Heräsin kamalaan piippaukseen. Silmiäni en jaksanut aukaista. Kuuntelin silmät kiinni piippausta, ja yritin keksiä mistä se oli tuttu. Pitkän mietinnän jälkeen, viimein keksin. Sydänmonotori. Olin joutunut usein kuuntelee sitä, kun äiti joskus joutui sairaalaan. Onneksi hän ei ollut joutunut vähään aikaan, mutta jos täällä kuului sydänmonotorin äänet… Minä olin siis sairaalassa.
Avasin silmäni ja tajusin että makasin sairaalasängyllä, ja sydänmonotori piippasi minun sydäntäni. Yritin nousta istumaan, mutta kylkeen alkoi sattumaan kamalasti, joten jäin makaamaan sänkyyn.
”Bella? Mikä olo?” Brian kysyi. Nyt vasta huomasin hänen istuvan vieressäni. ”Kylkeen sattuu. Mitä oikein kävi?” kysyin häneltä.
”Sait luodista. Olen pahoillani. Olen niin pahoillani”, Brian kuiskasi ja hautasi päänsä käsiinsä. Kosketin kevyesti hänen kättään, mutta sitten kylkeen sattui. ”Ketkä ampuivat?” kysyin hiljaa ja kävin makaamaan.
”Ne tyypit sieltä autosta siis ampuivat meitä. Onneksi George ja Luke olivat lähellä. Luke on äidin henkilökohtainen henkivartija. He olivat nurkan takana autojen kanssa. Onneksi. Petra kutsui heidät juuri ennen ammuskelua. Hän arvasi mitä kävisi… Äiti, Helen, ja Thomas menivät Luken autoon. Petra, minä ja sinä menimme Georgen autoon. Sinä aloit valittamaan kipua kyljessäsi, ja huomasimme haavasi… George ajoi sairaalaan, kun menetit tajuntasi. Onneksi Petra tiesi mitä tehdä. Onneksi luoti ei lävistänyt mitään elimiäsi. Lääkärit putsasivat haavan ja laittoivat pari tikkiä.
Mutta et saa tanssia pariin kuukauteen”, Brian kertoi. ”Tästähän tulee mielenkiintoinen joulu”, totesin naurahtaen.
Lääkärit päästivät minut kotiin seuraavana aamuna. Petra oli vahtinut äitiä, ja äiti oli kuulemma ollut kunnolla. Brian vei minut kotiin ja ilmoitti että olisi joulun meillä. ”Sinun pitäisi olla perheesi kanssa”, totesin tiukasti. ”He selviävät ilman minua. Sinä et. Ja täällä ei ole edes vielä joulukuusta, tai tehty kunnon siivousta. Ja sinä kun et pysty tekemään mitään”, Brian totesi. Hän kutsui Georgen ja Petran auttamaan. Petra vahtisi minua ja äitiä, George Brianin avuksi kaupoille. Ja Brian oli vielä tilannut siivouspalvelusta siivoojan siivoamaan meillä.
Makailin sängyllä, sillä olin saanut Brianilta liikkumiskiellon, ja kuuntelin kuinka taloa siivottiin…
6
291
Vastaukset
- ei sattunut
sen pahemmin, Bella:) Ampujien selville saaminen onkin sitten tosi jännittävää salapoliisityötä...
Kiva kun jo nyt laitoit uuden jakson meille faneillesi, Jef! - kirjoitteluun
Käy katsomassa sellaista sivustoa kuin
toukokuu.com.
Omat sivustot juuri sinunlaisille kirjoittajille.
Sinun tarinasi ovat hyviä, siellä ne olisivat arvoisessaan paikassa,muiden kirjoittajien joukossa.
Itsekkin kirjoittelen sinne. - wenkula
etenee?Yhteinen joulukin siis jo!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703