Kävin nopeasti katsomassa äitiä ja Petraa. Äiti oli rauhallinen, ja oli jo tottunut Petran läsnäoloon. ”Kiitos”, totesin kun olin menossa pois. ”Ole hyvä vain. Täytyy sinunkin viettää vapaa-aikaa”, Petra totesi leveästi hymyillen. ”Niin kai…” ”Ai niin. Mary-rouva haluaisi viedä äitisi lääkäriin. Hän haluaisi toisen lääkärin lausunnon. Jos sinulle sopii”, Petra ilmoitti. ”Kyllä se minulle sopii. Olen halunnutkin äidin toiselle lääkärille, muttei kaupunki suostu maksamaan sitä”, kerroin.
Sen jälkeen menin suihkuun, ja nautin. Vaikka kyljen kanssa oli vaikea käydä suihkussa. Mutta lääkärini oli antanut hyvät ohjeet ja välineet.
Kipitin huoneeseeni suihkun jälkeen ja pukeuduin nopeasti. Tarkistin myös sähköpostini, joka oli täynnä joulutervehdyksiä.
Päivä kului nopeasti tekemällä viimeistelyitä, ja nauttien päivästä. Petra pysytteli äidin kanssa, ja minä ja Brian katselimme televisiota, tai tarkemmin suutelimme… Aika kului liian nopeasti, mutta niinhän sanotaan, kun on tekemistä aika lentää… Siinä kuuden aikoihin äiti ja Petra tulivat alas ja aloitimme jouluruuan. George oli loistava kokki, ja osa ruuista oli Maryn tekemiä. Mutta kaikki oli loistavaa, paitsi lanttulaatikko jonka poltimme poroksi. Hyvä ettei palohälyttimet alkaneet soimaan… Olimme täysin toistemme lumoissa ja yllättäen Brian kysyi että mikä täällä haisi, ja tajusimme heti. Uunista tuli ihanan mustaa ja maksua savua. Onneksi saimme hajun pois ennen ruuan alkua. Äiti söi rauhallisesti ja ilman mitään kohtausta. Pian äiti ja Petra lähtivät yläkertaan katsomaan televisiota.
”Äidilläsi on siis oma televisio?” ”Jep. Mutta harvoin hän sitä katsoo… Hoitajalle ja minulle se yleensä se on enemmän. Äiti juttelee tai lukee kirjojaan. Kyllä hän tekee muutakin, mutta häntä ei mieluusti saisi jättää yksin. Minä kyllä jätän hänet usein huoneeseensa yksin, mutta olen aina kotona”, tunnustin ja pala juuttui kurkkuuni. ”Ei siinä ole mitään pahaa. Et sinä voi vahtia äitiäsi aina. Sinun pitää elää myös omaa elämääsi”, Brian kuiskasi ja sieppasi minut syleilynsä. ”Niin kai. Toivottavasti äiti pitää lahjastaan, jonka ostin hänelle”, totesin ja sain hymyiltyä. ”Varmasti pitää. Mutta jospa nyt keskittyisimme toisiimme?” Brian ehdotti.
Brian kävi hakemassa keittiöstä valkoviinipullon ja kaksi lasia. ”Hyvää joulua, kultaseni”, Brian totesi ja ojensi minulle viinilasin. ”Hyvää joulua sinulle myös”, totesin ja laskin lasin pöydälle juotua siitä huikan. Sen jälkeen kävin hakemassa huoneestani Brianin paketin. ”Tämä on pientä, ja äiti kertoi ettet ole löytänyt tätä”, kerroin, kun Brian avasi pakettiaan.
Olin ostanut hänelle erään bändin levyn, jonka fani Brian oli. Brian ei vain ollut löytänyt sitä levyä mistään, muttapa minä löysin. ”Mistä sinä löysit tämän?” Brian kysyi ihmeissään avattua pakettinsa. ”Netistä. Minulla on omat apujoukkoni”, kerroin salaperäisesti. ”Olet ihana!” Brian totesi iloissaan ja suuteli minua.
”Tässä on minun lahjani”, hän totesi ja otti kahvipöydältä pienen paketin. ”Hyvää joulua”, hän totesi ja suuteli poskeani. Avasi lahjan, josta paljastui korurasia. Avasin rasian ja näin kaksi sydämen muotoista kaulakorua, joihin oli kaiverrettu kumpaakin BB.
”Ne on ihania”, huudahdin ja halasin Briania.
”Toinen sinulle, toinen minulle. Aina toistemme lähellä”, Brian totesi ja suuteli minua pitkään.
Tahteja ja Luoteja Osa 15
4
229
Vastaukset
- wenkula
Joulupukkia,,,,mut kovia suutelemaan B ja B !!!HYvää jatkoo,,,,,,muru!
- osaat punoa
kertomuksesi juonta; se soljuu vaivattomasti eteenpäin kuin raikas vuoripuro etsien aina luontevimman reittinsä...
Ja yhä läheisemmäksi käy Bellen ja Brianin suhde; kaunis rakkaustarina:)Tulin juuri evolta, eli KeskeltäEiMitäänSuomea, ja ja´lat on ihan kipeinä ja tulen tähän koneelle ja näen ne kaikki viestit mitä olen saanut, niin olo piristyy heti kummasti. Vieläkun muistaisin miten kirjotetaan :S :D
Kyllähän se rakkaus on kaunis... mutta onko loppukin kaunis ;)
Ja kiitos... Mutta ei kiitos enää puhetta puroista... niitä on nähnyt liikaa, ja juotu liikaa... n yt haluan oikeaa ruokaa *lähtee etsimään pitsamainoksia*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105762
- 564271
- 472587
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282428Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201230- 251131
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081