Etupyörän laakerin vaihto pajeroon..900 €

entpajero

Voiko jumalauta olla tosi. Vastatkaa ammattimiehet ensin, kuinka kauan vaihdatte etupyörän laakeria 2000/loppuvuoden malliin 2.5td Pajero.

Tämä on taivaan tosi, ostin auton, johon luvattiin 6 kk takuu. Kaikille osille. Laakeri meni etupyörästä melkein heti. Korjasivat kyllä nopeasti, ei ollut 3 vk korjaamolla ( kyseessä yksi suomen suurin autmyyntiketju ) ilmoitan nimen myöhemmin, jos eivät rupea perumaan laskua. Nyt 2 vk korjauksesta tuli lasku laakerityöstä. 450 € ja eikä siinä kaikki, soitin oitis ja kysyin laskun perään. Vastaus: Niin, siinä oli käyttöturva 6 kk ajalle. Korjaukset pannaan 50% tyylillä, puolet ja puolet???? Minulle lyötiin nimittäin kaupantekohetkellä lappu kouraan, että tuohon nimi, niin autossa on takuu 6kk. Ei mainittu mistään omavastuusta. Eli, jos minä sain 450€ laskun, joka on puoliksi, niin voiko laakerin vaihto maksaa 900 € ???? Laakerin hinta 56-78 € paikasta riippuen. Lisäksi vaihtoivat rikkinäisen turvavyön. Entiset on harmaat, nyt musta. Ei siitä ole haittaa, sanoivat. Lisäksi korjauksen aikana ovat ottaneet takuulapun pois autosta, johon sata varmasti sen olen jättänyt. Katsotaan mitä sanovat maanantaina.

10

10377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asentaja..

      Ei tuo laakerin vaihto neliveto maasturissa ole pikku juttu.
      Päivä siinä menee.

    • Oikea asentaja

      Vaihdoin 1 h 20 min ko. merkkiin laakerin vm. 2002
      Enkä pitänyt kiirettä.

    • Vaihdoin itse.

      Laakeri maksoi 58 € ja puheineen päivineen 2 h, enkä pitänyt kiirettä.
      Onko sinulla tunne, että sinua kusetettiin.

    • no.

      On kyllä totta huonoa palvelua jos noin kerta on toimittu...

      Autoliike taas oman maineensa vaan pilaa ja mahdollisesti hvyän merkinkin maineen, kyllähän se potuttaa tuo tuommoinen...

    • rietas

      Joo ei tuo Pajeron etusen laakerin vaihto ole sen hankalampi homma, ku mihinkään muuhunkaan koslaan. Kaks tuntia korkeintaan, vaikka polttelis askillisen tupakkia.

    • jkpower

      Muistelin tossa et itellä kuitti pyöränlaakerin vaihdosta 750ekee vemiksillä ja siinä oli mukana abs anturi jonka olivat rikkoneet.. Anturi oli 250ekee. Että tämmöstä... Mut ihmettelen tuota sun saamaa laskua, kun pidin jo tota omaani kalliina.

    • Peugeot!

      eka hajosi puolat. Meni takuuseen mutta sanoivat että 50% pitänee maksaa. Missään vaiheessa kauppaa ei tullut minun tietooni että omavastuu 50%. Ny hajosi etupyörän laakeri sen kyllä hoidan itse tulee halvemmaksi.

      Samainen yritys kehtaa vielä harrastaa muitakin harhaanjohtavia väitteitä. Esim takuuajoista ja sen piiriin kuuluvat takuutyöt. Eivät kuulemma tee mikäli ei huolla kyseisessä merkkiH:ssa . Sekin on väärää spekulaatiota. Siitä tullut päätös että voi myös huollattaa muissa merkkih:ssa!!! Ja takuu säilyy?! Joutunee kylläkin väitellä asiasta muutamaan otteeseen!

      • Tomppa

        Tuon mallin pajerossa tulee koko etunapa ja laakeri pakettina. Laakerin saa vain timanttitiskiltä ja maksaa noin 500€. Työt siihen päälle niin kyllä siitä noin 900€ tulee.


      • maasturimies.
        Tomppa kirjoitti:

        Tuon mallin pajerossa tulee koko etunapa ja laakeri pakettina. Laakerin saa vain timanttitiskiltä ja maksaa noin 500€. Työt siihen päälle niin kyllä siitä noin 900€ tulee.

        Ja ajattelit sitten "Tomppa", että ketjun keskustelijat vielä olivat vastaustasi vailla runsaan kolmen vuoden jälkeen...?

        Kerropa miten tämän ketjun tulit löytäneeksi? Ihan vaan uteliaisuudesta...


      • sivullinen kulkija
        maasturimies. kirjoitti:

        Ja ajattelit sitten "Tomppa", että ketjun keskustelijat vielä olivat vastaustasi vailla runsaan kolmen vuoden jälkeen...?

        Kerropa miten tämän ketjun tulit löytäneeksi? Ihan vaan uteliaisuudesta...

        Jaa, että väärin vastattu?

        Musta se on hyvä, että tällaisiin ketjuihin tulee lisäyksiä vaikkei ehkä alkuperäistä kysyjää enää autakaan. Moni lukee näitä ja saa neuvoja ja vinkkejä, vaikkei tänne ehkä kirjoitakaan. Google-haut löytävät tämän palstan keskustelut melko hyvin.

        Onneksi täällä on muitakin kuin "maasturimiehiä". Netin tietopankki on arvokas asia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe