..anice fortee..siitä vaa ryystää isolla huuhaa-huulilla..kattookaa..lasikin on ihan huulilla..anisviinalasi,... hei kattokaa.. aahhh jäitä namm
vielä löytyy
18
409
Vastaukset
- mikhaildenisov
Kossua bag-in-box pakkauksissa.
Tilasin SAS;ilta semmosen,ens kertaa näin!!- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..huomioinut semmosta.. mutta hei anicee nyt vaa,,
menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa! mikhaildenisov kirjoitti:
menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa!..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..
voin koko illan napostella,ei oo huolta
hommista!! mikhaildenisov kirjoitti:
voin koko illan napostella,ei oo huolta
hommista!!..good foorr juu..
- Sinisiivetär
väkevistä keskustelee..anisviina..sain tarpeeksi uusosta kreikan matkalla,että että ei oo oikein mun suosikki..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..makuun päässyt oon.. oon ollut pitkään minimaalisella nesteytyksellä..
juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..
Sinisiivetär kirjoitti:
juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..
..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..
on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..
käydä kellarissa!O)))
Sinisiivetär kirjoitti:
on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..
..nyt lähdenkin kapustan varteen..
- Sinisiivetär
mikhaildenisov kirjoitti:
käydä kellarissa!O)))
mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..
lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!
- Sinisiivetär
mikhaildenisov kirjoitti:
lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!
kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..nyt lähdenkin kapustan varteen..
anista niin mä otan dumlee ja sit jännitetään peliä!
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!
mä meen tekeen Kossu-grogin!!O)))
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
