Aika tyhmää. Sarjan tekijät ka huomas et ku Marissa kuoli ni katsojat on häippässy. Niinpä Taylorista on tullu Summerin bestis, Ryanin tyttöystävä ja muutenkin täydentää ihmenelikon jossa Marissa ennen oli. Plääh...
Marissa korvataan Taylorilla!
4
1014
Vastaukset
- Korvata
Mielestäni kukaan ei voi korvata Marissaa, hän oli paras ;)
- nyt on
huomattavasti parempi hahmo mitä Marissa oli!!! En ymmärrä miks katsojaluvut tippuivat Marissa lähdön myötä!! Taylor on vielä 1000x hotimpi mitä Marissa oli!!
- emms
korvata, mutta ainakin Taylor täydensi Marissan jättämän aukon. Jos ihan totta puhutaan, olen sitä mieltä, että Taylor on paljon parempi hahmo kuin Marissa, minun mielestäni. Ainainen Ryan & Marissa - kuvio alkoin todellakin ärsyttämään. Ryan & Taylor on kiva lisäys sarjaan. (;
- marissssa
Mielestäni ei kukaan korvaa marissaa,mutta ei Taylorissakaan mitään vikaa ole ja sopiihan se ihan hyvin ryanin kanssa mut minusta Marissa ja Ryan sopivat paljon enemmän yhteen ku Ryan ja Taylor. Marissa ja Ryan olivat kuin Romeo ja Julia:)) Korvaamaton pari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091