..anice fortee..siitä vaa ryystää isolla huuhaa-huulilla..kattookaa..lasikin on ihan huulilla..anisviinalasi,... hei kattokaa.. aahhh jäitä namm
vielä löytyy
18
398
Vastaukset
- mikhaildenisov
Kossua bag-in-box pakkauksissa.
Tilasin SAS;ilta semmosen,ens kertaa näin!!- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..huomioinut semmosta.. mutta hei anicee nyt vaa,,
menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa! mikhaildenisov kirjoitti:
menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa!..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..
voin koko illan napostella,ei oo huolta
hommista!! mikhaildenisov kirjoitti:
voin koko illan napostella,ei oo huolta
hommista!!..good foorr juu..
- Sinisiivetär
väkevistä keskustelee..anisviina..sain tarpeeksi uusosta kreikan matkalla,että että ei oo oikein mun suosikki..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..makuun päässyt oon.. oon ollut pitkään minimaalisella nesteytyksellä..
juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..
Sinisiivetär kirjoitti:
juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..
..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..
on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
käydä kellarissa!O)))
Sinisiivetär kirjoitti:
..nyt lähdenkin kapustan varteen..
- Sinisiivetär
mikhaildenisov kirjoitti:
käydä kellarissa!O)))
mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..
lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!
- Sinisiivetär
mikhaildenisov kirjoitti:
lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!
kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..nyt lähdenkin kapustan varteen..
anista niin mä otan dumlee ja sit jännitetään peliä!
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!
mä meen tekeen Kossu-grogin!!O)))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183130Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813015- 612954
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2872262- 412132
- 542111
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.1011073