Tahteja ja Luoteja osa 11

Edellis kerralla tuli vahingossa 10 osa otsikkona.. mutta oikeasti oli 11... eli uusiksi...

”Äiti on hyvässä kunnossa. Petra osaa siis asiansa”, totesin. ”Tietysti hän osaa. Hänhän on entinen sairaanhoitaja”, Brian totesi. ”Okei..” sanoin hymyillen ja käperryin Brianin kainaloon.

Syksy kului nopeasti ja pian oli jo joulukuu, ja enää viikko jouluun. Mary oli kutsunut minut jouluruualle pari päivää ennen joulua. Söimme ensin heidän talollaan Maryn tekemää ruokaa, joka oli hyvää ja niin upean makuista. Ruuan jälkeen lähdimme kävelylle pitkin kaupunkia. Kaupunki oli peittynyt kauniisti lumen alle, ja samalla satoi hiljalleen lunta.

”Asuin kerran nuoruudessani talven tässä kaupungissa. Silloinkin kaupunki peittyi kauniisti lumeen. Se oli yksi syy miksi hankin täältä talon”, Mary kertoi. En oikein kuunnellut häntä, vaan keskityin Brianiin. Helen ja Thomaskaan ei keskittynyt Maryyn vaan toisiinsa.
Yllättäen kului nurkan takaa auton ääniä, ja pian ylinopeutta ajava auto tuli esille. Huomasin heti että Petra, joka oli vähän jäljessämme, valpastui ja kutsui Georgen paikalle.
Sinä samana hetkenä Thomas kaatoi Helenan maahan, ja Mary hyppäsi myös maahan.
Kaikki tämä tapahtui parissa sekunnissa. Suljin silmäni ja tunsin kuinka Brian työnsi minutkin maahan. Sinä samana hetkenä kuului monia laukauksia. Autosta ammuttiin meitä! Ampuja-auto ajoi ohi ja George saapui paikalle autolla, ja heti hänen perässään toinen auto. Brian nosti minut ylös, ja työnsi autoon, jonka etupenkille Petra hyppäsi. Mary, Helen ja Thomas menivät toiseen autoon.

”Hitto”, George kirosi ja lähti ajamaan nopeasti pois. Kylkeeni sattui kamalasti… ”Brian…” kuiskasin. Pelkkä puhuminenkin sattui liikaa. Tuntui että jopa hengittäminen sattui. ”Brian… Minuun sattuu”, sain sanottua. Brian ja Petra valpastuivat heti, ja Brian avasi takkini. ”Voi ei…” hän sanoi ja katsoi Petraan. Kosketin kevyesti vasenta kylkeäni, ja se oli ihan märkä ja lämmin. Nostin sormeni silmieni tasalle ja ne olivat punaisia. ”Minä vuodan verta”, kuiskasin pakokauhuissani. Petra jo kaivoi etupenkin alta ensiapulaukkua ja antoi Brianille ohjeita. Silmäluomeni tuntuivat raskailta ja suljin ne ja vaivuin tajuttomuuteen…

14

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

luoditkin,,,,,,,,,ei kai sinuun sattunut,kun kirjoitit tuota?

• etkö ole huomannut sieltä sohvaltasi, kaikkia niitä tuskan huutoja mitkä kuuluu työhuoneestani?
        Aina minuun sattuu kun kirjotan näitä.. tai olen onnellinen ;)
        mie elän samalla kun hahmoni elävät ;)

• wenkula
        jef kirjoitti:

etkö ole huomannut sieltä sohvaltasi, kaikkia niitä tuskan huutoja mitkä kuuluu työhuoneestani?
        Aina minuun sattuu kun kirjotan näitä.. tai olen onnellinen ;)
        mie elän samalla kun hahmoni elävät ;)

mut jotain puhinaa ja ähinää!!!*nauraa*

• wenkula kirjoitti:

mut jotain puhinaa ja ähinää!!!*nauraa*

että semmoista kuulit.. eli hoitoon korvas

• käänne

Bellen ja Brianin rakkaustarinassa...Kuka kumma on NIIN vihainen, että ampuu...ja kuka oli varsinainen kohde...

Kihelmöivän jännittävä jakso muuttikin sarjan dekkarin kaltaiseksi; kiitos jef uusimmastasi, odottelen jatkoa mielenkiinnolla;)

• wenkula

dramatisoida,,,,ja eläytyä!!

• wenkula kirjoitti:

dramatisoida,,,,ja eläytyä!!

kiitos kiitos...

• Pian paljastuu monia asioita.... ;) koko ajan sattuu ja tapahtuu... ja pianhan on joulukin... mitäs joulupukki onkaan tuonutkaan Bellalle joululahjaksi ;)

varotuksen sana nyt jo:
        Joulu on suomalainen... siis päivien mukaan, en oikein osaa tuota jenkki versiota...

• saanut kansai-
        jef kirjoitti:

Pian paljastuu monia asioita.... ;) koko ajan sattuu ja tapahtuu... ja pianhan on joulukin... mitäs joulupukki onkaan tuonutkaan Bellalle joululahjaksi ;)

varotuksen sana nyt jo:
        Joulu on suomalainen... siis päivien mukaan, en oikein osaa tuota jenkki versiota...

välisyyden leimaa tarinaasi; tuleekohan vielä juoneen mukaan CIA tai FBI :)

Luen kyllä seuraavankin jakson heti, kun mahdollista; olenhan niin tukevasti koukussa vetävään tarinaasi...

• saanut kansai- kirjoitti:

välisyyden leimaa tarinaasi; tuleekohan vielä juoneen mukaan CIA tai FBI :)

Luen kyllä seuraavankin jakson heti, kun mahdollista; olenhan niin tukevasti koukussa vetävään tarinaasi...

En kommentoi mitään tuleeko CIA tai FBI mukaan ;)

Ja yritän saada uuden osan jo perjantaina tänne.. ja maanantaina sitten yhden, ja ehkä niiden välissä yhden...
        katsos kun olen poissa ti, ke ja to.. eli ei tavoittelevissa... metässä ei mitään :D

• kun kerroit,
        jef kirjoitti:

En kommentoi mitään tuleeko CIA tai FBI mukaan ;)

Ja yritän saada uuden osan jo perjantaina tänne.. ja maanantaina sitten yhden, ja ehkä niiden välissä yhden...
        katsos kun olen poissa ti, ke ja to.. eli ei tavoittelevissa... metässä ei mitään :D

niin en turhaan kaipaile sinua:) *Huokaus*

• kun kerroit, kirjoitti:

niin en turhaan kaipaile sinua:) *Huokaus*

Mutta kyl mie sieltä toivon mukaan palaan :D

• olisi hyvä
        jef kirjoitti:

Mutta kyl mie sieltä toivon mukaan palaan :D

olla läppäri mukana; tosin en itsekään aina ota sitä mukaan...

• olisi hyvä kirjoitti:

olla läppäri mukana; tosin en itsekään aina ota sitä mukaan...

mullakin olisi läppäri, ei olisi niin tylsää koulussa ;) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      131
      6053
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4356
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2771
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2648
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1865
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1534
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1392
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1361
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1187
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1131
    Aihe