Tahteja Ja Luoteja Osa 14.

Jouluaaton aamu... Heräsin siihen kun keittiöstä levisi hyvät tuoksi. Juuri kun nousin istumaan, Brian tuli huoneeseen tuoden aamiaistarjotinta. Vedin peiton päälleni, sillä yöpukuni oli ohutta kangasta.
”Huomenta”, eikö tuo ole vähän liioiteltua? Mehän sentään seurustelemme”, Brian totesi ja laski eteeni tarjottimen. ”No totta”, totesin ja laskin peiton alas. Suutelin nopeasti Briania ja keskityin aamiaiseen, sillä huomasin kyllä kuinka Brian tutki minua katseellaan.

Aamiaisen jälkeen Brian käski pukea aamutakin ja tulla mukaansa. Kylki oli vähän kipeä, mutta pystyin liikkumaan. George laittoi ruokia ja kinkkukin oli uunissa. ”Huomenta Bella”, hän totesi hymyillen. ”Huomenta vain”, vastasin Georgelle. Menimme Brianin kansa olohuoneeseen, ja jäin tuijottamaan huonetta.
Huoneen oli vallannut suuri joulukuusi, jossa oli meidän vanhoja tuttuja koristeita, mutta myös uusia koristeita. Katon rajaan oli sijoitettu havuköynnöstä ja muut koristeemme sekä liuta uusia, oli ympäri olohuonetta. Koko huone oli kuin jostakin sadusta.
Huone ei ole ollut näin hieno isän kuoleman jälkeen, tai no ei oikeastaan mitenkään hieno. Meillä ei ollut edes kuusta jouluisin.
Kun isä eli, niin ei silloinkaan tämä huone ollut näin hieno. Minulla oli ikävä isää, ja sitä aikaa, mutta menneisyyteen ei saisi jäädä….

”Vau”, sanoin sanottua. ”Pidät siis”, Brian totesi. ”Siivoojakin teki hyvää työtä. Ja George kävi ostamassa kuusen lisäksi uusia koristeita”, Brian kertoi.
Halasin Briania ja suutelin häntä pitkään. Koti ei ollut koskaan ollut näin hieno, tai puhdas. Juuri kesken suutelun George tuli olohuoneeseen.
”Hei kyyhkyläiset. Joudun menee, mutta osaatte varmaan tehdä ruuat loppuun. Ja olkaa kunnolla”, George käski. ”Joo Joo George. Me ollaan jo aikuisia”, Brian totesi ja kietoi kätensä lantioni ympärille. ”Niin olette. Mutta muistakaa käyttää järkeä. Ei tuossa iässä kannata alkaa vanhemmaksi”, George vitsaili tai muistutti, miten asian otti, ja lähti.
Heti kun ovi sulkeutui, purskahdimme nauruun. ”Muutes.. Meillä ei ole vierashuonetta, joten jos aiot nukkua täällä, joudut tyytyä vierassänkyyn… Joka yleensä sijoitetaan huoneeseeni”, kerrin ja katselin maahan. ”Kyllä sen vois siirtää olohuoneeseen jos sinua häiritsee että nukun samassa huoneessa”, Brian totesi lempeästi. Olin aivan sulaa vahaa hänen käsissään… Tuo ääni ja kaikki. Ja silmät etenkin. ”Ei todellakaan huudahdin nopeasti. ”Ei yhtään häiritse”, totesin rauhallisemmin ja katsoin syvälle Brianin silmiin.
”Ei?”
”Ei.”

43

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielibasa

oot saanut musta lisayksen lukijakuntaasi :-)

• yks lisää

perustelu kustantajalle miksi kirjani pitäisi julkasta:
        No... miul on netissä monia faneja ja he haluaisivat kovasti lukea sitä ja koska minulla on niin paljon faneja, niin minusta teidän pitäisi julkasta kirjani...

*peen jauhamista. pitää keksiä parempi selitys*

• kielibasa
        jef kirjoitti:

yks lisää

perustelu kustantajalle miksi kirjani pitäisi julkasta:
        No... miul on netissä monia faneja ja he haluaisivat kovasti lukea sitä ja koska minulla on niin paljon faneja, niin minusta teidän pitäisi julkasta kirjani...

