Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vanhat Doctor Who:t

tohtorinen

Onko täällä ketään vanhoja Tohtori- jaksoja nähneitä? Itse olen katsonut netistä 80-luvun jaksoja, ja nyt, nähtyäni erään jakson jossa tohtori palaa ilmeisesti kotiplaneetalleen, Gallifraylle tai jollekkin vastaavan nimiselle. Aloin ihmettelemään, kun planeetta oli olemassa ja siellä oli vieläpä ajan Herrojakin, että tapahtuiko tämä Aikasota tai miksi yhdeksäs tohtori sitä nimittikään, jossain tohtorin tuotantokausista oikeasti? Siis tarkoitan, että onko tätä tapahtumaa, jossa Tohtorin planeetta muut Ajan herrat tuhoutuivat, kerrottu jossain jaksoissa?
Ecclestonin tohtorihan kertoili Roselle siitä, kuinka ajan herrat ja planeetta tuhoutui aikasodassa tehden tohtorista Ajan herroista viimeisen. Aloin nyt vaan miettimään tätä asiaa, kun tuollaisen jakson satuin näkemään.
Sain jostain päähäni, että tuo planeetan tuhoutuminen olisi tapahtunut joskus kauan sitten, eikä sitä olisi ollut itse sarjassa yksittäisenä tarinana mukana.

Joku vanhoja tohtori-jaksoja nähnyt tai vain muuten asiaan perehtynyt varmaan tietää tähän vastauksen. Ihan mielenkiinnosta olisi kiva saada vastaus.

3

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tlaloc

      Aikasotaa ei oo näytetty sarjassa koskaan. Virallisen aikalinjan mukaan se sijoittuu kaheksannen ja yheksännen Tohtorin väliin, eli jenkkien tv-elokuvan jälkeen ja Ecclestonen Tohtoria ennen. Koko Aikasota on uuden sarjan kirjoittajien keksintöä. Vanhassa sarjassa vilisi Timelordeja ja -ladyja ja Gallifreyllakin käytiin jatkuvasti, eikä Dalekeja ylikäytetty niin pontevasti kuin uudessa sarjassa (joskin ylikäyttö johtuu lähinnä tekijänoikeussotkuista).

      Jep, toivottavasti oli tarpeeksi tyhjentävä vastaus :).

      • tohtorinen

        kiitos vastauksesta. Sainpahan ratkaisun pohtimiseeni.


    • tulkaa doctor who foorumin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe