Viimevuotinen euroviisuvoitto oli aivan surkea. Suomalaiset eivät koskaan pärjää sallituilla keinoilla vaan aina pitää etsiä joku porsaanreikä joka tässä tapauksessa oli pukeutuminen hirviöiksi. Hirviöpuvut eivät kuulu euroviisuihin, naamiaiset voi järjestää erikseen jossain muualla! Oli myös ensimmäisen kerran elämässäni kun kuulin örisemistä nimitettävän musiikiksi!
Suomi EI voita!
6
522
Vastaukset
- ulos..
tynnyristä
- hannu hoo
tällä kertaa useimmat tekeytyvät homoiksi tai muiksi skitsoiksi, tällä kertaa suomi on ainoa normaali, nythän meidän siis pitäisi menestyä vai
- xxfgj
Kuuluvatko naisiksi pukeutuvat miehet sitten euroviisuihin? Ja haistahan toki vittu, Laardi oli helvetin komea esitys
- sulla huono
itsetunto olla suomalainen. Luultavasti mikään suomalainen ei ole mielestäsi hyvää mutta oikeassa olet, Suomi ei voita tänä vuonna.
minäkin. Suomi ei ihan voita ensin tulee Kreikka, Moldova, Makedonia ja Turkki Sitten tulee Suomi näin toivoisin käyvän.
- jepjepjep
Lamyxia kirjoitti:
minäkin. Suomi ei ihan voita ensin tulee Kreikka, Moldova, Makedonia ja Turkki Sitten tulee Suomi näin toivoisin käyvän.
Suomen edelle menevät myös Venäjä, Valko-Venäjä, Serbia, Sveitsi, Kreikka ja Islanti. Suomi siis parhaimmillaan 9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788