Mikä on mennyt suomalaisiin miehiin?
Noin 95% miehistä aikuisten chateissa ovat ukkomiehiä.
Suurimmalla osalla miehistä ei vaimo
edes tiedä mikä chatt on. Vielä vähempi näiden miesten vaimoista tietää millaisia nettiseksiorgioita heidän miehensä pitävät päivisin chattaillessaan työhuoneessaan. Päiväkahviseuraa hankitaan chatin kautta suuremmissa kaupungeissa kädenkäänteessä.
Tämä kaikki on ihan totta...
Nettiseksi ja ukkomiehet...
13
1530
Vastaukset
- chatry
*heh* ja kuinka ollakkaan, kaikille näille miehillelöytyy se kumppani sinne linjan toiseen päähän... Tuskin ne ihan keskenään siellä chattailee.
Luuletko kaikkien niiden naikkosten olevan ns sinkkuja? Kyllä eukot on ihan samaa sorttia.
Niinkuin elämässä yleensäkin, niin chatissakin on monenlaista kulkijaa. Älä yleistä.- nainen
Olet varmaan ihan oikeassa...
- Sara
Jossakin vaiheessa avioliittoa miehen pitää todistella itselleen, että hän on vielä haluttava ja saa nuorempaakin jos niin haluaa.
Vaimoa ei satuta se mitä hän ei tiedä.
''Nuorena panona'' taas voin sanoa, että useat laiseni tytöt haluavat vanhempaa miestä, koska pitävät heitä kokeneempina yms.
Oletko havainnostasi pahastikin järkyttynyt??
Sehän on vain tätä päivää....:o)- paljon nähnyt
Tulipahan vaan todettua tuollainen tosiasia. Monta tämä kiinnostaa mutta moni ei uskalla ottaa kantaa. Napsahtaa niin monen kantapäähän.
Tälläinen tosiasia vaan on alettava hyväksymään. - kyllästynyt
paljon nähnyt kirjoitti:
Tulipahan vaan todettua tuollainen tosiasia. Monta tämä kiinnostaa mutta moni ei uskalla ottaa kantaa. Napsahtaa niin monen kantapäähän.
Tälläinen tosiasia vaan on alettava hyväksymään.eikä mua voisi vähempää kiinnostaa kun juosta jonkun hikisen mulkun perässä! Seksin hyvyys on korvien välissä. Tyhjäpäitä on ne jotka ei elämässä mitään muuta täytettä näe kun paneskelun milloin kenenkin kanssa. onko se muka ihan oikeasti jostain kotoisin?
- sisar
Ethän toki varatuille "anna". Ei ukkomiehet ole ansainneet sinua.
- Sara
sisar kirjoitti:
Ethän toki varatuille "anna". Ei ukkomiehet ole ansainneet sinua.
Sanotaan sitten että otan ukkomiehiltä sen mitä haluan.
Mitä tarkoitit etteivät he ansaitse mua? - kuutamokisu
Sara kirjoitti:
Mitä tarkoitit etteivät he ansaitse mua?Minusta on iljettävä ajatus, että vanha ukkomies saa hommailla ihanan nuoren ja kauniin naisen kanssa. Hänellähän on jo kaikki. Hän on jo naimisissa.
En ymmärrä sinua. Miksi alennut noin moraalittomaan touhuun, petätte miehen kanssa hänen vaimoaan. Miksi haluat tuhota toisten avioliiton?
Tulee mieleen, minkälainen onkaan mahtanut olla lapsuutesi? Mitä niin kauheaa sinulle on tehty kun sinusta on kasvanut noin kylmä ja tunteeton ihminen?
Olet nuori ihminen, miksi haaskaat aikaasi vanhan ukkomiehen kanssa, josta ei kuitenkaan tule elämänkumppaniasi? Etkö ole kypsä terveeseen vakituiseen suhteeseen vapaan miehen kanssa? Pelkäätkö sitoutumista?
Mitä irtosuhteesta saa???? Pienen hetken jännitystä ja sitten tulee tyhjyys, yksinäisyys ja paha olo. Niistä puuttuu rakkaus, joka on myös nautinnollisen seksielämän perusedellytys. Eikö olisi paljon mukavampaa seurustella vapaan miehen kanssa jonka kainaloon pääsisit aina kun huvittaa?
Olet ansainnut paljon parempaa. Miksi tyydyt "nuoreksi panoksi" ukkomiehelle? - sisar
Sara kirjoitti:
Mitä tarkoitit etteivät he ansaitse mua?Tuo kuutamokisun viesti on minulta. Olin unohtanut aikaisemman nimimerkkini.
t. sisar - Beibe
Mutta onhan nettiseksi kuitenkin parempi "pettämisen" muoto kun ihan siis puhdas seksi. Siitä ei tule tauteja, eikä ei toivottuja raskauksia ja ethän sinä edes tiedä kenen kanssa sitä todellisuudessa harrastat.
Niin viattoman hauskaa!!! - Sara
kuutamokisu kirjoitti:
Minusta on iljettävä ajatus, että vanha ukkomies saa hommailla ihanan nuoren ja kauniin naisen kanssa. Hänellähän on jo kaikki. Hän on jo naimisissa.
En ymmärrä sinua. Miksi alennut noin moraalittomaan touhuun, petätte miehen kanssa hänen vaimoaan. Miksi haluat tuhota toisten avioliiton?
Tulee mieleen, minkälainen onkaan mahtanut olla lapsuutesi? Mitä niin kauheaa sinulle on tehty kun sinusta on kasvanut noin kylmä ja tunteeton ihminen?
Olet nuori ihminen, miksi haaskaat aikaasi vanhan ukkomiehen kanssa, josta ei kuitenkaan tule elämänkumppaniasi? Etkö ole kypsä terveeseen vakituiseen suhteeseen vapaan miehen kanssa? Pelkäätkö sitoutumista?
Mitä irtosuhteesta saa???? Pienen hetken jännitystä ja sitten tulee tyhjyys, yksinäisyys ja paha olo. Niistä puuttuu rakkaus, joka on myös nautinnollisen seksielämän perusedellytys. Eikö olisi paljon mukavampaa seurustella vapaan miehen kanssa jonka kainaloon pääsisit aina kun huvittaa?
Olet ansainnut paljon parempaa. Miksi tyydyt "nuoreksi panoksi" ukkomiehelle?Itse asiassa olet täysin oikeassa sen suhteen mitä kirjoitat sitoutumisenpelosta ja surkeasta lapsuudesta. tiedän itsekin,miksi tätä teen.
ukkomiesten kanssa kerään vain kokemuksia. en halua sitoutua vielä joten on sama onko kyseessä ukkomies.
jutussa on kaksi osapuolta, joten jos varattu mies haluu pettää vaimoaan mun kanssa, miksi pistäisin vastaan. jos se en ole minä, se on joku muu.
olet ilmeisesti käynyt tämän läpi sivusta seuraajana tai 'vaimona' ??
- =oD
kun juttelee, niin virkistyy
vaimo kulta saa kotiin
iloisen miehen- Paljon nähnyt
Kertokaa nyt miehet avoimesti siitä mikä siinä nettiseksissä niin viehättää? Mikä teidät siihen saa mukaan niin helposti? Millainen on se tunne jälkeen päin? Avautukaa, teillä on siihen nyt tilaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233