Näin yöllä....

hassun unen...Laiffilaisilla oli tapaaminen.Olimme puolimakuuasennossa jossain sohvan tapasella.Taikis oli siinä vieressäni,mutta aatelkaas kuka oli Taikiksen vasemmalla puolella??
No itse Matti Vanhanen!!! :DDD
Sanoin siinä Taikikselle,et nyt pitää ottaa kuva ja laittaa se lehteen,niin päästään julkisuuteen :D...Mattikin nauroi tälle makeasti....Ei reppana näköjää ymmärtäny jujua...;)
Harmi, et uni loppui sit siihen...Mut nyt tiiän,miltä tuntuu pötkötellä suuremman herran vieressä...;)

23

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norMix evk

      Ei Matti jouda meidän tapaamiisiin, sillä Meri pitää Mattia kuin kukkaa kämmenellä Susan kiusatessa.

      • sen kuule tietäis,ku me hehkeät pimut näyttäydyttäis Masalle...Taitais hällä pyöriä heti pökät jaloissa...Kyllä siinä jäis Meret sun muut tipuset..:))


    • Varmaan

      Hymylehdessä HI HIIIIII!!!

      • Mutta kyllä ei Mattia enää naurattais..:)


    • horros-skuuppi

      Tällä kertaa voin unohtaa normaalin viiden fricun palkkion ja selittää unesi veloituksetta.

      Kaipaat elämääsi vallan suomaa kiihotusta ja jännitystä. Tätä edustaa unessasi Matti joka on Suomen ehdoton valtapylväs.
      Olet kuitenkin epävarma mahdollisuuksistasi valloittaa Matti, ja uhkakuvana näyttäytyy Taikis, joka on siinä Matin vieressä nauravaisena odottamassa suunvuoroa.

      Toinen mahdollinen selitys unellesi on, että sinulla on ollut vaan yöllä pieru pyörryksissä.

      • Sinähän olet taitava!Kyllä tässä kaipais kattella vähän muutaki ku telkkaria tuijottavaa ukonröhjäkettä....:DDD

        Ja sekin kyllä pitää paikkansa,että toi Taikis oli siinä eessä..:/ Miksen mä tunkenu siihen väliin???? ;)
        Tuota toista selitystä en kyllä myönnä..Ei yöllä ollu ku minä pyörryksissä..:P
        Kiitos hienosta skuupista..Ja ihan ilmatteeks..


    • Onko Taikis siis Kuroska? Aika vaikea uskoa mutta ei mahdotonta..ei ollenkaan ;D

      • fiksu poistaisi

        tämänlaatuisen kommentin. Buahhahhahhaaa .. tosimies pistää, kun tietää ettei toinen voi vastata.


      • fiksu poistaisi kirjoitti:

        tämänlaatuisen kommentin. Buahhahhahhaaa .. tosimies pistää, kun tietää ettei toinen voi vastata.

        ..se sieltä puskasta huutelee jo ei itse ritarirohkea, karautapas aasillasi asia tiedottamaan


      • Ei voi olla,ku Matti kattoi Taikista nii ihaillen, ja sitä se ei tee kyllä Kuroskalle..:DD


    • animattiN

      vain piirtelin liidulla seinään ristiä ja pitelin arpakuutioita kädessäni,joista osa tippui maahan. Mitäköhän tämäkin meinaa...

      • Nyt tarvittas kyllä tulkitsijaa..Tuossa on kyllä monta jännää juttua..

        Yleensä mun unet on järkeviä,mut en kyllä tajua miten näin tollasen Matti-unen..:))


      • mayanna

        sitä pallolaajennusta, animattiN!


    • murkkunen

      se sitten tuntui? ;)

      • ellei Taikis olis ollu siinä eessä...Olo oli kuiteski vähän, niinku herraskainen...;)


      • Enpäs tuota ois hoksannu..;>


    • ossipessi

      Eikös ole joku biisikin, kun teskti alkaa näin?
      Hauska uni sulla:)))

      Taitaapi se Matti olla livenäkin yhtä reppana, vai mitä mietit asiasta?

      Hassu ja hauska uni ja oisit vaan ottanut niitä kuvia ja laittanut tänne, niin ois saatu pitää hauskaa itse pääministerin ja hänen naisjuttujensa kanssa.

      Sinulle mukavaa aikaa, palaillaan ja yritetään herätellä tuota Jermuakin talviuniltaan viimeistään Juhannuksena, vai mitä?:DDD

      • Voihan semmonen laulu ollakkin,mut ei tuu ny mieleen..:)
        On se jännä,ku nään ton Matin telkarissa,nii mulle tulee vaan se mieleen,ku Kuroska kertoi miten ne ilkosillaan juoksi saunasta yläkertaan..:DDD
        Ois pitäny olla siinä unessa mun känny mukana,nii ois tullu mehevä kuva..;))

        Sulle kans mukavia hetkiä,ja tuu kirjottelemaan aina ku ehit...Ja toi Jermuliinin pitäs saada potku persuksiin,ku viitti olla vieläki piilosilla..;)


      • Ossipessi*
        mii-su kirjoitti:

        Voihan semmonen laulu ollakkin,mut ei tuu ny mieleen..:)
        On se jännä,ku nään ton Matin telkarissa,nii mulle tulee vaan se mieleen,ku Kuroska kertoi miten ne ilkosillaan juoksi saunasta yläkertaan..:DDD
        Ois pitäny olla siinä unessa mun känny mukana,nii ois tullu mehevä kuva..;))

        Sulle kans mukavia hetkiä,ja tuu kirjottelemaan aina ku ehit...Ja toi Jermuliinin pitäs saada potku persuksiin,ku viitti olla vieläki piilosilla..;)

        Aivan alko naurattaan, kun loin mielikuvan M.V:n ja S.K:n kilpajuoksusta...:DDD

        Pidetään toi Jermu nyt vähä niinku pihdeissä, kun se antaa noita kaikenlaisia neuvoja aina, mutta pidetään sitten, kun saadaan kiinni, niin vaikka pumpulissa...?:)))

        Kirjoitellaan aina, kun ehditään:D


      • Ossipessi* kirjoitti:

        Aivan alko naurattaan, kun loin mielikuvan M.V:n ja S.K:n kilpajuoksusta...:DDD

        Pidetään toi Jermu nyt vähä niinku pihdeissä, kun se antaa noita kaikenlaisia neuvoja aina, mutta pidetään sitten, kun saadaan kiinni, niin vaikka pumpulissa...?:)))

        Kirjoitellaan aina, kun ehditään:D

        nii jääny mieleen tuo kohta,ku se kerto siitä jossain lehdessä..:)

        Hyysätään Jermuliinia,nii hää pyssyy paremmin meidän kanssa...;)

        Skriivailuihin...:>


      • Ossipessi*
        mii-su kirjoitti:

        nii jääny mieleen tuo kohta,ku se kerto siitä jossain lehdessä..:)

        Hyysätään Jermuliinia,nii hää pyssyy paremmin meidän kanssa...;)

        Skriivailuihin...:>

        Itse ajatuskin naurattaa.:DDD
        Muuten olen kyllä sitä mieltä, että Merikukka on todennäköisesti ja oikeastikin näköisesti (pitkä, ryhdikäs, reipas jne) parempi vaihtoehto Matille, vai mitä mielipuolta olet?

        Juu hyysäätään vaan Jermuxii, niin kyllä se vielä meidät palkitsee...tai sitten ei tai ainaskin tappeluksia saadaan ja sehän piristää.

        Ollaan palstoilla, aina kun ehditään:D


      • Ossipessi* kirjoitti:

        Itse ajatuskin naurattaa.:DDD
        Muuten olen kyllä sitä mieltä, että Merikukka on todennäköisesti ja oikeastikin näköisesti (pitkä, ryhdikäs, reipas jne) parempi vaihtoehto Matille, vai mitä mielipuolta olet?

        Juu hyysäätään vaan Jermuxii, niin kyllä se vielä meidät palkitsee...tai sitten ei tai ainaskin tappeluksia saadaan ja sehän piristää.

        Ollaan palstoilla, aina kun ehditään:D

        ihan samaa mieltä...Merikukka on kyllä upee nainen..:)

        Jermukka vaan esittää sellasta kovista..Kyllä me se pehmitetään...:DDDD


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe