vielä löytyy

..anice fortee..siitä vaa ryystää isolla huuhaa-huulilla..kattookaa..lasikin on ihan huulilla..anisviinalasi,... hei kattokaa.. aahhh jäitä namm

18

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      Kossua bag-in-box pakkauksissa.
      Tilasin SAS;ilta semmosen,ens kertaa näin!!

      • ..huomioinut semmosta.. mutta hei anicee nyt vaa,,


      • mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

        ..huomioinut semmosta.. mutta hei anicee nyt vaa,,

        menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
        kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        menossa puhe-elimeen,kelpaa näin ennen
        kiekkoa,sit pitää Kossuun vaihtaa!

        ..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..


      • mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

        ..anisviina menee pääjakelukeskukseen muttei ihan vielä.. hitaasti..hartaasti ja varmasti.. huonmenna koittakin arki.. kräääähhh..

        voin koko illan napostella,ei oo huolta
        hommista!!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        voin koko illan napostella,ei oo huolta
        hommista!!

        ..good foorr juu..


    • Sinisiivetär

      väkevistä keskustelee..anisviina..sain tarpeeksi uusosta kreikan matkalla,että että ei oo oikein mun suosikki..

      • ..makuun päässyt oon.. oon ollut pitkään minimaalisella nesteytyksellä..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..makuun päässyt oon.. oon ollut pitkään minimaalisella nesteytyksellä..

        juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        juomaa on Dumle ja muut suklaa-kookosmakuiset liköörit..ihan sillai "herkuttelumielessä" ei kännäystarkoituksessa..

        ..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..minäkin.. kookos njett.... kermaliköörit rokkaa..

        on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..


      • mikhaildenisov
        Sinisiivetär kirjoitti:

        on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..

        käydä kellarissa!O)))


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        on omat nautintoaineensa ja makuasioista ei voi kiistellä..

        ..nyt lähdenkin kapustan varteen..


      • Sinisiivetär
        mikhaildenisov kirjoitti:

        käydä kellarissa!O)))

        mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..


      • mikhaildenisov
        Sinisiivetär kirjoitti:

        mutta en tänään ole ehtinyt, kun kuopsuttelin tuolla puutarhassa tyrnipuskien alla ja nytte on sormet piikkejä täynnä, et en kauaa jaksa tässä näpytellä, kunhan kävin sähköpostit katsomassa ja tuli taas poikettua tänne pikaisesti..

        lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!


      • Sinisiivetär
        mikhaildenisov kirjoitti:

        lätkä kohta,sillon tän pitäss tyhjentyä!!

        kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..nyt lähdenkin kapustan varteen..

        anista niin mä otan dumlee ja sit jännitetään peliä!


      • mikhaildenisov
        Sinisiivetär kirjoitti:

        kattoo, eikös lähdetä valmentautuun otteluun..heips!

        mä meen tekeen Kossu-grogin!!O)))


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe