Moi!
Itse syön optiparia ja mielestäni painoni on noussut sen myötä, eli se vaikuttaisi ilmeisesti aineevaihduntaan.
Kysyisin teiltä optiparin syöjät, että oletteko te lihoneet vai laihtuneet kyseistä lääkettä syötyänne.
Vastauksia hyvät optiparin käyttäjät kiitos!
Itse syön optiparia ja mielestäni painoni on noussut sen myötä, eli se vaikuttaisi ilmeisesti aineevaihduntaan.
Kysyisin teiltä optiparin syöjät, että oletteko te lihoneet vai laihtuneet kyseistä lääkettä syötyänne.
Vastauksia hyvät optiparin käyttäjät kiitos!
Vastaukset 4
Vanhimmat
aiheuttaa ruokahalun laskua.
kymmenkunta kiloa. Nyt on ehkä viisi tullut takaisin (lähes kolmessa vuodessa), kun on elämä alkanut sujua, eli on tullut mässäiltyä bileissä jne. Minulla paroksetiini on kyllä vähentänyt ruokahalua huomattavasti. Mutta kai nää reaktiot on yksilöllisiä.
mutta varsinkin psyykenlääkkeiden kohdalla yksilöllisyys korostuu. Voi olla että kohdallasi johtuu, mutta suurimmalla osalla ei lihota.
Noin 5kg tuli lisää, noin puolenvuoden aikana