*peen jauhamista. pitää keksiä parempi selitys*

kirja pakettiin ja osoite paalle.. sisalto ratkaiskoon :-)

• kielibasa kirjoitti:

kirja pakettiin ja osoite paalle.. sisalto ratkaiskoon :-)

muutokset tarpeen.
        Niin tyhmiä kirjotusvirheitä, ja muuta skeidaa... pakko vähän muutella... sisältö ei muutu, mutta muoto vain :)

• kielibasa
        jef kirjoitti:

muutokset tarpeen.
        Niin tyhmiä kirjotusvirheitä, ja muuta skeidaa... pakko vähän muutella... sisältö ei muutu, mutta muoto vain :)

siina vaiheessa kun korjaillaan pilkkuvirheita.. se iso tyo on jo takana :-)

• kielibasa kirjoitti:

siina vaiheessa kun korjaillaan pilkkuvirheita.. se iso tyo on jo takana :-)

juu... kirjotin sitä kirjaa noi 3vuotta.. viime lokakuussa tai marras kuussa tuli lopullisesti valmis... :u se oli onnen hetki. sen jälkeen luin kerran, ja laitoin hautumaan... alan kesäloman pikkutunneilla korjailee sitä :)

• kielibasa
        jef kirjoitti:

juu... kirjotin sitä kirjaa noi 3vuotta.. viime lokakuussa tai marras kuussa tuli lopullisesti valmis... :u se oli onnen hetki. sen jälkeen luin kerran, ja laitoin hautumaan... alan kesäloman pikkutunneilla korjailee sitä :)

onnea kustannuspyoritykseen :-))

• kielibasa kirjoitti:

onnea kustannuspyoritykseen :-))

sitä tarvitaan *nauraa* ja paljon... siis se on pieni mahdollisuus että pääsen...

• kielibasa
        jef kirjoitti:

sitä tarvitaan *nauraa* ja paljon... siis se on pieni mahdollisuus että pääsen...

periksiantamattomuutta :-)

• kielibasa kirjoitti:

periksiantamattomuutta :-)

uskoa ja toivoa ;) sitä täytyy olla... ilman ei maailmassa pärjää :)
        Ja olen varma että kuulette kirjojeni kautta minusta... ja ehkä silloin selviää kukas olen ;) :D

• kielibasa
        jef kirjoitti:

uskoa ja toivoa ;) sitä täytyy olla... ilman ei maailmassa pärjää :)
        Ja olen varma että kuulette kirjojeni kautta minusta... ja ehkä silloin selviää kukas olen ;) :D

ja tassa on kielibasa :-))

• kielibasa kirjoitti:

ja tassa on kielibasa :-))

olet oikeassa.. juuri niin ;)

• kielibasa
        jef kirjoitti:

olet oikeassa.. juuri niin ;)

erehtyy esiintymaan "oikeassa elamassa" nimimerkilla.. kattelee itsensa kielibasana :-)

• kielibasa kirjoitti:

erehtyy esiintymaan "oikeassa elamassa" nimimerkilla.. kattelee itsensa kielibasana :-)

nimimerkkini on miun nimeni... yhden "persoonani" nimi ainakin...
        Tunnustan, minulla on kaksi persoonaa Pääpersoonan lisäksi... Jef on se hallitseva sivupersoona *menee nauraen piiloon*

• kielibasa
        jef kirjoitti:

nimimerkkini on miun nimeni... yhden "persoonani" nimi ainakin...
        Tunnustan, minulla on kaksi persoonaa Pääpersoonan lisäksi... Jef on se hallitseva sivupersoona *menee nauraen piiloon*

menipa hankalaks.. mutta ei se mittaan..:-)

• kielibasa kirjoitti:

menipa hankalaks.. mutta ei se mittaan..:-)

mie oon tämmöinen hassu *naureskelee*
        Ja outo lintu...
        ja elämän täytyy olla hankalaa,,, muuten se ei ole elämää ;)

• kielibasa
        jef kirjoitti:

mie oon tämmöinen hassu *naureskelee*
        Ja outo lintu...
        ja elämän täytyy olla hankalaa,,, muuten se ei ole elämää ;)

elama on hankalaa.. mutta myos ihanaa ja valttamatonta..:-)

outoja lintuja olekaan.. kaikki loytyy siita suuresta lintukirjasta :-))

• kielibasa kirjoitti:

elama on hankalaa.. mutta myos ihanaa ja valttamatonta..:-)

outoja lintuja olekaan.. kaikki loytyy siita suuresta lintukirjasta :-))

minut voi löytää monesta kohtaa... niin moneksi olen... *nauraa*

• kielibasa
        jef kirjoitti:

eihan se haittaa.. paaasia jotta siivet kantaa ja aani kuuluu :-)

• kielibasa kirjoitti:

eihan se haittaa.. paaasia jotta siivet kantaa ja aani kuuluu :-)

nyt ainakin mun ääni kantaa...
        *nauraa*
        Koulusakin minulla on kuulema liikaa hyviä mielipiteitä ;) :D

• kielibasa
        jef kirjoitti:

nyt ainakin mun ääni kantaa...
        *nauraa*
        Koulusakin minulla on kuulema liikaa hyviä mielipiteitä ;) :D

josko joustoakin loytyy jos tarvitaan..

