Käyttääkö kukaan teistä Vi-Siblin lisäävää kuituvalmistetta kovan että löysän vatsan hoitoon? Minä käytän sitä, ja se todella auttaa minua vatsan kanssa, mutta minulla on sellainen ongelma, että kun tätä kuituvalmistetta on olemassa makeutettuna sokerin tai sorbitolin kanssa, niin en tiedä, kumpi niistä on parempi terveyden kannalta tai ihan mitä vain?
Jos jollakin on tietoa, kokemusta tai mielipiteitä siitä, että kumpi on parempi vaihtoehto, niin olisin todella kiitollinen vastauksesta.
Vi-Siblins testa ispaghula
5
3668
Vastaukset
- sokeritauti
niin käytä sorbitolilla makeutettua, muuten kannattaa suosia luonnollisia makeutusaineita.
Ja tuo eksoottiselta kuullostava "testa ispaghula" tarkoittaa ratamonsiementä. Sitä kasva vähän siellä sun täällä, mutta on pirun hyvä just tähän vaivaan.
Miksi et kysynyt apteekista? - Timdebe
Olen käyttänyt molempia, sinistä ja punaista enkä koe mitään eroa vaikutuksiltaan niissä. Vaikutus on molemmilla yhtä tehokas. Haittavaikutuksista en voi sanoa mitään. Mulla ongelma on ollut enimmäkseen suolisto ei niinkään vatsa, mutta tulokset ovat todella loistavia. Sain ensin lääkäriltä Agiocur-reseptin, mutta sen vaikutus oli äärimmäisen ohut verrattuna Testaan. Olen todella tyytyväinen kun paikallisen apteekin proviisori suositteli sitä ja on toiminut. Turhat wc-käynnit ovat poistuneet ja epämiellyttävä olotila hanurin "vuodoista" on poistunut.
- piku.pollanen
Vi- Siblin S Sorbitoli, jos on Diabeetikko....
- ,
kaipaa enää asiasta infoa
- sami8119
Ispaghula eli psyllium
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093