Kun en löytänyt kumppania, aloin kokeilla yhden illan seksiä. Kaks kertaa ehdin, kunnes sain hivin (ja kummallakin siis ilman kortsua joo). Luulisin että jos Hgissä harrastaa irtosuhteita paljon, ei tarvita montaakaan kun saa tartunnan.
Kannattaa vältellä irtoseksiä ja odottaa sitä
4
1061
Vastaukset
- olis kantsinu
olla vähän järkee sunkin päässä ennenkuin rupeet niitä irtosuhteita harraastelemaan, älä anna ilman kumia! tällaisten takia koko sukupuolitaudit räjähtää käsistä..
- kortsumies
olen harrastanut irtosuhteita 10 vuotta pitkin suomea eikä ole ollut mitään tauteja. Jos on järkee herneessä niin käyttää kortsua, jos olet nainen niin olet huora joka ei välitä ehkäisystä.
Jos olet mies, homot hirteen. - vili
ei ole tuohon ongelmaan mikään ratkaisu...kortsu on.
Joo no olen 20v. enkä kyl ole ketään saanut, mutta en ole koskaan ollut niin epätoivoinen, että jotain yhdenyön juttuja olisin harrastellut. Seksiä kuuluu harrastaa rakkaudesta, ei panetuksesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504