• kielibasa kirjoitti:

josko joustoakin loytyy jos tarvitaan..

mitäs siun iltaas? tai yöhön´?

• JEF.

KUULE OLETKO ITSE TEHNYT NÄMÄ KIRJOITUKSET???
      MIKSI ET TEE KIRJAA , KUN SINULLA ON TÄMMÖSIÄ
      KYKYJÄ !!!!VIET NE SITTEN KUSTANTAJALLE.
      TEE NYT HYVÄ TYTTÖ JOTAKIN.
      SINUSSA ON AINESTA!!!!!VARPUNEN.
      ONHAN NÄITÄ HUONOJA KIRJAILIJOITA
      ALAPPAS TYTÖNEN TOIMIMAAN TIES MIKÄ JULKKIS
      KIRJAILIJAN KYKY OLET, ANNA PALAA

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://web2.jns.fi/dekkarit/images/kirjailija.gif&imgrefurl=http://web2.jns.fi/dekkarit/tekijahaku.asp&h=152&w=149&sz=3&hl=fi&start=5&um=1&tbnid=I4W6uW2A6YQeOM:&tbnh=96&tbnw=94&prev=/images?q=KIRJAILIJA&svnum=10&um=1&hl=fi&rls=GGGL,GGGL:2006-30,GGGL:fi&sa=N

• Olen itse tehnyt.
        Olen tehnyt kirjan, toinen kirjottamis vaiheessa. Lähetän kustantajalle ensi vuoden aikana. Eka korjailen ja luetutan ystävillä...
        Mutta luotan että miusta tulee kirjailija ;) usko pois... ja jatkan kummiskin täälläkin.

• *NIIIIN*

kaunista, runollista ja luontevaa; niinkuin sinä itsekin...*Huokaisee...*

Joulukoristeltu koti, kaksi ihastunutta ja odottava jännitys...Kyllä on romanttista:)

Osaat luoda kauniita tunnelmia tarinoihisi, kuten tähänkin jaksoon...*Ihastelee...*

P.S Olet aikamoinen elohopea...nukkuessasi...*Muistelee...* Piti välillä ihan pitää kiinni läpinäkyvän yöpukusi helmasta, ettet olisi tippunut lattialle...

Mutta hei...Kerran olit vähällä kyllä tippua, mutta viime hetkellä sain sut jalasta vetämällä takaisin viereeni;)

• kuules...siitä viime yöstä ei puhuta enempää.. tai muuten ei hyvää seuraa, ja sulla on kaksi mustaa silmää *pientä (HUOM! Pientä!) uhkailua.*

Mutta kiitos... en malta odottaa mitä sanotte viimeisestä osasta ;) seon aivan BEST! tai ne kaikki viimeiset osa...

• ...ei SIITÄ
        jef kirjoitti:

kuules...siitä viime yöstä ei puhuta enempää.. tai muuten ei hyvää seuraa, ja sulla on kaksi mustaa silmää *pientä (HUOM! Pientä!) uhkailua.*

Mutta kiitos... en malta odottaa mitä sanotte viimeisestä osasta ;) seon aivan BEST! tai ne kaikki viimeiset osa...

sitten enempää;) Aiiiih...*hautoo silmäänsä kylmäkääreellä*

Kiitos, tässä on kylliksi kestämistä;) *Iskee silmää terveellä silmällä*

Odotan minäkin...seuraavaa osaa; uskon sua, että on siis GREAT!

• ...ei SIITÄ kirjoitti:

sitten enempää;) Aiiiih...*hautoo silmäänsä kylmäkääreellä*

Kiitos, tässä on kylliksi kestämistä;) *Iskee silmää terveellä silmällä*

Odotan minäkin...seuraavaa osaa; uskon sua, että on siis GREAT!

Huomenna kait tulee jo uusin ;) pakkok vähän helppii teitä että selviitte parin päivän poissa oloni *nauraa*

• edelleenkään
        jef kirjoitti:

Huomenna kait tulee jo uusin ;) pakkok vähän helppii teitä että selviitte parin päivän poissa oloni *nauraa*

ota liikaa paineita faniesi odotuksista...*Katsoo tutkivasti jefiä*

Jaksan kyllä tarvittaessa odottaa, kunnes olet valmis ...Hups...taas meni väärin *Nolo ilme*

Siis kun TEKSTISI on valmis;)

• edelleenkään kirjoitti:

ota liikaa paineita faniesi odotuksista...*Katsoo tutkivasti jefiä*

Jaksan kyllä tarvittaessa odottaa, kunnes olet valmis ...Hups...taas meni väärin *Nolo ilme*

Siis kun TEKSTISI on valmis;)

mie... mie en koskaan ota paineita *nauraa*
        Ja kaikki osat on jo valmiina... ;) mutta joudutte sitten odottaa ensi sunnuntaihin.. tai millä fiiliksellä olen... mutta vaelluksen jälkeen alan taas harventaa ilmestymispäivää...

• helpottaa,
        jef kirjoitti:

mie... mie en koskaan ota paineita *nauraa*
        Ja kaikki osat on jo valmiina... ;) mutta joudutte sitten odottaa ensi sunnuntaihin.. tai millä fiiliksellä olen... mutta vaelluksen jälkeen alan taas harventaa ilmestymispäivää...

kun saa aina välillä jutella kanssasi:)

• helpottaa, kirjoitti:

kun saa aina välillä jutella kanssasi:)

vierailee huuhaassa ;) saisin miekin tutustuu suhun vähän paremmin... kun en ala tässä kyselee kaikkea, kaiken kansan edessä :u

• ...vaikuttaa
        jef kirjoitti:

vierailee huuhaassa ;) saisin miekin tutustuu suhun vähän paremmin... kun en ala tässä kyselee kaikkea, kaiken kansan edessä :u

kutSULTA...KULTsulta... *Hymyilee iloisesti*

Arvaapa olenko mies, joka ei osaa sanoa EI; ainakaan jefille...*Kujeileva ilme...*

• ...vaikuttaa kirjoitti:

kutSULTA...KULTsulta... *Hymyilee iloisesti*

Arvaapa olenko mies, joka ei osaa sanoa EI; ainakaan jefille...*Kujeileva ilme...*

Mä vihaan arvoituksia... paljasta nyt jo.. ja kerroit jo olevasi mies :u ja uskoisin ettet osaa sanoa ei. harva osaa *nauraa*

• jo..."
        jef kirjoitti:

Mä vihaan arvoituksia... paljasta nyt jo.. ja kerroit jo olevasi mies :u ja uskoisin ettet osaa sanoa ei. harva osaa *nauraa*

...sanoit...*Kauhistuu* Tässä kaiken kansan edessäkö? *Tiukka ilme* EI, EI...

Menäänkös sitten sinne...*Äänetön kysymys*

• jo..." kirjoitti:

...sanoit...*Kauhistuu* Tässä kaiken kansan edessäkö? *Tiukka ilme* EI, EI...

Menäänkös sitten sinne...*Äänetön kysymys*

ja sillä sipuli. Mie oon se jef niinkuin aina *nauraa*
        ja haluan tavata "suurimman fanini" (?)

• ok...
        jef kirjoitti:

ja sillä sipuli. Mie oon se jef niinkuin aina *nauraa*
        ja haluan tavata "suurimman fanini" (?)

...oukki doukki:)

• ok... kirjoitti:

...oukki doukki:)

kannattaa tulla 2serverille...
        ykkösen toiminnasta en sano mitään.

• jef kirjoitti:

kannattaa tulla 2serverille...
        ykkösen toiminnasta en sano mitään.

Mikä selain? IE6 ei pääse... firefox ja IE7 päästää...

• jef kirjoitti:

hetken poissa noin ½ tuntia... sitten päk

• ...harmi...
        jef kirjoitti:

...pääsin jo keskustelusivulle, mutta sitten...Alkoi jo ladata, mutta AINA heitti takaisin kirjautumissivulle:(

Yritin, yritin, yritin...Kai melkein 50 kertaa, mutta ei...

Sanoisin ylläpidolle ruman sanan, mutta mitäs se auttaisi; ei mitään!!!

• Voin sanoa,

että yritin päästä, mutta kai ei ollut tarkoitus, että nyt olisimme tutustuneet paremmin... *Epävarma ilme*

Mutta jaksan kyllä odottaa sitä, niinkuin olen jaksanut odottaa aina uutta jaksoakin kiinnostavasta kertomuksestasi...

Toivottavasti sinäkin jaksat; ehkä huomenna tai joskus tekniikka pelaa paremmin...*Toiveikas ilme*

Hyvää yötä nyt ja nähdään...joskus:) *Hyvän yön pusu*

• Joskus suomi24.fi tekee noin..
        Ja kyl mie jaksan odottaa... ja kyl tää toimii pian kunnolla...
        sanoppas mikä nettiselain sul on? se vaikuttaa paljon.

Hyvät yöt.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe