonkin yrityksen tai hyväntekeväisyys järjestön, jonka avulla menisin suoraan auttamaan kärsiviä! Suomesta lähtisin varmasti pois ja ostaisin huvilan Afrikasta tai Intiasta ja sen saisi varmasti pienellä rahalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe