kala merkki auto

zinnuh

hei. mistä saisi ostaa auton taakse semmoisen kalan? siis Jeesuksen symbolin. Miten sen saa autoon?
Olis vähä hieno jos se semmosen sais omaan autoon.

29

3751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin ne muutkin tekevät.

• zinnuh

mutta tarkoitin kyllä sitä kala merkkiä mutta tiedän jo että niitä saa maanalaisesta levykaupasta.

• oot harhassa

Kala tunnus on kristinusko varastanut Jeesuksen seuraajilta, heiltä, jotka Paavalin tuella murhasi.
      Voi olla, että kaikki mitä kristinuskolla on; on varastettu saatanallisuudelle.

• ..............

Kysyjä kysyi mistä saa merkkejä. Ei siitä mistä merkki on historiassa peräisin. :D Vastaa kysymyksiin kiitos. :)

• saa..........
        .............. kirjoitti:

Kysyjä kysyi mistä saa merkkejä. Ei siitä mistä merkki on historiassa peräisin. :D Vastaa kysymyksiin kiitos. :)

Ei tarvitse ostaa muuta ku huopakynä niin asia järjestyy!

• Kalastusta

Oletko kysynyt kristillisestä kirjakaupasta? Itselläni on se kyllä auton perässä, mutta olen saanut sen lahjaksi vävyltäni, joka asuu Tampereella, enkä kysynyt, mistä hän sen osti.

• Alkuvusisadan

uskovien symboli IKTYS =lyhenne sanoista: "Jeesus Kristus Juutalaisten Kuningas" Saman sanoman Ponttius Pilatus kirjoitutti Jeesuksen Ritiin. Tosiaankin Itse ostin sen Kristillisestä kirjakaupasta. Vaikea oli löytää > löytyi kuitenkin. Mielenkiintoinen KALA. En ole enää mikään savu kala. Eikä kuiva kapakala. Vaan saan olla elävä Uskoon tulon jälkeen kasteella käynyt Jumalan Lapsi Elämän Virrassa.
      (Act 22:16) Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

• harhautusta

Se on Jumalan Valtakunnata missä syntejä annetaan anteeksi jos annetaan eikä jossakin herra saatanaa jumalanaan palvelevien kirkoissa pyykäten!
        Jeesuskaan ei ollut kristitty koska Hän ei palvellut herra saatanaa jumalanaan.

Jokainen tappo ja tapattaminen kristinuskon toimesta osoittaa että siellä palvellaan herrana herra saatanaa. Ja niitäkään kristinuskon teettämiä murhia Jeesuksen seuraajista alkaen Paavalin tuellakaan ei soviteta kasteella.
        Suuret murhat jopa omia uskovaisia murhaten joihin kristityt ovat syyllistyneet:
        - Jeesusta seuranneiden murhat Paavalinkin tuella
        - mustasurma
        - ristiretket murhineen
        - pakanavainot murhineen
        - noitavainot murhineen
        - intiaanien murhat
        - orjakauppojen aikaiset murhat
        - etelä amerikassa tehdyt murhat
        - kristinuskon poliittisin perustein suorittama murhat
        (esimerkiksi suomen sisällissota 1918)
        Siis satoja vuosia jatkuneet ihmisten murhaamiset kristinuskon taholta.

• oikeinkirjoitettuna

Oikaisen vähän, että ei väärä tieto leviäisi.

Paarma kirjoittaa:

"Ensimmäiset kristityt, joutuivat pian yhteiskuntansa ja sen vallanpitäjien vainon kohteiksi. He kokoontuivat salaa ja he joutuivat vaikenemaan uskostaan. Heitä yhdisti kuitenkin yhteinen usko, usko ylösnousseeseen Jeesukseen Kristukseen. Heidän ensimmäinen uskontunnutuksensa kuuluikin, Jeesus Kristus Jumalan Poika, Vapahtaja. Kun tämän uskontunnustuksen jokaisesta sanasta otettiin ensimmäinen kirjain, muodostui kreikan kielessä sana Ikhtys, kala. Kristityt piirsivät kalan talonsa oven pieleen, hiekkaan keskustellessaan toisen ihmisen kanssa, kokoontumispaikkansa merkiksi. Kalasta Jeesuksen seuraaja tunsi toisen samanlaisen."

Jeesus Nasaretilainen, juutalaisten kuningas eli Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum = INRI, joka oli kirjoitettu Jeesuksen ristin päälle.

Mutta aivan oikein, kalakuvio on monessa autossa tunnuksena ja tunnustuksena vieläkin. kristillisestä uskostamme.

• joka.......
        oikeinkirjoitettuna kirjoitti:

Oikaisen vähän, että ei väärä tieto leviäisi.

Paarma kirjoittaa:

"Ensimmäiset kristityt, joutuivat pian yhteiskuntansa ja sen vallanpitäjien vainon kohteiksi. He kokoontuivat salaa ja he joutuivat vaikenemaan uskostaan. Heitä yhdisti kuitenkin yhteinen usko, usko ylösnousseeseen Jeesukseen Kristukseen. Heidän ensimmäinen uskontunnutuksensa kuuluikin, Jeesus Kristus Jumalan Poika, Vapahtaja. Kun tämän uskontunnustuksen jokaisesta sanasta otettiin ensimmäinen kirjain, muodostui kreikan kielessä sana Ikhtys, kala. Kristityt piirsivät kalan talonsa oven pieleen, hiekkaan keskustellessaan toisen ihmisen kanssa, kokoontumispaikkansa merkiksi. Kalasta Jeesuksen seuraaja tunsi toisen samanlaisen."

Jeesus Nasaretilainen, juutalaisten kuningas eli Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum = INRI, joka oli kirjoitettu Jeesuksen ristin päälle.

Mutta aivan oikein, kalakuvio on monessa autossa tunnuksena ja tunnustuksena vieläkin. kristillisestä uskostamme.

Eli siitä uskosta joka on maailman suurin murhaaja ja nurhauttaja ja aloitti toimintansa Jeesuksen seuraajien murhaamisilla Paavalin tuella.
        Murha on Jumalan ja Jeesuksen vastainen teko vaikka kristinusko sen tekis tai teettäs ja se kristinuskon tekona osoittaa että palvelevat saatanaa herranaan.

Jeesuskaan ei ollut kristitty ja Hänen seuraajatkin murhattiin kristinuskon ja Paavalin toimesta!
        Jeesus ei ollut saatanaa jumalanaan palveleva! Tuon tiedon esiin saamiseksi omasta sielustaan on oltava rehellinen itselleen ja Hänelle!
        Valtakunnassa ei ole uskovaisia. Sinne kun pääsevät vain he jotka tietävät!

Matt. 12:30 Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Isän tahdon noudattamista on älä tapa käskyn noudattaminenkin!
        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)

• rikoksistaan.
        harhautusta kirjoitti:

Se on Jumalan Valtakunnata missä syntejä annetaan anteeksi jos annetaan eikä jossakin herra saatanaa jumalanaan palvelevien kirkoissa pyykäten!
        Jeesuskaan ei ollut kristitty koska Hän ei palvellut herra saatanaa jumalanaan.

Jokainen tappo ja tapattaminen kristinuskon toimesta osoittaa että siellä palvellaan herrana herra saatanaa. Ja niitäkään kristinuskon teettämiä murhia Jeesuksen seuraajista alkaen Paavalin tuellakaan ei soviteta kasteella.
        Suuret murhat jopa omia uskovaisia murhaten joihin kristityt ovat syyllistyneet:
        - Jeesusta seuranneiden murhat Paavalinkin tuella
        - mustasurma
        - ristiretket murhineen
        - pakanavainot murhineen
        - noitavainot murhineen
        - intiaanien murhat
        - orjakauppojen aikaiset murhat
        - etelä amerikassa tehdyt murhat
        - kristinuskon poliittisin perustein suorittama murhat
        (esimerkiksi suomen sisällissota 1918)
        Siis satoja vuosia jatkuneet ihmisten murhaamiset kristinuskon taholta.

Toiseksi usko Jeesukseen ja sakramentti uskonto ovat kaksi eri asiaa.

(5Ms 27:14-26) Ja leeviläiset lausukoot ja sanokoot kovalla äänellä kaikille Israelin miehille:

'Kirottu olkoon se, joka tekee jumalankuvan, veistetyn tai valetun, taitajan käden tekemän, kauhistukseksi Herralle, ja joka salaa sen pystyttää'. Ja kaikki kansa vastatkoon ja sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka häpäisee isäänsä tai äitiänsä. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka siirtää lähimmäisensä rajan. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka vie sokean harhaan tieltä. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka vääristää muukalaisen, orvon tai lesken oikeuden. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka makaa äitipuolensa kanssa, sillä hän nostaa isänsä peitteen. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka sekaantuu eläimeen. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka makaa sisarensa, isänsä tyttären tai äitinsä tyttären, kanssa. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka makaa anoppinsa kanssa. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka salaa murhaa lähimmäisensä. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka ottaa lahjuksen surmatakseen viattoman. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'.

Kirottu olkoon se, joka ei pidä tämän lain sanoja eikä täytä niitä. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen'."

• pelastamaan
        joka....... kirjoitti:

Eli siitä uskosta joka on maailman suurin murhaaja ja nurhauttaja ja aloitti toimintansa Jeesuksen seuraajien murhaamisilla Paavalin tuella.
        Murha on Jumalan ja Jeesuksen vastainen teko vaikka kristinusko sen tekis tai teettäs ja se kristinuskon tekona osoittaa että palvelevat saatanaa herranaan.

Jeesuskaan ei ollut kristitty ja Hänen seuraajatkin murhattiin kristinuskon ja Paavalin toimesta!
        Jeesus ei ollut saatanaa jumalanaan palveleva! Tuon tiedon esiin saamiseksi omasta sielustaan on oltava rehellinen itselleen ja Hänelle!

Matt. 12:30 Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." (Matt. 7:21-23)

Jeesuksen jalkojen juureen ja sanovat Isän Jumalan kunniaksi että Jeesus Kristus on Herra.
        Epäusko on syntiä joka vie syvyyteen Usko Herraan Jeesukseen (2Kor 6:1) Hänen työtovereinaan me myös kehotamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. -- Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä. Koraanihan sanoo suura 3:sa että JEESUS on Jumalan SANA . No jos kerran JEESUS = JUMALA. Katso vain ettet taistelisi itseään Jumalaa Vastaan.
        Meille on annettu ainoaksi välimieheksi, Jumalan ja ihmisen välille.Ihminen Kristus Jeesus. Muuta nimeä ei ihmisille ole annettu jossa olisi pelastus. Tähän pelastukseen panivat toivonsa Profeetat. Tämä on alku ja loppu. Tämä nimi on kuin vahva torni, turva kallio, vuori linna. Tällaisiakin ilmaisuja raamattu käyttää. Jeesus on enemmän kuin ihminen. Hän on Immanuel > Jumala

• Hänen kärsimys
        pelastamaan kirjoitti:

Jeesuksen jalkojen juureen ja sanovat Isän Jumalan kunniaksi että Jeesus Kristus on Herra.
        Epäusko on syntiä joka vie syvyyteen Usko Herraan Jeesukseen (2Kor 6:1) Hänen työtovereinaan me myös kehotamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. -- Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä. Koraanihan sanoo suura 3:sa että JEESUS on Jumalan SANA . No jos kerran JEESUS = JUMALA. Katso vain ettet taistelisi itseään Jumalaa Vastaan.
        Meille on annettu ainoaksi välimieheksi, Jumalan ja ihmisen välille.Ihminen Kristus Jeesus. Muuta nimeä ei ihmisille ole annettu jossa olisi pelastus. Tähän pelastukseen panivat toivonsa Profeetat. Tämä on alku ja loppu. Tämä nimi on kuin vahva torni, turva kallio, vuori linna. Tällaisiakin ilmaisuja raamattu käyttää. Jeesus on enemmän kuin ihminen. Hän on Immanuel > Jumala

EI JEESUS KÄRSINYT KAI SEN VUOKSI ETTÄ SAISIMME SYNTIÄ TEHDÄ EDES TOISIAMME TAPPAMALLA TAI/JA TAPATTAMALLA KUTEN KRISTINUSKO ON TOIMINUT KOKO OLEMASSA OLONSA AJAN!
        JEESUS OPETTI RAKASTAMAAN KOSKA RAKKAUS TÄYTTÄÄ KAIKKI LAIT; EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPETUKSIEN MUKAISTA RAKASTAA LÄHIMMÄISTÄ MURHAAMALLA HÄNET!

• hyväksyi...
        Hänen kärsimys kirjoitti:

EI JEESUS KÄRSINYT KAI SEN VUOKSI ETTÄ SAISIMME SYNTIÄ TEHDÄ EDES TOISIAMME TAPPAMALLA TAI/JA TAPATTAMALLA KUTEN KRISTINUSKO ON TOIMINUT KOKO OLEMASSA OLONSA AJAN!
        JEESUS OPETTI RAKASTAMAAN KOSKA RAKKAUS TÄYTTÄÄ KAIKKI LAIT; EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OPETUKSIEN MUKAISTA RAKASTAA LÄHIMMÄISTÄ MURHAAMALLA HÄNET!

Stefanuksen kivityksen ja vartioi kivittäjien vaatteita. Koska oli tehnyt sen kaiken epäuskon tilassa.
        Paavalia vaivasi tuo asia loppuun asti. Siksi hän sanoikin olevansa syntisistä suurin kun oli vainonnut Jumalan Seurakuntaa. Väittipä vielä olevansa apostoleista halvin, juuri sen vuoksi mitä oli tehnyt. Kulkiessaan Damaskoon ylipappien valtakirja taskussa. Saulus kohtasi Herran Jeesuksen ja Jeesus sanoi Paavalille Saul, Saul miksi vainot Minua. Saul kysyi kuka olet jota minä vainoan? Minä Olen JEESUS, jota sinä vainoat. Jeesuksen opetuslapsiahan Paavali vielä oli vainoamassa. Mutta JEESUS sanoi sinä vainot minua.

Sama tilanne jatkuu Kun vainoatte Juutalaisia vainoatte Jumalan silmäterää.

Taas vainotessanne vaikka nimi kristittyjä vainoatte itse Jeesusta.

Paavalin ei tarvinnut räjäyttää itseään , kuitenkin hän kuoli todellisen MARTTYYRIKUOLEMAN ja on tuleva hallitsija yhdessä Jeesuksen kanssa tulevassa 1000 vuotisessa Rauhan valtakunnassa.

• juttujas
        hyväksyi... kirjoitti:

Stefanuksen kivityksen ja vartioi kivittäjien vaatteita. Koska oli tehnyt sen kaiken epäuskon tilassa.
        Paavalia vaivasi tuo asia loppuun asti. Siksi hän sanoikin olevansa syntisistä suurin kun oli vainonnut Jumalan Seurakuntaa. Väittipä vielä olevansa apostoleista halvin, juuri sen vuoksi mitä oli tehnyt. Kulkiessaan Damaskoon ylipappien valtakirja taskussa. Saulus kohtasi Herran Jeesuksen ja Jeesus sanoi Paavalille Saul, Saul miksi vainot Minua. Saul kysyi kuka olet jota minä vainoan? Minä Olen JEESUS, jota sinä vainoat. Jeesuksen opetuslapsiahan Paavali vielä oli vainoamassa. Mutta JEESUS sanoi sinä vainot minua.

Sama tilanne jatkuu Kun vainoatte Juutalaisia vainoatte Jumalan silmäterää.

Taas vainotessanne vaikka nimi kristittyjä vainoatte itse Jeesusta.

Paavalin ei tarvinnut räjäyttää itseään , kuitenkin hän kuoli todellisen MARTTYYRIKUOLEMAN ja on tuleva hallitsija yhdessä Jeesuksen kanssa tulevassa 1000 vuotisessa Rauhan valtakunnassa.

Kyllä Saul/Paavali kidutti ja murhasi Jeesuksen seuraajia ja siitä ansioituneena sain kristinuskolta kunnian kirjoittaa väärennettyyn raamatuun tekstejään.

Sitten Paavalin tekstejä muokattiin kristinuskon toimesta ja Paavali murhattiin ettei tulis julkisuuteen tekstien muutokset.

On muuten kyseen-alaista jos Paavali edes sai mitään ilmestystä Damaskoon johtavalla tiellä. On enemmän kuin suuri mahdollisuus että Paavalilla oli epilepsia ja sen vuoksi sai näyn.

Ja meille tärkeintä on tietää että kristinusko murhasi Jeesuksen seuraajat ja varasti heidän oppeja saatanallisuuden käyttöön kuten kristinuskon historia osoittaa.
        Selvemmin tuskin voi itse pääpirukaan saatanallisuuttaa osoittaa kuin miten kristinusko on murhaajana koko olemassa olonsa ajan osoittanut!
        Vai väitätkö nekin jonkun toisen aikaan saannoksiksi?

Kristinusko ei juuri omia jumalattomuuksia kerro ja kaikista vähiten älä tapa käskyn rikkomuksiaan ja jo sekin todistaa sen olevan valkeuden enkeleiden mätäpesä!

Jeesus ei ollut kristitty koska ei palvellut saatanaa jumalanaan niinkuin kristinusko.

• koko..
        juttujas kirjoitti:

Kyllä Saul/Paavali kidutti ja murhasi Jeesuksen seuraajia ja siitä ansioituneena sain kristinuskolta kunnian kirjoittaa väärennettyyn raamatuun tekstejään.

Sitten Paavalin tekstejä muokattiin kristinuskon toimesta ja Paavali murhattiin ettei tulis julkisuuteen tekstien muutokset.

On muuten kyseen-alaista jos Paavali edes sai mitään ilmestystä Damaskoon johtavalla tiellä. On enemmän kuin suuri mahdollisuus että Paavalilla oli epilepsia ja sen vuoksi sai näyn.

Ja meille tärkeintä on tietää että kristinusko murhasi Jeesuksen seuraajat ja varasti heidän oppeja saatanallisuuden käyttöön kuten kristinuskon historia osoittaa.
        Selvemmin tuskin voi itse pääpirukaan saatanallisuuttaa osoittaa kuin miten kristinusko on murhaajana koko olemassa olonsa ajan osoittanut!
        Vai väitätkö nekin jonkun toisen aikaan saannoksiksi?

Kristinusko ei juuri omia jumalattomuuksia kerro ja kaikista vähiten älä tapa käskyn rikkomuksiaan ja jo sekin todistaa sen olevan valkeuden enkeleiden mätäpesä!

Jeesus ei ollut kristitty koska ei palvellut saatanaa jumalanaan niinkuin kristinusko.

uskossa olo ajan julistaen kaikkialla Ristiinnaulittua JEESUSTA, ihana mies kertakaikkiaan. Kiitos Jeesus Paavalin kirjoituksista. Kiitos JEESUS että raamatun SANA on edelleenkin TOTUUS!

Nyt JEESUS Istuu Jumala Isän oikealla puolella ja rukoilee omiensa puolesta. Jumalan Karitsa. Tänään Jeesus on vielä puolustus asianajajamme, mutta rajan tuolla puolen mitä ankarin TUOMARI.

Yhdyn täysin Trubaduurin esille tuomaan totuuteen. Ei ole muuta totuutta joka voisi kiusattuja auttaa.

"Jeesus Kristus, Jumalan Poika, Vapahtajamme, on AINOA kristinuskon perusta, ei yksi muiden joukossa. "

Autuaat ovat ne jotka etsivät Jeesus totuutta. Sillä jokainen etsivä löytää ja kaikki jotka ottavat Jeesuksen vastaan ne saavat voiman tulla Jumalan lapseksi. Joten Jeesus on vastaus. Muut perustukset sortuvat. Kristus kallio kestää.

Trubaduuri 16.4.2007 klo 06.39
        Kristinuskossa ei ole olemassakaan oikeaoppisuutta
        eikä harhaoppisuutta. Ja jos olet kuullut siten olevan, niin olet kuullut väärin, ja jos olet ymmärtänyt siten olevan, niin olet ymmärtänyt täysin väärin.

Voidaan sanoa, kristinusko on yhden oikean uskon yleispätevä otsake ja yleisnimike, jolla viitataan juuri tietyllä tavalla itse uskoon jota joillakin on ja joillakin ei ole! Eikä elävien tapppaminen, eikä elävien tapattaminen kuulunut Kristuksen opettamiin opetuksiin, eikä myöskään toimintamalleihin. Ja juuri Kristus on yksi peruspilari aidossa kristillisyydessä.

Kirjoitat: "Ja juuri Kristus on yksi peruspilari aidossa kristillisyydessä."

Jeesus Kristus, Jumalan Poika, Vapahtajamme, on AINOA kristinuskon perusta, ei yksi muiden joukossa.

• näköjään ottanut

elämäntehtäväksesi uskoville vittuilun. Tuntuu ainakin näin ulkopuolisena lukijana että sua vaivaa Jumala-jutut aika lailla.. mut tiedä se; mitä enemmän tällaisia pastetat tänne niin sitä enemmän mä tunnen myötätuntoa ja rakkautta sua kohtaan. Sä oikein huudat että sun puolesta rukoiltaisiin, ja sen teen.

Siunattua iltaa sinulle.

• näköjään ottanut kirjoitti:

elämäntehtäväksesi uskoville vittuilun. Tuntuu ainakin näin ulkopuolisena lukijana että sua vaivaa Jumala-jutut aika lailla.. mut tiedä se; mitä enemmän tällaisia pastetat tänne niin sitä enemmän mä tunnen myötätuntoa ja rakkautta sua kohtaan. Sä oikein huudat että sun puolesta rukoiltaisiin, ja sen teen.

Siunattua iltaa sinulle.

" Tuntuu ainakin näin ulkopuolisena lukijana että sua vaivaa Jumala-jutut aika lailla.."

Ei mua vaivaa olemattomat olennot. Olen kiinnostunut ihmisistä jotka ovat taikauskoisia, uskovat olemattomiin olentoihin.

Eikä tuo kiinnostus ole minulle rasite, ts. se ei vaivaa.

Eikö sinua kiinnosta mikä saa ihmisen luomaan itselleen mielikuvituskaverin ja sille jumalalliset ominaisuudet?

• asianlaita
        Nas.se kirjoitti:

" Tuntuu ainakin näin ulkopuolisena lukijana että sua vaivaa Jumala-jutut aika lailla.."

Ei mua vaivaa olemattomat olennot. Olen kiinnostunut ihmisistä jotka ovat taikauskoisia, uskovat olemattomiin olentoihin.

Eikö sinua kiinnosta mikä saa ihmisen luomaan itselleen mielikuvituskaverin ja sille jumalalliset ominaisuudet?

on näin ,että Nas.se, sinun päätelmät ovat pielessä! Jumala on todellisempi persoona, kuin sinä!

• mitä..|..
        asianlaita kirjoitti:

on näin ,että Nas.se, sinun päätelmät ovat pielessä! Jumala on todellisempi persoona, kuin sinä!

Paljon paremmin koulutet ja asiat paremmin tietävät ovat tunnustaneet, että jos Jumalan olemassa olosta kaksi ihmistä on eri mieltä, niin molemmat ovat yhtä paljon oikeassa ja väärässä.
        Eli asetat itses kaikkien ylä puolele ja siten kantasi on paskaa.

• jatkoa...
        Nas.se kirjoitti:

Jatkan vielä tuosta edellisestä viestistäni.

">Olen kiinnostunut ihmisistä"

Aika kummallista tuo sinun kiinnostuksesi. Ainakaan et ole lainkaan kiinnostunut korrektista keskustelusta.

Kun edellisiä (ja myös tulevia?? mihinkäs se tiikeri raidoistaan pääsisi? :)) viestiketjuja lukee niin pelkkää vinoilua ja retoriikalla vyön alle iskemistähän sinä harrastat. Tarkoituksenasi ei edes ole keskustella vaan vain tehdä huumoria ja pilkkaa.

Luulisi että jos on oikeasti kiinnostunut ihmisistä, heidän taustoistaan ja ajatuksistaan niin ensimmäinen reaktio ei ole pelleily vaan aivan asiallinen keskustelu.

Mutta en mä odota sulta yhtään enempää, ole vain oma itsesi, mutta ajattele toki mitä täällä puuhailet ja avaudut. Ihan kaikkeen loanheittoon ei ole tarvis lähteä mukaan jos oikeasti ja rehellisesti olet asioista kiinnostunut. Jos taas tunnet tarvetta päteä ja irvailla niin siitä vaan. Sitä enemmän mä tunnen sydämessäni että sä tarvit rakkautta ja paljon. Mä rukoilen sun puolesta.

">Eikö sinua kiinnosta"

Kyllä minua sinun persoonasi kiinnostaa. Jos tuntisin sua oikeassa elämässä niin ois kiva jutella elämästä vaikka ihan kahvikupposen ääressä.

• Nasse.
        jatkoa... kirjoitti:

Jatkan vielä tuosta edellisestä viestistäni.

">Olen kiinnostunut ihmisistä"

Aika kummallista tuo sinun kiinnostuksesi. Ainakaan et ole lainkaan kiinnostunut korrektista keskustelusta.

Kun edellisiä (ja myös tulevia?? mihinkäs se tiikeri raidoistaan pääsisi? :)) viestiketjuja lukee niin pelkkää vinoilua ja retoriikalla vyön alle iskemistähän sinä harrastat. Tarkoituksenasi ei edes ole keskustella vaan vain tehdä huumoria ja pilkkaa.

Luulisi että jos on oikeasti kiinnostunut ihmisistä, heidän taustoistaan ja ajatuksistaan niin ensimmäinen reaktio ei ole pelleily vaan aivan asiallinen keskustelu.

Mutta en mä odota sulta yhtään enempää, ole vain oma itsesi, mutta ajattele toki mitä täällä puuhailet ja avaudut. Ihan kaikkeen loanheittoon ei ole tarvis lähteä mukaan jos oikeasti ja rehellisesti olet asioista kiinnostunut. Jos taas tunnet tarvetta päteä ja irvailla niin siitä vaan. Sitä enemmän mä tunnen sydämessäni että sä tarvit rakkautta ja paljon. Mä rukoilen sun puolesta.

">Eikö sinua kiinnosta"

Kyllä minua sinun persoonasi kiinnostaa. Jos tuntisin sua oikeassa elämässä niin ois kiva jutella elämästä vaikka ihan kahvikupposen ääressä.

http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm

• mieltä
        Nasse. kirjoitti:

http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm

Ajatteletko oikeasti että voit keskustelussa mesota ihan miten tahdot, mutta sitten kun asiasta huomautetaan otat yhtäkkiä vakavan ilmeen ja pistät linkin jonkun muun kirjoittamaan tekstiin? Yrittäen näyttää viattomalta marttyyrilta?

Ei Nas.se:n viestejä voi ottaa kovin keskustelu-mielessä vakavasti koska asenne on moinen. Keskustelisit korrektisti niin sinutkin voisi vakavissaan ottaa.

Lokaa voidaan toki aina heittää puoleen ja toiseen. Siihen en halua ryhtyä. Haluaisin vain että vähän ajattelisit omia tapojasi kommunikoida.

• Nasse.
        mieltä kirjoitti:

Ajatteletko oikeasti että voit keskustelussa mesota ihan miten tahdot, mutta sitten kun asiasta huomautetaan otat yhtäkkiä vakavan ilmeen ja pistät linkin jonkun muun kirjoittamaan tekstiin? Yrittäen näyttää viattomalta marttyyrilta?

Ei Nas.se:n viestejä voi ottaa kovin keskustelu-mielessä vakavasti koska asenne on moinen. Keskustelisit korrektisti niin sinutkin voisi vakavissaan ottaa.

Lokaa voidaan toki aina heittää puoleen ja toiseen. Siihen en halua ryhtyä. Haluaisin vain että vähän ajattelisit omia tapojasi kommunikoida.

se olet sinä joka menet asiattomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin.

M.O.T

• olikin moni muukin avaus
        Nasse. kirjoitti:

se olet sinä joka menet asiattomuuksiin ja henkilökohtaisuuksiin.

M.O.T

Ymmärrät sen jos vähänkin osaat lukea. :)

Toi on jännä käsitys että itse voi aukoa ja pilkata minkä ehtii mutta jos joku muu tulee siitä sanomaan niin sitten ollaan yhtäkkiä niin viattomia että..

mutta älä ota itseesi. Tarkoituksena on vain, että vähän miettisit kommunikointiasi. Jos ihan rehellisesti olet kiinnostunut ihmisistä ja heidän ajatuksistaan niin osaat myös korrektisti keskustella heidän kanssaan.

• uskismamma

sen saa ostettua helpoiten radio dein tai kotisataman nettikaupasta. KAnnattaa muutenkin tutustua niiden tuotteisiin. Mulla muuten kans kala merkki autossa! onpa hyvä fiilis. Tunnustan julkisesti kantani.

• Mitä olen nähnyt autojen perässä rofiilimuotona oli useasti nais TV uutisten lukijalla pukunsa ja jakkunsa rintamuksessa. Kiinnitin siihen huomiota juuri siksi kun tiesin mitä se autoissa tarkoitaa.
        Muuten Jeesuksen aikaan elettiin Kalojen aikakautta joten se ei ole mistään varastettu ja Jeesus itse kaiversi kalan johonkin muistaakseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe